Jump to content
momoko

Проблем заглъхване - английска хонда civic 1,4i, d14a2

Recommended Posts

Здравейте колеги!Имам следния проблем. При тръгване, обикновено първите 5 - 10 минути колата от време на време заглъхва, все едно не няма запалване и предницата забива. При подаване на повече газ се изразява по-силно. Все едно не може да запали подаваното гориво. След като поработи известно време, проблемът изчесва. Колата си ускорява напълно нормално.Направих следните неща:- сменен горивен филтър- сменен въздушен филтър- сменени свещи- направена центровка (в Юбико)- почистена дроселова клапа (в Юбико)- компютърна диагностика, отново в Юбико. Там пробваха други кабели за свещите и дисрибуционна капачка - без промяна- диагностика в Омбре - казаха, че няма грешки и предполагат, че е бобината- смених бобинатаСлед всички тези неща глъхненето при старт си остава. Моля за компетентно мнение. Нямам представа от какво може да е.Благодаря ви!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Минавало ли ти е през главата, че може би сипваш много водняв бензин.Ако сипваш от някоя щурава бензиностанция, може би е от това.

Редактирано от Vasilen_Civic_SOHC

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Минавало ли ти е през главата, че може би сипваш много водняв бензин.Ако сипваш от някоя щурава бензиностанция, може би е от това.

Да, минавало ми е. Обикновено зареждам от Лукойл. Пробвал съм с добавки към горивото. Забелязал съм, че като зареждам от Еко има известно подобрение, но проблемът си е все там!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей. Според мен може да е от запушен катализатор, въпреки че тогава проблема трябва да е постоянно. Успех.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Първите 5-10 мин. колата ти работи на богата смес и затова се получава това заглъхване и придърпване. При мен е всяка сутрин на незгрял двигател.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Първите 5-10 мин. колата ти работи на богата смес и затова се получава това заглъхване и придърпване. При мен е всяка сутрин на незгрял двигател.

Това означава ли, че е нормално и че не може да се оправи?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е нормално,какви са оборотите като запалиш и стабилни ли са?

Редактирано от steffff

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е нормално,какви са оборотите като запалиш и стабилни ли са?

Оборотите са стабилни. Около 1200 при старт.След като загрее, оборотите си падат на малко под 1000. На място като се подава газ не прави това нещо. Може да се форсира без проблем до високи обороти. Само когато е в движение заглъхва.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само капачката ли смениха или и палеца?И ако имаш спомен-какъв беше цвета на старите свещи?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само капачката ли смениха или и палеца?И ако имаш спомен-какъв беше цвета на старите свещи?

Аз не бях там като са го правили. Те просто са ги сменили с други,които работят за проба. А свещите не си спомням как изглеждаха.Мисля, че не бяха омаслени.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Я първо зареди от читава бензиностанция а не от Лукойл ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако никога не си сменял капачката и палеца ги смени,не струват много пари,за да си сигурен,че не е от тях.Капачката може да изглежда здрава,а да има някоя малка пукнатина.Тъкмо ще я погледнеш дали няма конденз вътре или някакво омасляване.Извади да погледнеш как са новите свещи,може и да имат нагар ако е богата сместа или няма достатъчна искра.Другото за което се сещам е "пикаеща" дюза(дюзи) и затова да ти е богата сместа,а като загрее нещата да не се усещат.Но тогава трябва да имаш и завишен разход,за което не споменаваш.Успех :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако никога не си сменял капачката и палеца ги смени,не струват много пари,за да си сигурен,че не е от тях.Капачката може да изглежда здрава,а да има някоя малка пукнатина.Тъкмо ще я погледнеш дали няма конденз вътре или някакво омасляване.Извади да погледнеш как са новите свещи,може и да имат нагар ако е богата сместа или няма достатъчна искра.Другото за което се сещам е "пикаеща" дюза(дюзи) и затова да ти е богата сместа,а като загрее нещата да не се усещат.Но тогава трябва да имаш и завишен разход,за което не споменаваш.Успех :)

Много благодаря за съветите. Ще пробвам тези неща и ще пиша пак!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...