Jump to content
lubolubo

Премахване на катализатор+спорто гърне

Recommended Posts

Искам да махна катализаторa и да сложа спортно гърне и/или аспух на Civic 1.6 Vtec 110 коня 2002г. Ще има ли проблеми с датчици или нещо друго?И къде да го направя? Ако някой може да ми препоръча добър тапицер за волан и скоростния лост! Благодаря предварително за съвети и насоки

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз моя катализатор го замених с нов и доплатих стотина лева. Не исках да си слагам таралеж в гащите като слагам гърне. Иначе беше позапушено, определено. За волана - съветвам те да си купиш волан и скоростен лост от ибей-UK - аз така наоравих и съм доволен :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е какъв риск има като се махне катализатора? Че моя е махнат изглежда отдавна... има една обикновенна тръба на нейното място...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега карам акорд и мислех да махам катализатора ама ме разобедиха защото няма смисъл в сервиза ми обясниха че ако го махна и на негово място сложа нещо друго започват проблеми с прогорели гарнета и прочие :D а ако хондичката е под сто коня пазиго все пак ще плащаш по малък данък :)а друг е въпроса ако е запушен :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Най-вероятно е махнат от продавача в България, че както доста често се среща у нас вкарват я взимат джантите щото са лети... свалят катализатора че тва са 50 лева... махат сд-то щото е най-евтиния пайнер и така ето ти кола за 1600 лева от която са свалени още 300(както беше мойта)... Внос е от Италия... И е заварена тръба и върху тръбата е заварен кожуха на катализатора :) . И не виждам за сега зор с изгорели гърнета и такива.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Реже се катализатора и на негово място се заварва резонансно гърне за да не бучи колата и караш. Мисля, че разликата в прогарянето на гърнето със катализатор и резонатор е пренебрежително малка. И другото, е че колите са на по 10-12-15 години и те вече може и да са със заминали кюнци :offtopic:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма да имаш никакви проблеми( освен ако на катализатора няма ламбда сонда )-майстора ми махна моя и сложи на неговото място тръба от амортисьор-струваше ми 10 лева,но продадох катализатора за 100,така че съм доволен и най-важното,колата не стана по-шумна :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди време четох по форумите много добри отзиви за един автомобилен инжинер който се занимава с изчисления , проектиране и монтаж на резонатори и гьрнета. Фамилията му е Лазаров 0888 746 507.А за колегата pantany да му кажа че нищо непегаря. Имам Ровер 600 който си е Хонда Акорд и го купих преди 60 000км без катализатор и нямам никакви проблеми с прегорели гьрнета или трьби.

Редактирано от mom4i74

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес ходих в МКомплект 33 и ми казаха, че имам два дачика (сонди) и неможе да се смени с нещо по различно от катализатор за препоръчване е оригинален /те не продават оригинални /.А за гърнето че е нестандартно широко и късо и не става с техните спортни гърнета.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега махни ги тия от Мкоплект ,куци коне са и не работят добре ..поне аз с такива впечатления съм останал!По-добре отиди в Крафт.А относно тапицери ето http://avtointerior.bg/ ,а има и още едни с ж.к.Гоце Делчев - мн са добри ползвал съм ги и двамата :oУспех :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...