Jump to content
Doomwisher

Разликата между колекторите?

Recommended Posts

Добър вечер колеги!Имам Хонда Сивик Купе 6-та с мотор D16Y8 125 коня! Като цяло колата си е сток, единственото което искам да направя е да я поотпуша с един хубав спортен филтър на K&N и да сменя цялата изпусквателна система с спортна такава! Въпроса ми е в моя случай как е по-добре да сложа колектори 4-1 или 4-2-1? Какви са разликите между тях?Чувал съм че 4-1 е било по-добре, но искам да чуя вашето мнение!И също така добре ли е генерация на 55 мм за моя мотор?Благодаря предварително!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Вземи си един ибейски колектор 4-2-1. Върши чудна работа за парите си. Ето тук има едно сравнение между 4-2-1 (ebay) и 4-1 Dynatech [ЛИНК] Моторът е моднат D16z6 и според графиките не си заслужава да се дават повече пари за марков 4-1 :)П.П Огледайте хубаво графиките. Има доста любопитни неща като например загуба на мощност във високите обороти следствие на махнато крайно гърне :)

Редактирано от Radeon4o

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Здрасти,4-2-1 е по добре :)Ебейските малко бързо изгарят ама за тези пари толкова

Редактирано от Yordan Stoyanov

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здрасти,4-2-1 е по добре :)Ебейските малко бързо изгарят ама за тези пари толкова

Благодаря колеги!А генерацията на 55мм добре ли ще ми пасне?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Виж си първо колектора на колко милиметра ще го вземеш, и долу-горе по него и генерацията, 55мм. трябва да е добре в общия случай, и ще носи още модове.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

За 55 мм е добре,има значение и от катализатора обаче с какъв си :)За колектора гледай да не повече от 40мм вътрешен

Редактирано от Yordan Stoyanov

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това за колектора не го знаех, благодаря за информацията! :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това за колектора неможах да го резбера,защо да не е повече от 40мм вътрешно,като изхода на стоковия на D16 е там някаде?Преди време карах с ибейски колектор 4-2-1 и изхода му беше на 55мм вътрешно,след него сложих и ибейски резонатор с вход/изход 60мм,назад бях със стоковата генерация и имаше ефект от тази операция,ако я бях продължил и до последното гърне със сигурност колата щеше да тръгне още по-добре :rolleyes: .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това за колектора неможах да го резбера,защо да не е повече от 40мм вътрешно,като изхода на стоковия на D16 е там някаде?Преди време карах с ибейски колектор 4-2-1 и изхода му беше на 55мм вътрешно,след него сложих и ибейски резонатор с вход/изход 60мм,назад бях със стоковата генерация и имаше ефект от тази операция,ако я бях продължил и до последното гърне със сигурност колата щеше да тръгне още по-добре ;) .

Като казвам 40мм вътрешен имам предвид от към главата където са 4 тръби после става на две по 48мм или 50мм и накрая е 55мм :cool: това е 4-2-1.не тръгват направо на 55мм от главата

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моя грешка,сори ;) .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...