Jump to content
Ekzotik

Реглаж на Клапани

Recommended Posts

Здравейте колеги! Интересува ме на колко десети се настройват клапаните на Д14а4 и има ли нещо специфично при тях което трябва да очаквам?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

IN 0.18 - 0.22мм.EX 0.23 - 0.27мм.Няма специфично за очакване. ;)

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само да добавя, че се регулират на студен двигател ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И дано с реглажа се оправи чукането от мотора,че иначе влизаш в голям филм.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мерси колеги! Поздрави на всички и весели Празници!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

а има ли нещо по специфично за регулирането .... Какви инструменти са ти нужни .. :huh:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

а има ли нещо по специфично за регулирането .... Какви инструменти са ти нужни .. :huh:

Пластини, отверка и, ако не се лъжа ключе десет :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Какви са тези пластини :huh:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=50912 тази тема ще ти е от полза. Пластините са луфтомерите с които си правиш реглацжа, в линка има дадено всичко от до :o

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз изобщо не знам как ви са занимава да гледате белези и тем подобни,хем е по голяма играчка хем може да объркаш нещо и да си мислиш че така трява а да си захапал гърбица и да си регулираш главата.Аз моите си ги правих по прост начин,просто гледам да съм зад върха на гърбицата (180градуса от върха на гърбицата) и си ги регулирам на четири превъртания по много малко на мотора като на всяка фаза регулирам два всмукателни и два изпускателни и хич не съм гледал белези и тем подобни :o

И аз като колегата не виждфам смисъл от сичките тея подробности.И на мен тоя начин ми изглежда най-бърз и най-сигурен(така го виждам аз де).Само трябва да въпросния цилиндър да е в такт сгъстяване-ГМТ.Вие какво мислите?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, гарнитурата на капака на главата и гумичките на свещите сменят ли се или може да се използват отново?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Могат да се ползват отново ;) стига да са читави.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...