barsi 265 #1 Публикувано 24 Март, 2011 Здрасти,Колата нещо се опъва и днес я гледахме, мени оботи на мометни, чат пат прескача/сменено е почти цялото запалване/. Свещите се поръчват утре, но майсторчето установи нещо странно- и на топла и на студена кола половината вакууми не отразяват Колата е д13б2 и дуал карб. В неделя ще чистиме карбовете, вакуумните тръбички и въопще све. Схема на карбовете имам, но на вакуумите не. Лошото е, че двете делка имат ралзика доколкото съм запознат искаме да я направиме като хората. Майсторчето ми е много грамотно, но хондата я разбира предимно откакто карам една англишманка от 2007ма. Каквото е правил не се е развалило пак. А да- хлабините на клапаните какви бяха- и те ще се правят... п.п. Юе имам да черпа, пък и темата може да е полезна Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
barsi 265 #2 Отговорено 25 Март, 2011 Гурутата къде изчезнаха? Никой ли не знае... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
nonamed 50 #3 Отговорено 25 Март, 2011 По принцип на карбовете от Д14 почти не им дреме от топло и стидено - температурата се отразява 1. на делкото, чрез вакуумния маркуч към синия термоклапан (тройника, отляво на всмукателния колектор). 2. вакуумът към въздуховода - на студена кола отваря клапана на въздуховода да смуче топъл въздух (на студено маркучът смуче въздух, като загрее, спира - отваря се термопластинка в кутията на филтъра). Така че това е нормално (ако няма други доработки).Ако това са моите бившитете - схемата е тази Делката са почти същите - вакуумите на 14-ката управляват делкото на 13 без проблем (делкото на 14 е малко по агресивно, но вакуумния регулатор е почти един и същ). Вижте вакуумите - старите маркучи често се втвърдяват и почват да изпускат. Втора причина - настройките на карбовете. Трета възможна - електриката, след това вече е всичко останало. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
barsi 265 #4 Отговорено 25 Март, 2011 по електриката почти све е подменено. Свещите в понеделник пристигат, кабели, бобина и капачка подменени. Сменена е и гарнитурата на капачката на делкото. Почва да прекъсва по малко/като пукане / на топла кола. Най-вероятно е пробила свещ, но ще се чистят карбовете профилактично и ще се видят и тръбичките на вакуумите. Мерси за схемата/ са ше я прегледам/. Обаче странното е, че като се даде газ и проблема изчезва, само на обороти. Един колега има координатите на Гошо карбуратора и май и до него след прочистването ще се ходи. Човека не бил скъпчия и ще се разходя явно... Вътре делкото свети-няма масла и кондензи. Вече нз какво може да е, за това почваме наред Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове