velioto4en 2 #1 Публикувано 12 Април, 2011 Тази сутрин отново ми замръзна усмивката след като колата ми загасна в движение.Светна чека и край...ласото и в гаража.Тъй като преди 3-4 месеца имах същия случай първата ми работа беше да сваля дистрибуторната капачка и да видя палеца.На пръв поглед нищо му няма ,но като се позагледах в средата там кадето опира коксчето(мисля че така се казваше това дето стърчи в средата на капачката) има нагар.Все едно нещо е изгоряло.Преди време същата работа смених палеца и напътя.Някой има ли идея каква е причината че нямам повече палци Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mom4i74 23 #2 Отговорено 12 Април, 2011 (Редактирано) Ако не си сменял капачката ,може кокса да се е износил и да неконтактува добре и да искри и за това да ти прегаря палеца. Сьвета ми е този пьт да смениш и капачката заедно с палеца. Редактирано 12 Април, 2011 от mom4i74 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
velioto4en 2 #3 Отговорено 13 Април, 2011 Капачката я смених предишния път защото имаше малка цепнатина и се съмнявах дали и това няма да ми прави проблем. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
barsi 265 #4 Отговорено 13 Април, 2011 А случайно да имаш гарнитура м/у капачката и палеца ? По принцип Д серията имат, за Б нз, но тая гарнитура не върви с капачката в магазина. От къде пазариш чаркаля? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
teror1sta 43 #5 Отговорено 13 Април, 2011 Кофти свещи, зле регулирани свещи, кабели ... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
velioto4en 2 #6 Отговорено 13 Април, 2011 Ами частите си ги поръчвам от магазина на едно приятелче в перник,А за гарнитурата която казваш аз нямах и на д16ката и на б18.А на капачката която си купих имаше обаче аз не я сложих. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mom4i74 23 #7 Отговорено 13 Април, 2011 И на F серията има гумено упльтнение ама едва ли е от него проблема. Явно има по голям товар от сьпротивление и за това ти нагаря. Терориста е прав че може да ти идва проблема от споменатите от него причини. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
velioto4en 2 #8 Отговорено 22 Юни, 2011 След пауза за около 1-2 месеца пак се почнаха проблемите.Вчера сутринта запалих тръгвам и след няма и километар светна чека и колата загасна.Опитах със стария номер (подмяна на палеца) но нестана.Имам едно делко от Црв. и сложих бобоината от него на моето,след колето колата запали.Помислих си че проблема е бил в нея и вече е решен,но за мое разочарование не е така.Върнах старата бобоина за проба и взе че запали и с нея което ме навежда на мисълта че не е от нея.Тази сутрин същата изтория,обаче почаках 10мин. без да правя нищо ,след което опитах да запаля и успях.Потеглям и след 20метра пак спрях .Още 10мин. чакане и пак запали този път не изгасна прибрах се до гаража свалих капачката на делкото и за мое учудване палеца не беше нагорял .Сложих гуменото уплътнение което е между капачката и самото делко.Тези аномалий се сулчват само сутрин.Никога не го е правила през деня или вечер. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
g_e_r_gi 0 #9 Отговорено 22 Юни, 2011 Колега провери релето на бензиновата помпа,може да има студени спойки.Виж когато ти светне чека дава ли грешка и коя е.Успех Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
velioto4en 2 #10 Отговорено 22 Юни, 2011 Дава ми грешка 15 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Иво Ленков 133 #11 Отговорено 22 Юни, 2011 Дава ми грешка 15komytatop Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
velioto4en 2 #12 Отговорено 23 Юни, 2011 Ако наистина е от комутатора дали ще стане от друго делко или трябва да е от б18ц4?. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове