BAHKO 0 #1 Публикувано 28 Април, 2011 В гаража имам един гарет т3 и му се чудя всеки път като го видя. Та вапроса ми е дали е правено и дали си струва тва турбо да застане в тая кола? Мотора е D14A4 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
meto'o 3 #2 Отговорено 28 Април, 2011 Ако не сменяш карантията според мене няма смисъл. С фабричните чаркаляци ще може да надуе до колко? 0,2-0,3 иначе ще натрошиш положението. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fenabg 2981 #3 Отговорено 28 Април, 2011 С фабричните чаркаляци ще може да надуе до колко? 0,2-0,3 иначе ще натрошиш положението.Дали па няма да може още малко ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
BAHKO 0 #4 Отговорено 28 Април, 2011 (Редактирано) В някои форуми бях гледал че до към 0.7 0.8 държал. Мен ме интересува дали това турбо изобщо става? Дали си заслужава да си троша здравия двигател. Двуомя се между втек , или турбо понеже излизат доло горе на кантар като цена,а какъв ще е ефекта от едното и другото незная. Редактирано 28 Април, 2011 от BAHKO Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
TEHKO 49 #5 Отговорено 29 Април, 2011 vtec!!!!! от към финансова гледна точка Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове