Jump to content
Krasi-mir

Взаимозаменяеми ли са предните полуоски на JDM и Европейско CRV 1-ва ген.

Recommended Posts

Здравейте колеги,Преди два дни счупих предна дясна полуоска на CRV-то. Доколкото разбрах, полуоските за автоматик и ръчни скорости са еднакви. Въпросът е еднакви ли са полуоските на първа генeрация JDM и европейско CRV?Някой може ли да ми предостави размерите на европейска предна дясна полуоска, за да ги сравня с размерите на моята? Интересува ме всичко - диаметри, дължини, брой на зъбите на външно и вътрешно каре ... абе всичко.На моята раздатка има отлят номер - Р4Т, Р4Т 5 и стикер с баркод и номер Р4Т 13031296.Предварително Благодаря на отзовалите се!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

???

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Знаех си, че мога да разчитам на теб, Слави!Значи, какъв е мачадължината е еднаква - 641 мм.вътрешно "каре" - еднакво - 27 зъбаобаче външното "каре" не е еднакво, на JDM зъбите са 26, на европейското - 28.Според мен разликата идва от това, че JDM-ката е с 4х114 болта на главината, а европейското е с 5х114 болта.Та, новият въпрос е дали мога да сложа външно каре от Акорд "90-"00,или Прелюд "91-"99, (и двете са 4х114) на моята полуоска, т.е. колко зъба има карето на Акорда, и Прелюда? Говорим за шийката, дето влиза в главината, и от другата страна, дето полуоската влиза в карето.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи, оказа се, че трябва да монтирам полуоска с вътрешно каре от европейско CRV и външно каре от Civic англичанка. Шлиците са същите, но ми ттябват останалите размери, за да съм сигурен, че ще стане.Някой може ли да ми каже диаметри, дължина на цялото каре, дължина на опашката и дължина на резбата на каре за Сивик англичанка или Ровър 420 бензин?Благодаря предварително!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано изображение

Публикувано изображение

Публикувано изображение

 

Незнам как ще е с пръстена за ABS-а. Предполагам знаеш, че се избива, въпроса е дали диаметеъра на твоя е същия ако броя на зъбите не е еднакъв. За другите размери, нямам го при мен,че да го премеря... не си споменал година Ровър-а, затова ти давам и снимка да видиш от коя година кола е :( .

Редактирано от Player101

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря много.Ровърът е "95-"99, бензин, автоматик или ръчни. Май е с Хонда двг. Без ABS.

Редактирано от Krasi-mir

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано изображение

Публикувано изображение

Публикувано изображение

 

Явно и за дизел е същото...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

20Т - английски мотор - 100kW, PG1 - ръчна скоростна кутия - същата като на дизела.Краси, сигурен ли си, че това каре ти трябва?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много Благодаря, но не става.Има разлика в диаметъра и чашката на карето.Добрата новина е, че токущо ми доставиха каре от Сивик англичанка, и става перфектно. Притесняваше ме само диаметърът при шлиците, но се оказа, че ако броят им е еднакъв, то и диаметъра е еднакъв.Още веднъж БЛАГОДАРЯ!п.п. Като приключа с операцията, ще опиша всичко подробно, за идните поколения!

Редактирано от Krasi-mir

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Как я счупи?В дупка,при рязко потегляне?!Къде се счупи?В коя част от полуоската?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

До колкото знам мисля че и в дебелината на полуоските на JDM и европейските имат разлика , не че е от голямо значение , но бях се сблъсквал с тоя проблем и аз . Бях пращал каре от JDM на един клиент и се оказа че не става , и дебелината на полуоската беше различна.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мислех, че е счупена, но като махнах маншона се оказа, че е извадена от външното каре. Предполагам, че имам скъсан тампон на двг, защото се разтропа, след като потеглих с много газ, но нямам време да проверя. Карах така, на 3WD около 2 км, и сега не става нищо от полуоската и карето.BOSS'HOGG аз няма да ползвам JDM полуоска и каре. Ще монтирам Европейска полуоска за CRV ( вътрешните карета, и дължината са еднакви ) и външно каре от Civic англичанка. За дебелината си прав - JDM e с 30 зъба ( говорим за вътрешните зъби на каретата ), а европейската е 32.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да завърша темата.Най-накрая сглoбих пъзела.Отговорът на въпросът ми е - Не, не са взаимозаменяеми полуоските!Само дължината е еднаква (сглобена полуоска - с каретата)Вътрешно каре - чашката и шлиците са еднакви. Камъните и вътрешните шлици не знам, защото не съм разглобявал новото каре. Полуоска - JDM-a e oт Сивик/Шатъл AWD преди "92-a. Имa 30 шлици откъм външното каре.Външно каре - JDM-a e oт Сивик '92-'95-а. Има 30 шлици вътре и 26 отвън. На европейското е с 32 вътре и 28 отвън. И сега, за да сглобя европейска полуоска с JDM главина, правилното външно каре е Сивик '95-'99-а (т.нар. англичанка) - 32 шлици вътре и 26 отвън.Те това е!Благодаря на всички отзовали се!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...