F20A4 2 #1 Публикувано 27 Април, 2011 Колеги, вчера си се прибрах нормално и сутринта не иска да запали. Помпата работи-чува се, върти стартера, но не пали. Бобина ли?- как може да се провери (премери с омметър) или може да е нещо друго? Помагайте, че заминавам за Гърция след една седмица. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ZaRRicK 330 #2 Отговорено 27 Април, 2011 Сещам се за три-четири възможни причини по дадените симптоми: Делко, Главно реле, Имобилайзер и може би недобро Заземяване/Маса по кабелите някъде. При мен беше последното. Символа с ключето на таблото (зелен), изгасва ли след като дадеш на контакт, или остава да мига докато въртиш. Ако мига - имобилайзер, ако не - значи най-вероятно е някое от другите неща. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
F20A4 2 #3 Отговорено 27 Април, 2011 Угасва имобилайзера, да. Не е от главното реле- помпата работи. Намерих тука един manual. Ще проверя после какво става- то е описано подробно къде какво да се мери. Като установа ще пиша от какво е. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
F20A4 2 #4 Отговорено 29 Април, 2011 Бобина и комутатор! Бобината беше здрава, но ми даваше 10к ома при норма 14.4-21 и реших, че това е причината да изгори комутатора и реших да не рискувам и смених и двете. Свещите също(бяха си за смяна). 170 кинта всичките неща. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове