jemito 0 #1 Публикувано 3 Април, 2011 Имам Хонда Сивик 96г д15з6 мотор и знам, че е икономичен витек. Преди два дена качих един приятел, който ми каза че не върви като за 114 коня и каза,че според него витека ми не се е включвал или можело да е запушен. Има ли някой идея кой може да ми помогне и как мога да разбера дали наистина ми е запушен витека или вобще дали се вклиючва >>>??? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
2pac 5 #2 Отговорено 3 Април, 2011 би трябвало да усещаш едно леко ритане...но имай предвид че този мотор си е муден в ниските обороти...нз какво очакваш от колата...но не се надявай за някакво лудо варвене. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jemito 0 #3 Отговорено 3 Април, 2011 Да бе това ми е ясно, но имено това леко подритване го няма и имам чувството че върви колкото 1.4 90 коня. Според мен поне малко по-вече би трябвало да върви не знам и аз, все пак има 25 коня по-вече. Имало някаква цедка на витека и ако е била запушена можело в това да е проблема поне така ми казаха, но не можахме да видим каде е самия витек. На Б16 160коня се вижда, но на моя мотор не го видяхме. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
teror1sta 43 #4 Отговорено 3 Април, 2011 ...но имай предвид че този мотор си е муден в ниските обороти... Баси тея заспали японци. Толкова са го мислили тоя мотор да не е муден точно на ниски ама явно нищо не са направили ... 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fenabg 2981 #5 Отговорено 3 Април, 2011 Към jemito и 2pac хора разровете се малко из форума,Така на готово е най лесно ма кат се ровиш по темите и четеш различните такива моо научиш много неща .И друго хонда на която се вижда витека няма ,по скоро моо видите витек клапана . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
B7_ 56 #6 Отговорено 3 Април, 2011 (Редактирано) Кажи на твоя приятел "разбирача" със запушения В-тек че Нищо не раз би ра........ Редактирано 3 Април, 2011 от B7_ Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jemito 0 #7 Отговорено 3 Април, 2011 Мерси все пак просто исках да попитам Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
2pac 5 #8 Отговорено 4 Април, 2011 ...но имай предвид че този мотор си е муден в ниските обороти... Баси тея заспали японци. Толкова са го мислили тоя мотор да не е муден точно на ниски ама явно нищо не са направили ... Не съм от големите разбирачи но правя елементарно сравнение с д15б2(на едно приятелче)(правя сравнение с нея защото съм я карал не веднъж)....моето елемнтарно наблюдение е че си набира бая повече от моятя д15з6-ца(в ниските) Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
B7_ 56 #9 Отговорено 5 Април, 2011 в грешка си .. д15б не набира по добре в нито 1 отнощение от з6-то Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Honda user 20 #10 Отговорено 5 Април, 2011 в грешка си .. д15б не набира по добре в нито 1 отнощение от з6-то +1Карал съм D15B2, сега карам D15Z8 (същия като Z6, но на Англичанка) - просто при Z6 скоростите са по-дълги и сигурно това ви заблуждава. А за въртящия момент в ниските - при Z6 е просто в изобилие Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
2pac 5 #11 Отговорено 5 Април, 2011 За въртящият момен съм сагласен но именно за скоростите става въпрос.те правят з6 по тромав...на 1-ва го държа зад мен но до края на 2-ра вече е пред мен с една предница(не веднъж съм я пробвал). Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Slade 21 #12 Отговорено 5 Април, 2011 Ами те скоростите са изчислявани за икономично каране, затова и числата им са по-различни от на другите D-серии. Предполагам, че ако сложиш кутия от D15B- на твойта няма да те дръпне на 2-ра. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fly-boy 91 #13 Отговорено 5 Април, 2011 Как трябва да вървят 114 коня? Това че не върви колата не значи че Витека е пречината Не забравяйте че преди вас и други са я карали и несе знае на колко хиляди е Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове