SVE_1986 72 #1 Публикувано 16 Април, 2011 Здравейте колеги.Колко трябва да е налягането на маслото на D16A8?Мислех си,че на D16 DOHC двигателите ще е еднакво налягането,но в този сайт излезна,че е различно.D16A8 Oil pressure: 3.4/3000 bar/eng/rpmD16A9 Oil pressure: 4.8/3000 bar/eng/rpmhttp://freespace.virgin.net/carmechanic.co/honda/honda27.htm#Concerto,%201.6i,,%201590%20cc,%201990-,%20Engine%20Code%20D16A8/9%20D16ZZhttp://freespace.virgin.net/carmechanic.co/honda/honda10.htm#Civic%201.6i,%20CRX%20Coupe%201590%20cc%201988-91%20Engine%20Code%20D16A9 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
SVE_1986 72 #2 Отговорено 17 Април, 2011 Преди няколко дена си сложих уред за налягането на маслото,но чак днес стигнах да си изкарам колата и да видя какво ще покаже.На студен мотор:на място 75psi(5.1 бара),в движение пак същотоНа загрял мотор:нормално каране без даване на газ 50psi (3.4 бара)със даване на газ 75psi (5.1 бара)на място 12-13psi (около 0.8 бара,това малко ме притеснява дали трябва да е толко ниско налягането)Някой с D16 DOHC двигател който е сложил уред за налягането на маслото нека сподели какво показва при него Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
atanasbe 99 #3 Отговорено 17 Април, 2011 све при ниски при тем. на маслото 80 градуса трябва да е 0,7 тъй пише в мануала тъй че е бетон ако мери верно де Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Tokyo 27 #4 Отговорено 18 Април, 2011 Колега извинявай за спама,ама как точно и къде го върза уреда за налягането,че и аз искам да монтирам. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
SVE_1986 72 #5 Отговорено 18 Април, 2011 Наско,може и да се окаже че мери вярно представи си ,айде задействай се и ти с твойте уреди,стига са хващали прах Tokyo-за монтажа ще ти трябват: уред и датчик за налягането(върви в комплект с уреда),тройник,кабели,преходен болт от тройника към блока и стойка за уреда Можеш и без тройник,директно да сложих датчика от уреда на мястото на твоя заводски,но така губиш лампата ти за масло(чайника ) за това по-добре с тройник. 1-сваляш заводския ти датчик за маслото,намира се до масления филтър Uploaded with ImageShack.us 2-монтираш заводския датчик и този за уреда на тройника,разбира се на свръзките(резбите) навиваш тефлонова лента 3-монтираш тройника с датчиците обратно на мястото на което беше заводския датчик Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us 4-прокарване на кабели за уреда,ето го упътването което идва с уреда Uploaded with ImageShack.us 5-намираш място за уреда,кеф ти на шофьорската греда,кеф ти някаде по таблото(личен избор) Снимките не са от мойта кола,но общо взето се разбира какво трябва да се направи ,надявам се да съм бил полезен. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Tokyo 27 #6 Отговорено 18 Април, 2011 SVE_1986 благодаря за изчерпателния отговор.Имаш бира от мен. !!! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове