Doomwisher 164 #1 Публикувано 25 Март, 2011 Добър вечер колеги!Имам Хонда Сивик Купе 6-та с мотор D16Y8 125 коня! Като цяло колата си е сток, единственото което искам да направя е да я поотпуша с един хубав спортен филтър на K&N и да сменя цялата изпусквателна система с спортна такава! Въпроса ми е в моя случай как е по-добре да сложа колектори 4-1 или 4-2-1? Какви са разликите между тях?Чувал съм че 4-1 е било по-добре, но искам да чуя вашето мнение!И също така добре ли е генерация на 55 мм за моя мотор?Благодаря предварително! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Radeon4o 22 #2 Отговорено 25 Март, 2011 (Редактирано) Вземи си един ибейски колектор 4-2-1. Върши чудна работа за парите си. Ето тук има едно сравнение между 4-2-1 (ebay) и 4-1 Dynatech [ЛИНК] Моторът е моднат D16z6 и според графиките не си заслужава да се дават повече пари за марков 4-1 П.П Огледайте хубаво графиките. Има доста любопитни неща като например загуба на мощност във високите обороти следствие на махнато крайно гърне Редактирано 25 Март, 2011 от Radeon4o Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Jordan Stoyanov 77 #3 Отговорено 25 Март, 2011 (Редактирано) Здрасти,4-2-1 е по добре Ебейските малко бързо изгарят ама за тези пари толкова Редактирано 25 Март, 2011 от Yordan Stoyanov Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Doomwisher 164 #4 Отговорено 25 Март, 2011 Здрасти,4-2-1 е по добре Ебейските малко бързо изгарят ама за тези пари толковаБлагодаря колеги!А генерацията на 55мм добре ли ще ми пасне? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
BLEIN MONO 148 #5 Отговорено 25 Март, 2011 Виж си първо колектора на колко милиметра ще го вземеш, и долу-горе по него и генерацията, 55мм. трябва да е добре в общия случай, и ще носи още модове. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Jordan Stoyanov 77 #6 Отговорено 25 Март, 2011 (Редактирано) За 55 мм е добре,има значение и от катализатора обаче с какъв си За колектора гледай да не повече от 40мм вътрешен Редактирано 25 Март, 2011 от Yordan Stoyanov Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Doomwisher 164 #7 Отговорено 25 Март, 2011 Това за колектора не го знаех, благодаря за информацията! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
SVE_1986 72 #8 Отговорено 25 Март, 2011 Това за колектора неможах да го резбера,защо да не е повече от 40мм вътрешно,като изхода на стоковия на D16 е там някаде?Преди време карах с ибейски колектор 4-2-1 и изхода му беше на 55мм вътрешно,след него сложих и ибейски резонатор с вход/изход 60мм,назад бях със стоковата генерация и имаше ефект от тази операция,ако я бях продължил и до последното гърне със сигурност колата щеше да тръгне още по-добре . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Jordan Stoyanov 77 #9 Отговорено 26 Март, 2011 Това за колектора неможах да го резбера,защо да не е повече от 40мм вътрешно,като изхода на стоковия на D16 е там някаде?Преди време карах с ибейски колектор 4-2-1 и изхода му беше на 55мм вътрешно,след него сложих и ибейски резонатор с вход/изход 60мм,назад бях със стоковата генерация и имаше ефект от тази операция,ако я бях продължил и до последното гърне със сигурност колата щеше да тръгне още по-добре .Като казвам 40мм вътрешен имам предвид от към главата където са 4 тръби после става на две по 48мм или 50мм и накрая е 55мм това е 4-2-1.не тръгват направо на 55мм от главата Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
SVE_1986 72 #10 Отговорено 26 Март, 2011 Моя грешка,сори . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове