Ekzotik 2 #1 Публикувано 21 Април, 2011 Здравейте колеги! Интересува ме на колко десети се настройват клапаните на Д14а4 и има ли нещо специфично при тях което трябва да очаквам? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Sebulba 215 #2 Отговорено 21 Април, 2011 IN 0.18 - 0.22мм.EX 0.23 - 0.27мм.Няма специфично за очакване. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
teror1sta 43 #3 Отговорено 21 Април, 2011 Само да добавя, че се регулират на студен двигател Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Tokyo 27 #4 Отговорено 21 Април, 2011 И дано с реглажа се оправи чукането от мотора,че иначе влизаш в голям филм. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Ekzotik 2 #5 Отговорено 21 Април, 2011 Мерси колеги! Поздрави на всички и весели Празници! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
B7_ 56 #6 Отговорено 22 Април, 2011 а има ли нещо по специфично за регулирането .... Какви инструменти са ти нужни .. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ATMV 108 #7 Отговорено 22 Април, 2011 а има ли нещо по специфично за регулирането .... Какви инструменти са ти нужни .. Пластини, отверка и, ако не се лъжа ключе десет Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
B7_ 56 #8 Отговорено 22 Април, 2011 Какви са тези пластини Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ATMV 108 #9 Отговорено 22 Април, 2011 http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=50912 тази тема ще ти е от полза. Пластините са луфтомерите с които си правиш реглацжа, в линка има дадено всичко от до Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
J's Racing BB8 49 #10 Отговорено 22 Април, 2011 Аз изобщо не знам как ви са занимава да гледате белези и тем подобни,хем е по голяма играчка хем може да объркаш нещо и да си мислиш че така трява а да си захапал гърбица и да си регулираш главата.Аз моите си ги правих по прост начин,просто гледам да съм зад върха на гърбицата (180градуса от върха на гърбицата) и си ги регулирам на четири превъртания по много малко на мотора като на всяка фаза регулирам два всмукателни и два изпускателни и хич не съм гледал белези и тем подобни И аз като колегата не виждфам смисъл от сичките тея подробности.И на мен тоя начин ми изглежда най-бърз и най-сигурен(така го виждам аз де).Само трябва да въпросния цилиндър да е в такт сгъстяване-ГМТ.Вие какво мислите? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
manch 29 #11 Отговорено 26 Април, 2011 Колеги, гарнитурата на капака на главата и гумичките на свещите сменят ли се или може да се използват отново? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fly-boy 91 #12 Отговорено 26 Април, 2011 Могат да се ползват отново стига да са читави. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове