Jump to content
Philipvas

Най-неоткриваемият проблем с Хонда Акорд

Recommended Posts

Здравейте колеги,Горд притежател съм на Хонда Акорд 2.0 купе 1997 и от както я имам (3 години и половина) до сега не съм имал абсолютно никакви проблеми с автомобила.Последните три месеца обаче се оказаха истинско изпитание и ходене по мъките. Налага ми се често да пътувам дълги разстояния и за това перфектното състояние на колата ми е от особена важност.Всичко започна на средата на магистралата между Пловдив и София, около Ихтиман, когато със скорост 130 km/h започнах да чувам и усещам силно тропане, което се получава само, когато колата е с натиснат педал на газта. Удрянето е със сигурност на въртяща се част и колкото по-дълго я карам така толкова по-силно става то. Реших, че може да е от криви джанти или друг проблем с гумите (недозавити болтове и т.н.). Оказа се, че не е от това смених и гумите, смених и джантите, минах баланс и стенд. Смених всички шарнири; вътрешни и външни накрайници. Смених си и вътрешното каре на дясната (къса) полуоска защото имаше малко луфт. От долу колата няма никъде луфт и вече съм я карал на всички свестни майстори, които познавам и никой не може да открие кое точно причинява моят проблем. Вече не знам какво да правя и моля за вашите мнения и съвети. Където и да я закарам всички казват, че ходовата и част е в перфектно състояние, а най-лошото е, че не го прави това постоянно, което го прави още по-трудно за хващане.Искам предварително да ви благодаря, че дори отделихте време да прочетете моята тема и с нетърпение чакам вашите съвети.Поздрави!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Колега аз сам с горе долу подобен акорд,не сам имал проблеми до момента с него но мои приятел имаше почти същия като твоя както го описваш.Акорда беше 97г F20Z1 седан и при около 120-140 се получаваше глухо чукане и се усещаше като удари по купето.И тои сменя,изправя джанти балансира и ефект никакав.Проверява многократно ходова част всичко изглеждаше ОК.Накрая я дигнахме на крик застопорихме я здраво запалихме сложихме на първа и пуснахме да се върти гумата във въздуха с цел да провериме полуоската да не би да е крива и да замята учудващо нямаше нищо такова....но това беше на първа при 30км.ч. по скоростомера а при 80км на пета което отговаря на 160км.ч. реална скорост полуоската ставаше двоина барабар с камбанката на вътрешното каре(вътре в самото каре луфт нямаше) та ако изкаш пробваи и ти по този начин данеби проблема да ти е същия-при нас беше лявата къса полуоска,откъде идваше този дисбаланс незнам но така се реши проблема със смяна на цялата полуоска от скоростите до главината.

Редактирано от росенKN

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря ти колега! До ден-два ще пробвам и ще пиша тук какъв е бил резултата!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги,отварям отново тази темата,тъй като и аз имам сходен проблем. Карам Акорд купе 2.2 1997 г. Преди два дни усетих ритмично тропане само когато колата се движи на скорост и с увеличението на скоростта тропането/тресенето се усилваше След като демонтирах лявата си гума видях, че имам скъсан маншон на вътрешното каре на дългата полуоска. Монтирах отново гумата и шумът и тресенето при теста след това изчезна. До сега не съм имал шумове от карето , чупил съм каре и имам представа какво се случва и какъв е звукът от карето преди да се строши. Моля за съвет как решихте вашия проблем и срещу каква сума?Къде мога да намеря вътрешно каре ако се налага да се подмени? Благодаря за отговорите предварително

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди време имах подобен неоткриваем проблем, нещата се оправиха като смених горните тампони на амортисьора, там където е захванат за подкалника. Още един колега от форума с подобни симптоми се реши проблема по същия начин. Не е гаранция, че при теб е от това, но обикновено никой не проверява там ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, и аз имам вашият проблем...но при мен особеното е че чух това тропане около месец при градско каране само при натискане на газта и с увеличаване на скоростта тропането се усилваше. На другият ден се качих в колата и всичко беше нормално това чукане беше изчезнало и така цял месец не го чух отново, докато миналата седмица не ми се наложи да утида до София...насредата на пътя чукането се появи отново по абсолютно същия начин...след 20-30 километра каране отново изчезна, не го чух повече дори на връщане. Пробвах с по сериозни натоварвания на колата и окачването на един полигон и неможах да чуя този шум отново

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...