prelude_maniak 0 #1 Публикувано 3 Април, 2011 Здравейте,Възможно ли е на мотора F20A4 (от prelude пета генерация) да му се смени ECU-то или да се препрограмира?Искам да му вдигна малко мощността, че 133 коня ми се виждат малко. Рових се в нета, но нищо не намерих специално за този мотор.Евентуално, ако може да се сменя и колко ще ми струва ориентировъчно?Благодаря предварително. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
murdera 384 #2 Отговорено 3 Април, 2011 Може,зависи с какви пари разполагаш.Общо взето за ф20а4 тунинга е следния:1)всмукателен колектор от Х23(с всичко по него)2)спортен изпускателен 4-2-1 за Х233)генерация на 55м и крайно гърне кюнец4)спортен филтър с интейк5)П06/П28/П30 чипнато ЕКУ с дино настройка за максимален ефект6)може да свалиш главата и да я пилнеш 1мм,взимаш една раздвижена ролка и пак настройка на дино.Ако съм изпуснал нещо някой колега ще допълни Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
prelude_maniak 0 #3 Отговорено 3 Април, 2011 (Редактирано) @ murdera Всичкото без точка 6 може би ще го направя. Колко коня ще стане горе-долу двигателя след този тунинг? П.С. Сигурно ВИ изглеждат страшно малоумни въпросите ми ... ама съм новак. Редактирано 3 Април, 2011 от prelude_maniak Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
murdera 384 #4 Отговорено 3 Април, 2011 Онче-бонче, +- около 155 може би Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Mantzel 0 #5 Отговорено 3 Април, 2011 Може да помислиш и за олекотен маховик-между другото,някой знае ли колко тежи стандартния? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fenabg 2981 #6 Отговорено 5 Април, 2011 Може да помислиш и за олекотен маховик-между другото,някой знае ли колко тежи стандартния? И като го олекоти и кво .бах я в ежедневката .Една цел се постига когато е ясна и точна .А не колко коня ще стане колко стане толко или ефекта да се похвалиш че колата е от 133 на 200 е друг .Да друг е ма скъп . Меткай един офлюф и става над 200 оооооопс не си питал за турбо.murdera е обяснил ясно и точно модовете който може да претърпи .Ида има ясен ефект . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Mantzel 0 #7 Отговорено 5 Април, 2011 Искаш да ми кажеш ,че няма смисъл от лек маховик ли???? Или щото не е VTEC,няма смисъл да се хвърлят пари -също като в Опел форума-не е ли C20XE или C20LET,нямало смисъл да се прави ! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
SuN`HiGh 20 #8 Отговорено 5 Април, 2011 Толкова мн пъти е задаван този въпрос за Ф20А4 и нито веднъж не видях някой да е писал слагането на двувалова глава като вариант?Защо? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Radko 10 #9 Отговорено 5 Април, 2011 Може,зависи с какви пари разполагаш.Общо взето за ф20а4 тунинга е следния:1)всмукателен колектор от Х23(с всичко по него)2)спортен изпускателен 4-2-1 за Х233)генерация на 55м и крайно гърне кюнец4)спортен филтър с интейк5)П06/П28/П30 чипнато ЕКУ с дино настройка за максимален ефект6)може да свалиш главата и да я пилнеш 1мм,взимаш една раздвижена ролка и пак настройка на дино.Ако съм изпуснал нещо някой колега ще допълни Извинявам се,че пиша в темата на колегата.Бих искал да попитам за мотор F20Z1 важат ли тези 6 точки? (този мотор е в Акорд 5-та генерация)Благодаря! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
murdera 384 #10 Отговорено 5 Април, 2011 важат,двата са 1:1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Radko 10 #11 Отговорено 5 Април, 2011 (Редактирано) важат,двата са 1:1Може и така да е, НО бях поръчал изпускателен колектор 4-2-1 за моя F20Z1 и рънърите не паснаха. След което колектора беше продаден на колега от форума във Варна. (той е притежател на F20A4)Това ме кара да си мисля,че не са 1:1 и се опасявам,че не мога да намеря изпускателен колектор 4-2-1 за F20Z1F20Z1 -> 131hpF20A4 -> 133hp Редактирано 5 Април, 2011 от Radko Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
shiderovvn 0 #12 Отговорено 23 Октомври, 2017 Искаш да ми кажеш ,че няма смисъл от лек маховик ли???? Или щото не е VTEC,няма смисъл да се хвърлят пари -също като в Опел форума-не е ли C20XE или C20LET,нямало смисъл да се прави ! V-TEC-ов расизъм :@ Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове