Jump to content
Sign in to follow this  
momoko

Проблем заглъхване - английска хонда civic 1,4i, d14a2

Recommended Posts

Здравейте колеги!Имам следния проблем. При тръгване, обикновено първите 5 - 10 минути колата от време на време заглъхва, все едно не няма запалване и предницата забива. При подаване на повече газ се изразява по-силно. Все едно не може да запали подаваното гориво. След като поработи известно време, проблемът изчесва. Колата си ускорява напълно нормално.Направих следните неща:- сменен горивен филтър- сменен въздушен филтър- сменени свещи- направена центровка (в Юбико)- почистена дроселова клапа (в Юбико)- компютърна диагностика, отново в Юбико. Там пробваха други кабели за свещите и дисрибуционна капачка - без промяна- диагностика в Омбре - казаха, че няма грешки и предполагат, че е бобината- смених бобинатаСлед всички тези неща глъхненето при старт си остава. Моля за компетентно мнение. Нямам представа от какво може да е.Благодаря ви!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Минавало ли ти е през главата, че може би сипваш много водняв бензин.Ако сипваш от някоя щурава бензиностанция, може би е от това.

Edited by Vasilen_Civic_SOHC

Share this post


Link to post
Share on other sites

Минавало ли ти е през главата, че може би сипваш много водняв бензин.Ако сипваш от някоя щурава бензиностанция, може би е от това.

Да, минавало ми е. Обикновено зареждам от Лукойл. Пробвал съм с добавки към горивото. Забелязал съм, че като зареждам от Еко има известно подобрение, но проблемът си е все там!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Здравей. Според мен може да е от запушен катализатор, въпреки че тогава проблема трябва да е постоянно. Успех.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Първите 5-10 мин. колата ти работи на богата смес и затова се получава това заглъхване и придърпване. При мен е всяка сутрин на незгрял двигател.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Първите 5-10 мин. колата ти работи на богата смес и затова се получава това заглъхване и придърпване. При мен е всяка сутрин на незгрял двигател.

Това означава ли, че е нормално и че не може да се оправи?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Не е нормално,какви са оборотите като запалиш и стабилни ли са?

Edited by steffff

Share this post


Link to post
Share on other sites

Не е нормално,какви са оборотите като запалиш и стабилни ли са?

Оборотите са стабилни. Около 1200 при старт.След като загрее, оборотите си падат на малко под 1000. На място като се подава газ не прави това нещо. Може да се форсира без проблем до високи обороти. Само когато е в движение заглъхва.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Само капачката ли смениха или и палеца?И ако имаш спомен-какъв беше цвета на старите свещи?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Само капачката ли смениха или и палеца?И ако имаш спомен-какъв беше цвета на старите свещи?

Аз не бях там като са го правили. Те просто са ги сменили с други,които работят за проба. А свещите не си спомням как изглеждаха.Мисля, че не бяха омаслени.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Я първо зареди от читава бензиностанция а не от Лукойл ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ако никога не си сменял капачката и палеца ги смени,не струват много пари,за да си сигурен,че не е от тях.Капачката може да изглежда здрава,а да има някоя малка пукнатина.Тъкмо ще я погледнеш дали няма конденз вътре или някакво омасляване.Извади да погледнеш как са новите свещи,може и да имат нагар ако е богата сместа или няма достатъчна искра.Другото за което се сещам е "пикаеща" дюза(дюзи) и затова да ти е богата сместа,а като загрее нещата да не се усещат.Но тогава трябва да имаш и завишен разход,за което не споменаваш.Успех :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ако никога не си сменял капачката и палеца ги смени,не струват много пари,за да си сигурен,че не е от тях.Капачката може да изглежда здрава,а да има някоя малка пукнатина.Тъкмо ще я погледнеш дали няма конденз вътре или някакво омасляване.Извади да погледнеш как са новите свещи,може и да имат нагар ако е богата сместа или няма достатъчна искра.Другото за което се сещам е "пикаеща" дюза(дюзи) и затова да ти е богата сместа,а като загрее нещата да не се усещат.Но тогава трябва да имаш и завишен разход,за което не споменаваш.Успех :)

Много благодаря за съветите. Ще пробвам тези неща и ще пиша пак!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...