Jump to content
gin

Виещ лагер главина

Recommended Posts

Здравейте, знам че не сте врачки, но колко време може да изкара заден лагер главина, понеже май почна да вие, засега не много силно. Имам още 1500-2000км каране докато се прибера от Гърция, дали ще избута още една седмица? Това че сме 4 човека и фул багаж натоварва ли го допълнително, или за лагера това няма голямо значение?Някой ако знае читав Хонда дилър на Крит да се обажда :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Карал съм с виещ лагер 30 000км. Така си дойде колата. Колко още е карана преди това така :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За такъв срок мисля, че няма да имаш проблем да се прибереш и оправиш. На мен вече от месец ми вие лагер ама преден и е мн неприятно, но сега няма "кожи" за това ;) Отделно един приятел 3 години си изкара с виещ лагер на Джетата :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Декември 2010 си взех Сивика ,беше си с виещ заден лагер , около 10 000 км му навъртях и кой знае колко е въртял така преди мен ;) и кой знае колко ще изкара още :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може да изкара толко време колкото можеш да го търпиш! Идва един момент в който радиото започва да не се чува.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абре момци да използвам темата, и на мен ми вие някои лагер ама немога да го разбера кои е? за сега поне съм се ориентиръл към заден такъв. Проблема е че колата е 4х4 и ако вдигна задния мост немога да завъртя така хубаво и силно гумата че да чуя къв звук вади (така съм си откривал лагери на предните ми коли ) Ако я вдигна на подемник и я запаля и включа на скорост на задните ще се предаде въртящ момент ама с всичкия тоя шум от мотора и дифа. едвали ще го определя лесно.Даите идея как да разбера кои е, ще има ли луфт гумата ако я разклатя ? понеже не е много разбит явно но си се чува, сигурен съм че не е гума или джанта щото гумите са нови а и на магистрала като карам и кривна с волана на ляво луфта в лагера се обира и шума спира.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абре момци да използвам темата, и на мен ми вие някои лагер ама немога да го разбера кои е? за сега поне съм се ориентиръл към заден такъв. Проблема е че колата е 4х4 и ако вдигна задния мост немога да завъртя така хубаво и силно гумата че да чуя къв звук вади (така съм си откривал лагери на предните ми коли ) Ако я вдигна на подемник и я запаля и включа на скорост на задните ще се предаде въртящ момент ама с всичкия тоя шум от мотора и дифа. едвали ще го определя лесно.Даите идея как да разбера кои е, ще има ли луфт гумата ако я разклатя ? понеже не е много разбит явно но си се чува, сигурен съм че не е гума или джанта щото гумите са нови а и на магистрала като карам и кривна с волана на ляво луфта в лагера се обира и шума спира.

то ако има и луфт тая гума кат я разклатиш....като не можеш по по лесен начин давай с разглобяване играчка ама е сигурно.Начина за разглобянето е елементарно но иска игра и време.Сега има празници!Успех:)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

... а и на магистрала като карам и кривна с волана на ляво луфта в лагера се обира и шума спира.

Заден, ляв, виж! :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мнооого мъничък луфт винаги има - примерно, ако я пробваш с крак или ръце ще усетиш. Както е на земята. Това не е признак, да знаеш...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абре жената седи зад мен от ляво и вика че там наи го чувала, дано да не и е заглъхнало дясното ухо :) тея дни ще я погледна да видим кво ще открия ;) ПЪрво от заден ляв ще се захвана както каза колегата по горе, знаех си че този жокер с криволиченето по магистралата със сигурност може да е полезен ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

дано да не и е заглъхнало дясното ухо :( тея дни ще я погледна да видим кво ще открия :P

Слави, предполагам имаш докторска степен !!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен беше заминал един от предните лагери и го откриха с вдигната предница и яко ускорение на първа, после изключване от скорост, гасене на двг (за по-тихо) - чу се достатъчно ясно едва при намаляване на скоростта на колелата и веднага се установи от коя страна е. За задните колела сигурно ще е по-различна процедурата.P.S. Забравих да кажа на автора на темата, че 3-4хил. км съм карал така с бучащ лагер и после нямаше проблем със смяната. Не вярвам да се разпадне лагера - трябва да е бил страхотен боклук, но може да прегрява и в един момент да запече яко на главината, което да направи смяната проблемна. Това са само разсъждения, може и да не става така.

Редактирано от Slade

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте и на мен ми виеше заден десен лагер доста време,само да кажа,че задния лагер е коплектованс главината и се сменя цялата задна главина,разбрахме кой по-точно е като вдигнахме колата и завъртяхме гумата,чу се стържест звук,веднага се откроява! ;) Успех и поздрави!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Лошото е че аз не мога да я завъртя на ръце така лесно, колело по колело, щот е 4х4, та ще е малко зор , в наи добрия случаи ще се завъртят заедно двете задни в разлчни посоки, не е като да въртиш само колело закачено на един лагер, тука ще тряя преодолявам диференциали кардани, абе ще го намеря нема де да ходи :)Аз предполагам че като е вдигната във въздуха и лагера не е натварен ще се чува още по добре :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

... а и на магистрала като карам и кривна с волана на ляво луфта в лагера се обира и шума спира.

Заден, ляв, виж! :)
Аз съм по-склонен да заложа на десен :) , поне при мене излезе десен при същия симптом. Във въздуха може да се чуе, може и да не се чуе, зависи доколко е прецакан. вземи повози двама-трима поотделно на задната седалка и всеки да ти каже откъде се чува.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може, но на две коли с подобен намаляващ шум излезе заден ляв - колите са Хонди, разбира се. :) Това с возенето на двама, трима на задната седалка - всеки казва различно и не е критерии.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много ме мързи ама ша взема да я вдигна тея дни, все пак не всеки ден е великден :) и яса да питам, понеже отзад е лагер главина, тва предполага ли че мога по лесно да си го сменя сам, тоест няма да ми е нижна преса за набиване на лагера? щото тои си е набит в главината , развивам големия централен болт развивам болтовете дето го държат от зад и хоп троп он ми в ръцете? или греша и ще трябва намеса и на скоба за лагери ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Разгледах в книгата как става хватката :) по добре да ида на мастор и да го гледам в ръцете да не земе да млати с некви чукове :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако е лагер-главина(външната черупка на лагера се явява самата главина), тогава става много лесно - да развиваш централната гайка и глвината излиза все едно сменяш гума, толкова е лесно.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абре момци да използвам темата, и на мен ми вие някои лагер ама немога да го разбера кои е? за сега поне съм се ориентиръл към заден такъв. Проблема е че колата е 4х4 и ако вдигна задния мост немога да завъртя така хубаво и силно гумата че да чуя къв звук вади (така съм си откривал лагери на предните ми коли ) Ако я вдигна на подемник и я запаля и включа на скорост на задните ще се предаде въртящ момент ама с всичкия тоя шум от мотора и дифа. едвали ще го определя лесно.Даите идея как да разбера кои е, ще има ли луфт гумата ако я разклатя ? понеже не е много разбит явно но си се чува, сигурен съм че не е гума или джанта щото гумите са нови а и на магистрала като карам и кривна с волана на ляво луфта в лагера се обира и шума спира.

Слави,какво стана с нашите црв-та и на моята започна да вие някой от задните лагери.Ама не ми се започва!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е паааа, машина ко да я праиш рано или късно нещо се обажда !!! за да не ни е скучно бре. Иначе за тебе съм подготвил ето тази тема с чудни снимки как бързо и лесно се сменя задния лагер. Колко е бързо и колко е лесно един господ знае на снимки кат гледам е детска игра ама ще видим на яве !!! Наиш ко ми напраи впечатление, руснаците на ъглошлаифа викат Болгарка !!! !!! !!! http://forum.crvclub.ru/index.php/topic,1393.30.html само едно дет не ми стана напълно ясно, как измъкнаха главинката от лагера !!! освен да се избие от задния краи друг начин не виждам.

Редактирано от Слави CR-V

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Там се иска регистрация,нищо се не вижда!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Малко съм се погрешил, кат кривна на ляво шума се усилва, начи първо ще търся лагер от дясно, другата седмица ще я метна на един подемник да я развъртя на скорост да видим .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е адължително да вие срещуположния на завиване лагер въпреки , че доскоро бях абсолютно убеден в това...практиката на скоро показа друго, на един скапан галант бе точно обратното, лагера утихваще при завой и натоварване на съответното колело...

Редактирано от едмундо

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Прав си колега така е, от как написах поста минаха няколко часа но през това време и аз разбрах че това не е показател, щото лагерите са двоини, тъи де, с два реда съчми и ако се е прецакал вътрешния ред се получава точно обратното на по горе описаната логическа диагностика :o Така че на подемника ще си проличи :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Двойни са, ама съчми са от вътрешната страна, а външната са конусни ролки - иначе няма как да стане.Та, ако заминат съчмите / или леглото им / вие на куче както и да си правиш завойчета, ама ако са ролките - сети се при какво натоварване и кога ще намаля шума.Вече съм на мнение за заден десен... :o

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аааа колега, бих поспорил че има въобще конусни ролки в лагерите, залагам твърдо на 2 реда съчми :o

Доказвам със снимки от разбит заден лагер главина :lol:

Инак и аз споделям твоето менние за десен, ама руснаците и те потвърдиха че може да е подвеждащо и да се качвам на подемник :P

Публикувано изображение

Публикувано изображение

Това са снимки от колегата Павел от техния форум на неговото ЦРВ като е сменял.

Редактирано от Слави CR-V

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Слави, тая тема е вече горе-долу на седмица, досега трябваше да си ги сменил два пъти. Ако мислиш, че с писане ще ти се размине - ми няма да стане :lol:;) . Айде, че не се сдържам вече да видим аджеба кой лагер ти вие :P , виждаш, че само боб дето не сме метнали още :o .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ам нема време бате :P то да е само тоя лагер на главината, ами и с мастори из къщата се разправям, та заради тях не я почвам че все още ми трябва да им тичам по гаидата, инак за сряда или четвъртък съм говорил за подемник да го видя кои е и ще обявя печелившия ;) Ти да знаеш водна помпа от кога съм засменям :o има нема 4 месеца :lol: но ще и доиде и на нея реда веднага след лагера, щото и тя седи вече 4 месеца в шкафа ша земе да ръждяса :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аааа колега, бих поспорил че има въобще конусни ролки в лагерите, залагам твърдо на 2 реда съчми :o

Доказвам със снимки от разбит заден лагер главина :lol:

Инак и аз споделям твоето менние за десен, ама руснаците и те потвърдиха че може да е подвеждащо и да се качвам на подемник :P

Публикувано изображение

Публикувано изображение

Това са снимки от колегата Павел от техния форум на неговото ЦРВ като е сменял.

 

Давай да спорим!

На Павката от снимките аз не мога да разбера кое, какво е, щото ги няма търкалящите елементи...

П.П. Той знае ли какво е ролка и какво съчма / сфера /, нещо кръгло???

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аме тва на първата снимка се вижда как е изкормил на лагера вътрешната черупка и се виждат съчмите (демек тва е външната страна на лагера за която казваш че тряя да е ролкова), долу пък е снимал външната черупка и си личи че в нея се търкалят съчми, просто за ролков лагер нещата седят доста по различно на визия, дори и снимката да не показва хубаво вътрешното легло на втория ред търкалящи елементи пак не биха могли да за ролчици. Защото ако бяха ролчици тяхната контактна повърхност с външната черупка е плоска и ако имаше такава дори от тази гледна точка на снимката щеше да си личи.

Реално нямам как да го докажа (за сега :) ) освен с скица от книгата на ЦРВ и скици от NTN лагерите които маи са оригинално вградени в Хонда.

http://www.ntn.co.jp/english/products/lineup/car/suspension.html - нямат комбинация с ролак и с съчма.

А ето и скицата от книгата на Хонда нарисувани са 2 реда съчми

Публикувано изображение

Е, съвсем ясно ще стане като сменя моя :) тогава ще разберем от кои е бирата :drunk:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е, съвсем ясно ще стане като сменя моя :) тогава ще разберем от кои е бирата :drunk:

От мен е питието - два реда съчми са, пълна симетрия.Трудно е да се направи диагностиката без сваляне / на 4х4 / - има ги и двата варианта - или ляв или десен. :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да се включа отново в темата ми, която станала 100 метра вече :)Лагера издържа 3000км без да се счупи, но вие силно, и търся съвет. Оригиналният може да се вземе за 170$ + транспорт, но ми кажете кои са най-качествените неоригинални, които сте слагали и сте доволни... Koyo, NSK, SKF? Или други? Искам да е качествен, и да се намира лесно в София все пак :) Кажете и къде да погледна като магазин.

Редактирано от gin

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Горният ми въпрос е в контекста да сменя лагера по-скоро и да не чакам 1 месец докато дойде оригиналния. Така че търся качествен заместител.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Стига ве, 170 $ за оригинален тряя да ме е..... :) къвто и да сложиш ще те изкара поне 100 000 км. От горе изброените имам доверие и на 3 те марки, като към тях ще добавя NTN и SNR последната е френска и са чудесни лагери - цена качество. Е на , на моята обаче за сега съм намерил само някви OPTIMAL дето в нета излиза че са немски цената е перфектна ама колко са добри не знам. Ако не намеря SNR или NTN ща неща ще се доверявам на тях. така че не го мисли толкова малко от малко да е лагера марков които купуваш ще те изкара достатъчно.п.п. току що ми доиде отговор на запитването за SNR предния ми е 87 лева задни 187 :lol: аз 187 за лагер нема да дам ако да е SNR ще сложа един оптимал пък колкото изкара, за тея пари ще сменя 3 оптимала, и без тва отзад лесно се сменя :)

Редактирано от Слави CR-V

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

NTN, NSK, SNR, KOYO. OPTIMAL в най-най-краен случай.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

хахаха , ужас сега земах да попитам малко гугъл кво е чувал за Оптимал, излезнаха резултати от други форуми, лелеее че то тва без пари да ти го дават не тряя да го слагаш, ужас голям ментак, ще тряя си върна думите на зад, но за сега друг заден лагер освен тоя скапан оптимал и SNR за 180 без отстъпка не намирам. Ще почна да се моля да вие преден маи :lol: Инак нещо за JACOPARTS като марка да кажете, такова ми предложиха за 89 лева.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Слави коя годинка е цереве-то?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

98 e, оправих си го в профила, как съм забравил до сега незнам :)

Редактирано от Слави CR-V

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...