Jump to content

Recommended Posts

Колеги, вчера си се прибрах нормално и сутринта не иска да запали. Помпата работи-чува се, върти стартера, но не пали. Бобина ли?- как може да се провери (премери с омметър) или може да е нещо друго? Помагайте, че заминавам за Гърция след една седмица.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сещам се за три-четири възможни причини по дадените симптоми: Делко, Главно реле, Имобилайзер и може би недобро Заземяване/Маса по кабелите някъде. При мен беше последното. Символа с ключето на таблото (зелен), изгасва ли след като дадеш на контакт, или остава да мига докато въртиш. Ако мига - имобилайзер, ако не - значи най-вероятно е някое от другите неща.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Угасва имобилайзера, да. Не е от главното реле- помпата работи. Намерих тука един manual. Ще проверя после какво става- то е описано подробно къде какво да се мери. Като установа ще пиша от какво е.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бобина и комутатор! Бобината беше здрава, но ми даваше 10к ома при норма 14.4-21 и реших, че това е причината да изгори комутатора и реших да не рискувам и смених и двете. Свещите също(бяха си за смяна). 170 кинта всичките неща.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...