Jump to content
Т.Иванов

Сивик 6 д14а4

Recommended Posts

Публикувано (Редактирано)

Имам една мисъл в главата дето ме томози :) значи колата е сивик 6 д14а4! Чел съм че че горивната камера на главата била по малка от на останалите което ще рече по голямо сгъстяване или бъркам? Та към същинския въпрос може ли в следствие на портване на главата да се достигне такова налягане което да издуха компресионните и да сепе4е маслените сегменти? Колата излезе от ремонта сега се разработва и всичко е както трябва,но това ме човърка и ме притеснява след някои месец да не ми напраи подобна мизерия пак.При порта се оннеха по около 2мм от стените на главата.... Ето и малко снимки на смукателната част:преди http://tinypic.com/view.php?pic=2m6psar&s=7 след http://tinypic.com/view.php?pic=28rgn0l&s=7

Редактирано от Т.Иванов

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ти не си сгъстил мотора, а си го портнал!

  • Нагоре 1
  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ти не си сгъстил мотора, а си го портнал!

Е да де,но с колектор от з6 и интеик,отворите са пилене повече от на д16з6.Нзм мойе ми от тея работи пак дасе прецакат тея сегменти!За какрането средна работа както настъпжам така и карам нормално не е нон стоп мъгел нзм....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нищо няма да и стане на сигментите от портването, поне не съм чувал да се прецакват поради такава причина.

  • Нагоре 1
  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нищо няма да и стане на сигментите от портването, поне не съм чувал да се прецакват поради такава причина.

Ами нзм мн странно съвпадение е защото имам познат с д15б2 и я скъсва и проблем със сегментите няма.Колата му е на 300К км.а не се знае преди колко е връ6тана и това ме озъдачи!А за моята мога да кайа че е изключително запазена 2ри собственик съм и колата е на 130к км реални по сервизна книжка стегната няма троп-хлоп нзм как ти се виждат нещата? Ако някой от съфорумниците занимаващи се с ДВГ-та нека каже едно мнение!....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Попринцип и аз си мислех че със портване няма да навредя а само ще отпуша малко колата и за това и го направих и на следващия ден след малко гонидба от моя страна зема да хвърля едни залпове отзад. Чак такова съвпадение не ми се вярва!Все си мисля че тая малка горивна камера на главата на д14ката ми е докарала тоя проблем и ме притеснява след година да не трябва пак да отварям мотор!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Та към същинския въпрос може ли в следствие на портване на главата да се достигне такова налягане което да издуха компресионните и да сепе4е маслените сегменти?

Не може!Каквото е трябвало да се каже по темата е казано. :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Добре съгласявам се,но страшно съвпадение е просто нзм.......

Редактирано от fenabg
Цитати

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Портването няма никакво значение, колата ще избуши сегментите ако е пилено от повърхността на главата - т.е. ако е много сгъстена, и същевременно ако паралелно със челосването са сменени и гумичките на клапаните - става още по-голям залп.А относно същинският въпрос - от налягането не се издухват компресионни, нито се спичат маслени сегменти, просто помага на колата да си покаже че и компресионните и маслените са достатъчно износени, за да не могат да се разпънат добре по ризата. :)п.п. Бъркаш се - в действителност горивните камери са им по-малки, но за сметка на това челата на буталата са им тип "паница за чорба" и от там компенсират обема. ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Разбирам значи при мен е просто съвпадение......

Редактирано от fenabg
цитати.Колега �при да цитираш тези които �а пи�али преди теб .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...