Jump to content
prelude_4th

Тресе

Recommended Posts

Здравейте, карам Прелюд 4-та ген. След 120 км/ч започва едно тресене отпред, изправях джанти, подобри се положението, обаче проблема си остава. Гледаха ми полуоските, били здрави. Всичко стана след като ми смениха маншоните на рейката, не знам дали нещо не е бутнато не както трябва тогава. Дайте съвети, от къде може да идва това тресене?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Централният отвор на джантите ако е по голям може да тресе.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Огледай гумите , да не си и направил балон/и , и просто да е съвпадение със смяната на маншоните на рейката.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Прехвърлих задните гуми отпред, изправих джантите и отново тресе. Нямат балони. Някакви други идеи?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега щом са ти пипали по управлението най-добре идина реглаж на предницата.Аз това го правя след всяка смяна на гумии винаги ако сменям нещо по предницата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Аз имам същият проблем , изправих джантите (2 пъти) , минах стенд , всичко по предницата ми е здраво , сложих нови втулки на джантите и пак си тресе :) Обяснявам си го обяснявам с това ,че имам малък луфт в кормилната рейка (като въртя на ляво и надясно чука леко)

Редактирано от miroslav_stoev

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами колеги и аз го имах този проблем в рамките на един ден. В случая преди това изправях джанти и си знам че колата ми е в пълна изправност, отидох при мой приятел който е при друга гумаджийница и ми каза че не са ми направили баланса както трябва след това няма проблеми. Така че ако ходите при едни и същи гумаджии и имате такива проблени търсете понякога и услугите на други за да проверите работата им.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Загледаи за криви полуоски-на крик,палиш,слагаш 1ва и гледаш.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен беше лош баланс, след което и криви спирачни дискове!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И моя сивик прави същите магарии....тресе и дърпасмених зимните с летни гуми и пак леко тресе и дърпа. Ходих при 4-ма майстори в Шумен всеки каза различни глупости за предницата и никой не погледна задницата. Единия дори му теглих майна щото каза че от задницата неможело да дърпа пък то като се отвори някое от колелата си дърпа.....майстори ....За сега само тампон ще сменям и дясна кормилна щанга...И вссе пак потърси в друг град други мнени ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз се интересувам от това. Колата ми тресе откакто я имам. Уж всичко здраво, джантите са изправени, правил съм реглажи, сменял съм карета, полуоски....какво ли не. И продължава да си тресе. Понякога е слабо и почти не се усеща, друг път е доста по-силно. Дисковете са ми нови, тресе при ускорение. Рейката ми тропа, но не тече.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Направих баланс на четирите гуми на друго място, подобри се положението, но пак тресе. Полуоските не били криви, проверявах ти в сервиз, шлайфах и предните дискове. Дайте някаква идея

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ако от време на време тресе, кога по силно, кога по-леко дали не задържа някой от спирачните апарати?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Разбита кормилна рейка,разхлабени гайки на главини?Постоянно ли тресе или само при ускорение?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вдигна ли над 100, без значение дали ускорявам или не, тресенето го усещам по волана и педалите...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Колеги тресенето на волана се получава от криви гуми и джанти (90км до 140км тогава най се усеща),криви дискове когато натиснем спирачка,при разбит накраиник(вътрешен-външен,рейка).Тресене в купето и на волана се получава при криви полуоски или разбути лагери на деференцялът(не е задължително да вият).Отклонение (дърпане) на ляво или дясно се поличава при неправилна сходимост на предният мост (реголаж).П.С Става въпрос за читава кола без удар и еднакви гуми с еднакво налягане.

Редактирано от combo
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...