Т.Иванов 8 #1 Публикувано 14 Май, 2011 (Редактирано) Имам една мисъл в главата дето ме томози значи колата е сивик 6 д14а4! Чел съм че че горивната камера на главата била по малка от на останалите което ще рече по голямо сгъстяване или бъркам? Та към същинския въпрос може ли в следствие на портване на главата да се достигне такова налягане което да издуха компресионните и да сепе4е маслените сегменти? Колата излезе от ремонта сега се разработва и всичко е както трябва,но това ме човърка и ме притеснява след някои месец да не ми напраи подобна мизерия пак.При порта се оннеха по около 2мм от стените на главата.... Ето и малко снимки на смукателната част:преди http://tinypic.com/view.php?pic=2m6psar&s=7 след http://tinypic.com/view.php?pic=28rgn0l&s=7 Редактирано 14 Май, 2011 от Т.Иванов Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rulemaker 130 #2 Отговорено 15 Май, 2011 Ти не си сгъстил мотора, а си го портнал! 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Т.Иванов 8 #3 Отговорено 15 Май, 2011 Ти не си сгъстил мотора, а си го портнал! Е да де,но с колектор от з6 и интеик,отворите са пилене повече от на д16з6.Нзм мойе ми от тея работи пак дасе прецакат тея сегменти!За какрането средна работа както настъпжам така и карам нормално не е нон стоп мъгел нзм.... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rulemaker 130 #4 Отговорено 15 Май, 2011 Нищо няма да и стане на сигментите от портването, поне не съм чувал да се прецакват поради такава причина. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Т.Иванов 8 #5 Отговорено 15 Май, 2011 Нищо няма да и стане на сигментите от портването, поне не съм чувал да се прецакват поради такава причина. Ами нзм мн странно съвпадение е защото имам познат с д15б2 и я скъсва и проблем със сегментите няма.Колата му е на 300К км.а не се знае преди колко е връ6тана и това ме озъдачи!А за моята мога да кайа че е изключително запазена 2ри собственик съм и колата е на 130к км реални по сервизна книжка стегната няма троп-хлоп нзм как ти се виждат нещата? Ако някой от съфорумниците занимаващи се с ДВГ-та нека каже едно мнение!.... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Т.Иванов 8 #6 Отговорено 16 Май, 2011 Попринцип и аз си мислех че със портване няма да навредя а само ще отпуша малко колата и за това и го направих и на следващия ден след малко гонидба от моя страна зема да хвърля едни залпове отзад. Чак такова съвпадение не ми се вярва!Все си мисля че тая малка горивна камера на главата на д14ката ми е докарала тоя проблем и ме притеснява след година да не трябва пак да отварям мотор! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Т.Иванов 8 #7 Отговорено 18 Май, 2011 Някой няма ли мнение по темата Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Sebulba 215 #8 Отговорено 18 Май, 2011 Та към същинския въпрос може ли в следствие на портване на главата да се достигне такова налягане което да издуха компресионните и да сепе4е маслените сегменти?Не може!Каквото е трябвало да се каже по темата е казано. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Т.Иванов 8 #9 Отговорено 19 Май, 2011 (Редактирано) Добре съгласявам се,но страшно съвпадение е просто нзм....... Редактирано 2 Юни, 2011 от fenabg Цитати Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kalmara 49 #10 Отговорено 19 Май, 2011 Портването няма никакво значение, колата ще избуши сегментите ако е пилено от повърхността на главата - т.е. ако е много сгъстена, и същевременно ако паралелно със челосването са сменени и гумичките на клапаните - става още по-голям залп.А относно същинският въпрос - от налягането не се издухват компресионни, нито се спичат маслени сегменти, просто помага на колата да си покаже че и компресионните и маслените са достатъчно износени, за да не могат да се разпънат добре по ризата. п.п. Бъркаш се - в действителност горивните камери са им по-малки, но за сметка на това челата на буталата са им тип "паница за чорба" и от там компенсират обема. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Т.Иванов 8 #11 Отговорено 2 Юни, 2011 (Редактирано) Разбирам значи при мен е просто съвпадение...... Редактирано 2 Юни, 2011 от fenabg цитати.Колега Ñ�при да цитираш тези които Ñ�а пиÑ�али преди теб . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове