Jump to content
pgh

Смяна на стартов съединител на CVT кутия

Recommended Posts

Скоро му идва времето на съединителя на CVT-то, може би ще изкарам лятото с него но мисля да подготвя частите да са готови.

Може ли някой в час да ми помогне, като ми каже кои са нужните части за да се смени тоя съединител.

Най-добре по схемите на сайта http://www.hondapartsnow.com/ за да им вадя директно каталожните номера.

Колата е : CIVIC | 2005 | 4DR MX (HYBRID) | KL CVT

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Трябва ти само номер 1.Включва всичко необходимо.Ако запазиш гарнитурата здрава(хартиена е) можеш да я ползваш пак.Ако даже малко имаш съмнения ,че си я наранил я сменяй.Ако САМ ще сменяш съединителя внимавай при монтажа вътрешния ротор (номер 3) да не изпадне от кошницата.Ако изпадне,внимателно брой през колко ламели минава после зада ти дойде канала на контричките под гайката.В никакъв случай не ползвай сила.Просто внимателно брой "пропаданията"на кошницата.Попрочети малко за сегмента (номер 2),защото комплекта може да дойде и без него.Ако дойде без него не ползвай стария.Проблемите на стартовия съединител на твойта кола и Jazz идват точно от този сегмент.Дано да съм бил ясен.Успех

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В никакъв случай няма да го сменявам сам. Технически съм грамотен, но не чак до толкова:D "Козата си сака пръч" както се казва :)

Със сигурност ще е в сервиз, където са правили такова нещо и преди, само дето още не съм решил в кой точно.

Ще искам оферти (включително и теб), защото знам че тоя ремонт си е "изваждане", но нека на първо време осигуря частите и съвсем да започне да тресе и тогава ще сме в бокса :hondarulez:

 

Въпросчета:

Видях че номер 2 не ограден и наистина май върви отделно от комплекта. Така че има голяма вероятност да пристигне без него, - Направо да го поръчам и него отделно за всеки случай нали ?

 

И нещо не виждам гарнитурата на схемата - можеш ли да съдействаш да и видя номера?

Редактирано от pgh

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А имаш ли вече симптоми ,че е износен?Не поръчвай сегмента допълнително.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има! Леко вибрира при потегляне, но все още е в поносими граници.При предишната смяна на трансмисионното масло се оправи но 10-15 хиляди км след това пак започна. (сменям трансмисионно масло на всеки 30 000 мили, както си е по учебник)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...