Jump to content
Essential

Къде е най- удачно да се мери налягане на маслото

Recommended Posts

Здравейте колеги, искам да Ви попитам къде би било най- удачно да се постави сензор за налягане на маслото. Искам да поставя такъв уред поради турбо конверсията, но се двоумя къде да поставя сензора?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На маслената магистрала след маслената помпа,преди всички точки на мазане,там и винаги е поставен заводския сензор.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Удачно ли ще е да ползвам адаптер за маслен филтър и там да поставя сензора ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Направи си тройник и го сложи там където е заводския датчик или махни датчика и завий твоя но лампата няма да работи и трябва постоянно да си гледаш уредчето за налягане на маслото ;)

Редактирано от rusiq_81

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Става и на масления филтър но по лесно мисля ще ти е с преходник или троиник както каза колегата по-горе на мястото на заводския датчик,гледаи и тои да ти остане и да си деиства и оригиналната сигнализация на таблото.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имам един адаптер за филтъра, който събира прах. Тройник вече имам понеже от там взимам маслото за захранване на турбината, чесно казано не ми се прави нов за да поставям отвор за още 1 сензор. Казвате адаптера на филтъра ще свърши добра работа даже мисля там да сложа и сензор за температура на маслото ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз имам адаптор за маслен филтър в нас,но като тръгнах да го слагам се оказа че ще ми трябва преходен болт за него,иначе немога да завия филтъра(болт номер 2 от картинката)

Публикувано изображение

 

Uploaded with ImageShack.us

Ако имаш такъв болт го слагай и си ти :)

За да вържа датчика за налягането на маслото си взех още един тройник и го наставих за стария ми тройник :)

Публикувано изображение

 

Uploaded with ImageShack.us

ходи до газаджиите,те имат тройници колкото си искаш

Другия ти варянт е да вземеш четворник,струва 5лв от тунинг магазин и на него можеш да си вържеш и 2-та датчика за маслото + маслената линия

 

Публикувано изображение

 

Uploaded with ImageShack.us

А за температурата на маслото до колкото знам е най-добре датчика да е на картера.

Успех с монтажа и пиши кой начин си избрал :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мисля да оставя само тройника със заводския датчик и маслената линия. Ще ползвам адаптера за филтъра пасва си всичко и мога да завия филтъра. Бях слагал за температура на маслото пак на адаптера на филтъра и показанията бяха ОК все пак там има постоянен поток на маслото и сензора е постоянно в масло, не искам да дупча пак картера за да слагам там сензор а евентуално за пробката за маслото ще ми трябва преходник и пада много ниско сензора. Какви уреди ползваш и доволен ли си от тях, от къде да скупувани ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега има и друг вариянтт за датчик на картера,аз преди години на ладата бях разпробил пробката на маслото и го бях завил в нея-говоря за температурен датчик.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Един съвет от мен....тея тройници не ги слагайте директно на блока,ако пък така сте решили нека са възможно най къси/малки.От вибрациите се чупят особенно ако на тях сте накачулили тея огромните датчици,а после секса е неприятен.Поради ред причини ти препоръчвам маркови доказани марки уреди било то и втора употреба.Да ме извиняват тунерските БГ магазини ,но китайците се преебават след не много време :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз мислех за хубав уред, но за момента малко са ми ограничени финансите какво ще кажете за ProSport? Относно тройника седят така нещата: Имамедин адаптер BSPT резба която се навива в блока отзад женско NPT в който се навива тройника от където тръгва маслената линия, а заводския датчик стой точно срещу връзката към блока ето така изглеждат: http://www.google.bg/imgres?imgurl=http://i19.photobucket.com/albums/b174/Autoworks/sale/P1070746.jpg&imgrefurl=http://www.d-series.org/forums/diy-forum/142074-go-autoworks-oil-line-kit-install-walk-through.html&usg=___dhG4y_n_zthszntd5L5Pu-B-fs=&h=480&w=640&sz=45&hl=bg&start=0&zoom=1&tbnid=M6YysJNu53h0AM:&tbnh=119&tbnw=139&ei=kt3DTdGfC8PPsgbEjvGSDw&prev=/search%3Fq%3Dgo%2Bautoworks%2Boil%2Bblock%2Badapter%26um%3D1%26hl%3Dbg%26sa%3DN%26biw%3D1024%26bih%3D512%26tbm%3Disch&um=1&itbs=1&iact=hc&vpx=296&vpy=75&dur=355&hovh=145&hovw=194&tx=161&ty=56&page=1&ndsp=15&ved=1t:429,r:1,s:0Драгич удачно ли е да меря налягане и температура на маслото с адаптер на масления филтър ???

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз лично съм си вързал темп. датчик на адаптера м/у масления филтър и блока,на същия този адаптер(sandwich plate) имам 3-ник.На него е и оригиналният датчик със сигнал към таблото.От съшия адаптер меря и налягането

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой може ли да ми даде мнение относно уредите на ProSport. Като потърсих ис интернет главно намирам приложение в Субару форуми. Дали си заслужават ? ProSport USA е марката производството им е в Тайван?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Prosport, Ultrasport Racing,......все китайски жумели които ти ги пращат с купичка ориз :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Гледах в Хеед 91 предлагат уреди на Depo Racing пак са Тайвански и на прилични цени ? И те ли не стават ??? На Innovate Motorsports мога ли да се доверя ???

Редактирано от Essential

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Какви уреди ползваш и доволен ли си от тях, от къде да скупувани ?

Ползвам 52мм тъмно стъкло от тази серия http://racing-mania.com/data/images/645.jpgСложил съм буст,температура на маслото и съотношение гориво/въздух.За 2 години до сега никой се не е бъгнал или дал някакъв дефект,но и не съм им сравнявал показателите с други уреди,поради простата причина,че не съм имал възможността покрай мен да има други уреди за да ги сравня.От няма и месец сложих и налягане на маслото.Имам доста приятели които карат с такива уреди и до сега само веднъж съм виждал да се прецака датчика за налягане на маслото,но случва се какво да се прави :).На един приятел на атмосферна Д14-ка като сложи буст метър от тази серия и като я задържи в прекъсвач няколко секунди му показваше пик 0.3 бара,доста странна работа :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...