Jump to content
bobi1

Придърпване Сивик Купе 1.6 6 ген

Recommended Posts

Проблема започна преди година. Карам по магистралата - на 5-та, около 130 км/ч, поддържам педала на газта в едно положение и се усети леко придърпване, все едно връщам педала за секунда и пак го натискам и така няколко пъти. Сложих добавка за пречистване в бензина, смених горивния филтър - нямаше подобрение. Започна да прави тоя номер и на по-ниски предавки и все по-често - педала на газта е натиснат до край, а подава газ когато си иска, все едно натискам и пускам педала. В сервиза почнаха да вадят кабелите един по един и на третия изгоря делкото. Смениха го - пак нямаше ефект. След това смених кабели и свещи - пак придърпва. Лошото е, че не мога да определя кога придърпва, случвало се е да мина над 100 км без проблем. Отидох в друг сервиз, предложих на човека да покара, за да види проблема, въртя 4-5 км, обаче не придърпа нито веднъж. Направих чек - изкара ми грешка с ламбда сондата. Ламбда сондата я смених месец преди да се появи проблема с някаква универсална(след катастрофа старата се беше скъсала). В сервиза, в който я слагаха не бяха много сигурни дали това е правилния начин по който да я свържат, защото старата беше с три разноцветни кабела, а новата беше с два сиви и един черен. След известно време започна да губи мощност на свободна скорост - спирам на светофара и оборотите падат почти до 0 и замалко не гасне. Оставял съм я без газ да видя дали ще изгасне, но след известно време се форсира сама и пак връща оборотите около 900-1000. Ще съм благодарен, ако някой даде предположение какво може да е!Колата е Хонда Сивик купе, 1.6 VTEC, 125 к.с. 96г.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Kакво ти смениха по делкото? Свали една свещ/коя и да е/ и постни една снимка. Колата как пали като е топла и като е студена? Само на тунджа ли е или има и газ? Като запали и работи на място как са ти оборотите?п.п.Смени сервиза:D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Смениха цялото делко, защото изгоря в момента, в който извади втория или третия кабел. Ще постна снимка на някоя от свещите по-късно, но нямат нагар, дори старите които смених нямаха. Няма проблем с паленето нито студена, нито топла. Кво е "тунджа"? Няма газово, ако съм разбрал въпроса :D На място проблема също се появява от време на време. Веднъж паля и си поддържа нормални обороти. Друг път на място изведнъж почват да падат малко над 0-та, стоят така и след малко сама се форсира и връща в нормални (около 1000). Това понякога се повтаря няколко пъти докато съм на място.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз карам същата кола, вчера си сложих спортни изпусквателни колектори ама ламбда сондата ми се бъгна нещо и ефекта беше подобен, но в високите обороти всичко си е ок! Сега в неделя ще се хващам да я оправям и смятам че всичко ще е ок! Но проблема ти може да е свързан с сондата!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тунджа е бензин. ;) Колата прекъсва когато има ядове с тоците. Така берем с жената ядове- работи около 2 часа и като при теб. За ламбдата си намери схемата на универсалната и на твойта кола и си я нареди, но не е от нея. Свещите какви са ти? Прочисти си за оборотите всмукателната с-ма/има писано по тоя въпрос/. Не е лошо и да ти изчистят с ултразвук инжекторите. От кой град си?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В последния сервиз, в който бях предположиха, че електрониката не са наред. Между другото понякога бие ток по вратите, като я затварям съм забелязал. Свещите са DENSO. В София съм

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Оборотите няма как да падат до 0 :D (а до 500)Ламбда сондата при напълно натисната газ според мен не играе роля... (за празния ход и ниските обороти може би има роля, но ще се изразява с повишен разход). Налягането на горивото мериха ли го ? (бензиновата помпа да не сдава багажа)? ;)

Редактирано от K1r1L

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако искаш сложи си малко пари в джоба и ела до Перник. Има едно момче Ради, бивш служител на Бош по настоящем с негов сервиз. Работи яко кадърно. Мойта я чисти преди 2 години и от газовата пак е за там, но ще почака. Свали ми там све- еакв-та, дросели, инжектори и почисти все. После я прочете за грешки. След пробата го питах къде да си усиля спирачките. Дюзите ми бяха сиво-черни а след това имаха цветове и бяха като нови. Тогава ми все около 120 кинта, но си заслужаваше. Чак сега пак почна да се ебава, но от газовата и 30-35хил на година пробег така става. Ако решиш пиши на лични да ти дам номера му да се разберете :D п.п. Смени си свещите;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...