lubolubo 0 #1 Публикувано 12 Април, 2011 Искам да махна катализаторa и да сложа спортно гърне и/или аспух на Civic 1.6 Vtec 110 коня 2002г. Ще има ли проблеми с датчици или нещо друго?И къде да го направя? Ако някой може да ми препоръча добър тапицер за волан и скоростния лост! Благодаря предварително за съвети и насоки Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
h3ll1 1 #2 Отговорено 12 Април, 2011 Аз моя катализатор го замених с нов и доплатих стотина лева. Не исках да си слагам таралеж в гащите като слагам гърне. Иначе беше позапушено, определено. За волана - съветвам те да си купиш волан и скоростен лост от ибей-UK - аз така наоравих и съм доволен Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
civicgonemad 60 #3 Отговорено 12 Април, 2011 Е какъв риск има като се махне катализатора? Че моя е махнат изглежда отдавна... има една обикновенна тръба на нейното място... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pantany 44 #4 Отговорено 12 Април, 2011 колега карам акорд и мислех да махам катализатора ама ме разобедиха защото няма смисъл в сервиза ми обясниха че ако го махна и на негово място сложа нещо друго започват проблеми с прогорели гарнета и прочие а ако хондичката е под сто коня пазиго все пак ще плащаш по малък данък а друг е въпроса ако е запушен Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
civicgonemad 60 #5 Отговорено 12 Април, 2011 Най-вероятно е махнат от продавача в България, че както доста често се среща у нас вкарват я взимат джантите щото са лети... свалят катализатора че тва са 50 лева... махат сд-то щото е най-евтиния пайнер и така ето ти кола за 1600 лева от която са свалени още 300(както беше мойта)... Внос е от Италия... И е заварена тръба и върху тръбата е заварен кожуха на катализатора . И не виждам за сега зор с изгорели гърнета и такива. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
meto'o 3 #6 Отговорено 13 Април, 2011 Реже се катализатора и на негово място се заварва резонансно гърне за да не бучи колата и караш. Мисля, че разликата в прогарянето на гърнето със катализатор и резонатор е пренебрежително малка. И другото, е че колите са на по 10-12-15 години и те вече може и да са със заминали кюнци Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Mantzel 0 #7 Отговорено 13 Април, 2011 Няма да имаш никакви проблеми( освен ако на катализатора няма ламбда сонда )-майстора ми махна моя и сложи на неговото място тръба от амортисьор-струваше ми 10 лева,но продадох катализатора за 100,така че съм доволен и най-важното,колата не стана по-шумна Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mom4i74 23 #8 Отговорено 13 Април, 2011 (Редактирано) Преди време четох по форумите много добри отзиви за един автомобилен инжинер който се занимава с изчисления , проектиране и монтаж на резонатори и гьрнета. Фамилията му е Лазаров 0888 746 507.А за колегата pantany да му кажа че нищо непегаря. Имам Ровер 600 който си е Хонда Акорд и го купих преди 60 000км без катализатор и нямам никакви проблеми с прегорели гьрнета или трьби. Редактирано 13 Април, 2011 от mom4i74 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
lubolubo 0 #9 Отговорено 14 Април, 2011 Днес ходих в МКомплект 33 и ми казаха, че имам два дачика (сонди) и неможе да се смени с нещо по различно от катализатор за препоръчване е оригинален /те не продават оригинални /.А за гърнето че е нестандартно широко и късо и не става с техните спортни гърнета. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
saaron 36 #10 Отговорено 14 Април, 2011 Колега махни ги тия от Мкоплект ,куци коне са и не работят добре ..поне аз с такива впечатления съм останал!По-добре отиди в Крафт.А относно тапицери ето http://avtointerior.bg/ ,а има и още едни с ж.к.Гоце Делчев - мн са добри ползвал съм ги и двамата Успех Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Mantzel 0 #11 Отговорено 15 Април, 2011 Ето още едни http://www.extreme-tuning.bg/?cat=139&lang=2&subcat=151-дано -чувал съм добри отзиви за тях в Опел Клуб Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове