Jump to content
SVE_1986

Налягане на маслото-D16A8

Recommended Posts

Здравейте колеги.Колко трябва да е налягането на маслото на D16A8?Мислех си,че на D16 DOHC двигателите ще е еднакво налягането,но в този сайт излезна,че е различно.D16A8 Oil pressure: 3.4/3000 bar/eng/rpmD16A9 Oil pressure: 4.8/3000 bar/eng/rpmhttp://freespace.virgin.net/carmechanic.co/honda/honda27.htm#Concerto,%201.6i,,%201590%20cc,%201990-,%20Engine%20Code%20D16A8/9%20D16ZZhttp://freespace.virgin.net/carmechanic.co/honda/honda10.htm#Civic%201.6i,%20CRX%20Coupe%201590%20cc%201988-91%20Engine%20Code%20D16A9

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди няколко дена си сложих уред за налягането на маслото,но чак днес стигнах да си изкарам колата и да видя какво ще покаже.На студен мотор:на място 75psi(5.1 бара),в движение пак същотоНа загрял мотор:нормално каране без даване на газ 50psi (3.4 бара)със даване на газ 75psi (5.1 бара)на място 12-13psi (около 0.8 бара,това малко ме притеснява дали трябва да е толко ниско налягането)Някой с D16 DOHC двигател който е сложил уред за налягането на маслото нека сподели какво показва при него ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

све при ниски при тем. на маслото 80 градуса трябва да е 0,7 тъй пише в мануала тъй че е бетон ако мери верно де

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега извинявай за спама,ама как точно и къде го върза уреда за налягането,че и аз искам да монтирам.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Наско,може и да се окаже че мери вярно представи си :rolleyes: ,айде задействай се и ти с твойте уреди,стига са хващали прах :P

Tokyo-за монтажа ще ти трябват:

уред и датчик за налягането(върви в комплект с уреда),тройник,кабели,преходен болт от тройника към блока и стойка за уреда

Можеш и без тройник,директно да сложих датчика от уреда на мястото на твоя заводски,но така губиш лампата ти за масло(чайника ;) ) за това по-добре с тройник.

1-сваляш заводския ти датчик за маслото,намира се до масления филтър

 

Публикувано изображение

 

Uploaded with ImageShack.us

2-монтираш заводския датчик и този за уреда на тройника,разбира се на свръзките(резбите) навиваш тефлонова лента

Публикувано изображение

3-монтираш тройника с датчиците обратно на мястото на което беше заводския датчик

Публикувано изображение

 

Uploaded with ImageShack.us

 

Uploaded with ImageShack.us

4-прокарване на кабели за уреда,ето го упътването което идва с уреда

Публикувано изображение

 

Uploaded with ImageShack.us

 

5-намираш място за уреда,кеф ти на шофьорската греда,кеф ти някаде по таблото(личен избор)

 

Снимките не са от мойта кола,но общо взето се разбира какво трябва да се направи ;),надявам се да съм бил полезен.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

SVE_1986 благодаря за изчерпателния отговор.Имаш бира от мен. !!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...