Jump to content
barsi

Схема на вакууми?

Recommended Posts

Здрасти,Колата нещо се опъва и днес я гледахме, мени оботи на мометни, чат пат прескача/сменено е почти цялото запалване/. Свещите се поръчват утре, но майсторчето установи нещо странно- и на топла и на студена кола половината вакууми не отразяват ;) Колата е д13б2 и дуал карб. В неделя ще чистиме карбовете, вакуумните тръбички и въопще све. Схема на карбовете имам, но на вакуумите не. Лошото е, че двете делка имат ралзика доколкото съм запознат искаме да я направиме като хората. Майсторчето ми е много грамотно, но хондата я разбира предимно откакто карам една англишманка от 2007ма. Каквото е правил не се е развалило пак. А да- хлабините на клапаните какви бяха- и те ще се правят... п.п. Юе имам да черпа, пък и темата може да е полезна ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Гурутата къде изчезнаха? Никой ли не знае...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По принцип на карбовете от Д14 почти не им дреме от топло и стидено - температурата се отразява 1. на делкото, чрез вакуумния маркуч към синия термоклапан (тройника, отляво на всмукателния колектор). 2. вакуумът към въздуховода - на студена кола отваря клапана на въздуховода да смуче топъл въздух (на студено маркучът смуче въздух, като загрее, спира - отваря се термопластинка в кутията на филтъра). Така че това е нормално (ако няма други доработки).Ако това са моите бившитете - схемата е тази :rolleyes: Делката са почти същите - вакуумите на 14-ката управляват делкото на 13 без проблем (делкото на 14 е малко по агресивно, но вакуумния регулатор е почти един и същ). Вижте вакуумите - старите маркучи често се втвърдяват и почват да изпускат. Втора причина - настройките на карбовете. Трета възможна - електриката, след това вече е всичко останало.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

по електриката почти све е подменено. Свещите в понеделник пристигат, кабели, бобина и капачка подменени. Сменена е и гарнитурата на капачката на делкото. Почва да прекъсва по малко/като пукане / на топла кола. Най-вероятно е пробила свещ, но ще се чистят карбовете профилактично и ще се видят и тръбичките на вакуумите. Мерси за схемата/ са ше я прегледам/. Обаче странното е, че като се даде газ и проблема изчезва, само на обороти. Един колега има координатите на Гошо карбуратора и май и до него след прочистването ще се ходи. Човека не бил скъпчия и ще се разходя явно... Вътре делкото свети-няма масла и кондензи. Вече нз какво може да е, за това почваме наред :rolleyes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...