sand0 41 #1 Публикувано 24 Април, 2011 Сега докато им разглеждах схемите открих интересна джаджа която ПРИНС продават само след специално обучение Prins Timing Optimizer: Universal for both crankshaft sensor types (Hall and inductive) Possible for 36, 40 or 60 toothed crank wheels DTC trip history diagnosis by VSI interface cable RPM out for VSI ECU The specially dedicated diagnostic software is unique and enables fine tuning the VSI-CNG system for optimal emission reduction. By means of the specially developed Prins Timing Optimizer (PTO) it is possible to decrease the power loss to a minimum. Обаче *Only available with additional training И за моя CIVIC GX интересна информация (аз се чудех защо кейхин са направили отделен блок за инжекторите и то бая голям) : Since fuel flows into the injector at 600 times the rate experienced in the gasoline engine, the injectors must meter it with an extremely high level of precision. Thus, the powertrain control module (PCM) controls the injectors through a dedicated injector driver unit rather than directly. Ignition CNG fuel burns at a different flame speed, an indicator of how fast a fuel will burn, measured in feet per second (fps). The flame speed of natural gas is about 2.2 fps, compared to gasoline’s flame speed of 2.8 fps, which is faster than natural gas. When determining the timing advance for an engine, it is important that the fuel is completely finished burning and the maximum combustion pressure is reached at about 15- 20 degrees after top-dead-center on the power stroke. This is called maximum best torque (MBT). The slower a fuel burns, the earlier it must be ignited, so it will have completely burned as maximum combustion pressure is reached at the correct time with relation to the angle of the rod journal. Typically, 12-13 degrees more spark advance is required to combust CNG by 20 degrees after top-dead-center. This additional advance is possible in part because of the CNG octane rating of 115-130, compared to gasoline with a range of 86-93. The ignition system will require approximately 3,000 more volts as compared to the same ignition system requirements for gasoline. Dedicated CNG systems require even more kilovolts than the 3,000 volts mentioned above. This is because dedicated systems have higher compression ratios than gasoline engines. The higher the compression ratio, the more KVs needed to fire the cylinder. Load temperature, altitude, combustion chamber design, stoichiometric ratio and timing are factors that change required firing KVs. http://www.aps.naftc.wvu.edu/NAFTC/about/eNews/Dec10/cleartheair.html 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
sand0 41 #2 Отговорено 24 Април, 2011 http://www.keihin-corp.co.jp/english/products/4wheel/index.shtml Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Al Capone 238 #3 Отговорено 25 Април, 2011 Добре бе човек материала е супер, ама не всеки може да си го преведе. А да не говорим че гугъла понякога не превежда много добре Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
sand0 41 #4 Отговорено 25 Април, 2011 Ми то не е за всеки матеряла Не мога да намеря обаче нищо за този Принс Тайминг Оптимайзер все едно че не съществува. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Nikolay Kozloduy 6 #5 Отговорено 25 Април, 2011 (Редактирано) Тъй като горивото се влива в инжектора по 600 пъти на курс, инжекторите трябва да го измерват с изключително висока степен на точност. По този начин, задвижващият модул за управление (PCM) контролира инжекторите чрез самостоятелен инжектор, а не директно. (?) (за редакция) Запалване CNG горивото изгаряния с различна скорост на пламъка. Индикатор за това колко бързо горивото ще изгори се измерва във футове за секунда (FPS). Скороста на пламъка природен газ е около 2,2 fps в секунда, в сравнение с скороста на пламъка бензина от 2,8 кадъра в секунда, което е по-бързо от природния газ (CNG). При определяне на timing advance на двигател, важно е да се знае, че горивото е напълно завършило изгарянето си и максималното налягане в горивната е достигнато на около 15 - 20 градуса, след TDC на power stroke. Това се нарича най-добър максимален въртящ момент (MBT). Колкото по-бавно горивото изгаря, толкова по-рано трябва да се запали, така че трябва да е напълно изгоряло, когато се достига максимално налягане в точното време с връзка от ъгъла на rod journal. Обикновено, 12-13 градуса предварение се изисква да запалването на CNG с 20 градуса, след TDC. Това допълнително предварение е възможно, защото октановото число на компресиран природен газ (CNG) e 115-130, в сравнение с бензина с обхват от 86-93. Системата за запалване ще изисква около 3000 волта повече в сравнение със същите изисквания за системата за запалване на бензина. Специализираниte CNG системи се нуждаят от още няколко киловолта от 3000 волта, посочени по-горе.Това е така, защото специализираните системи имат по-високи съотношения на компресия от бензиновите двигатели. Колкото по-висока степента на сгъстяване, толкова повече киловолта са необходими за запалване на сместа в горивната камера. Load температурата, височината, конструкцията на горивната камера, стехиометричен коефициент и времето са фактори, които променят изискването за запалване .. (?) (за редакция) Това го редактирах, колкото можах от google translator. Ако нещо съм омазал го редактирайте. Темата е интересна! Редактирано 25 Април, 2011 от Nikolay Kozloduy Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове