xtuners 8 #1 Публикувано 7 Май, 2011 Въпроса ми е дали Прелюд 5та генерация F20A4, който оригинално няма климатик, има заложена готова инсталация? Тоест 4астите за климата са болт он .. има оставени места за монтажа им, но честно казано не виждам буксите където всичко се връзва към електрониката на колата? Примерно не виждам буксите за компресора и за втората перка на радиатора. Някой занимавал ли се е с присаждането на климатик на този модел? Гледам, че ще ми трябва и по-дълъг пистов ремък, които да върти и компресора. Някой може ли да каже как се сменя въпросния ремък? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
policeman 1073 #2 Отговорено 8 Май, 2011 Има инсталация.Компресора се задвижва с отделен ремък.Към комплекта,който искаш да монтираш трябва да има и инсталация със релета,към която се включва компресора,а тя се включва към букса в двигателния отсек. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
xtuners 8 #3 Отговорено 8 Май, 2011 Благодяря за отговора. В комплекта нямам релета, но самия компресор има букса. Букса има и на втората перка. Вероятно за това говорим, или? Това , което не виждам обаче са буксите за включване към инсталацията на колата. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
policeman 1073 #4 Отговорено 8 Май, 2011 Буксата е една и би трябвало да се намира зад десният фар.Поне при Сивика е там.При теб трябва да е затапена с капачка.Трябва да си намериш и тази инсталация с релетата.Тя също е към комплекта и се сваля с климатика.Към нея се включват компресора и има букса за вторият вентилатор Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
xtuners 8 #5 Отговорено 8 Май, 2011 Значи трябва да разглобя малко моята кола, защото в момента няма и следа от релета и т.н. Може все пак да са някъде скрити, примерно в калника (от където върви инсталацията). Странното е че при колата донор не видях нищо различно... просто от някъде зад фара идваха 2те букси за компресора и перката. А някаква идея как се сменя ремъка? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
policeman 1073 #6 Отговорено 8 Май, 2011 Няма нищо да разглабяш.Инсталацията е прекарана до зад фара ти.Там имаш букса,която при теб е с тапа.От тази букса напред към релетата и компресора върви инсталация,коята трябва да свалиш от колата донор и прикачиш към твоята кола.Двете релета стоят до/над десният фар на колата донор.Компресора се задвижва от отделен ремък,за който има място на шайбата на коляновият вал!Потърси схема на климатика някъде из нета,за да се ориентираш Ето примерно тук цък Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
xtuners 8 #7 Отговорено 10 Май, 2011 Тук филма вече става драма. Днес бях при колата донор. При нея буксите за перката и компресора излизат от основния кабелен сноп от страната на шофьора. На калника има закачени и някакви релета, но не съм сигурен че имат връзка. При мен тези неща ги няма , инсталацията е съвсем друга... аз примерно имам една сива букса, която е затапена с бяла тапа в момента. Тази букса идва пак от основния сноп кабели. При колата донор я няма. Моята кола е автомат а донора е ръчка. Вече се съмнявам, че моята инсталация няма нищо общо с тази на ръчката. Вече нямам идея какво ми липсва. Има ли някой с Прелюд Ф20А4 автомат с клима, за да погледна на място за какво иде реч?? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
policeman 1073 #8 Отговорено 10 Май, 2011 (Редактирано) Няма никаква разлика.Климатика няма общо със скоростите.Инсталацията е една и съща.Точно този сноп с релетата,които ги нямаш ти трябва.Виж къде се влючва този сноп кабели и го взимай. п.с .Донора да не е с десен волан? Редактирано 10 Май, 2011 от policeman Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
xtuners 8 #9 Отговорено 16 Май, 2011 Значи всички чаркове са качени на колата,, всичко пасва. Има инсталация за абсолютно всичко, освен за перката на радиатора и за компресора. При мен там има една букса, която е със 6 пина , запушена с тапа. Колата донор няма такава букса. Свалих цялата и инсталация директно от блока с релетата. Тя си има двете релета, има си жакове за перката и компресора ... проблема е че няма нищо общо с моята инсталация. Това е схемта, която я има в манюала за САЩ пазара. Uploaded with ImageShack.us Донора е Ф20 с ляв волан. При мен няма как да се вържат релетата .. поне не тези , които свалих. Освен това незнам какво е това AC Diode на схемата. Някакви идеи? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове