Jump to content
generalaa1

Възможно ли е да се сложи колянов вал заедно с буталата,биелите и маслената помпа от д16а6 на блок д16з5

Recommended Posts

Здравейте колеги възможно ли е да се сложи колянов вал заедно с буталата,биелите и маслената помпа от д16а6 на блок д16з5 някой ако може да помогне да пише ще съм му много благодарен.Модераторите да ме извинят,че пускам темата на ново не бях написал подробно заглавие на темата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма проблем за новата тема така си е перфе тази .Само да не бъркам , но за коленовия вал едно време питах /дано не бъркам / май ми казаха че са еднакви :dry: а може да беше и за з6 и з9 непомня вече.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

благодаря колега коляновия вал го пробвах и пасва заедно с лагерите като го стегна на точните килограми се върти добре,но не съм сигурен за буталата дали няма да набият клапани,защото буталата на д16з5 мотора буталата са по издадени,а на д16а6 мотора са по вдлъбнати и са като на д15б2 и незнам дали това ще е проблем

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сега тук да се разбира че ще згъстяваш нали ?Така кат гледам май не би трябвало да имаш ядове ма нека някои по светнат с тея неща се изкаже .

 

 

D16A6

 

Also known as D16Z2.

 

Displacement : 1,590 cc (97 cu in)

Bore and Stroke : 75 mm × 90 mm (3.0 in × 3.5 in)

Rod Length : 137 mm

Rod/Stroke : 1.52

Compression : 9.1:1

Power : 108 hp (80.5 kW, 110 ps) @ 5600 rpm

Note: 1988 engines were 105 hp (78.3 kW, 107 ps)

Torque : 100 ft•lbf (13.9 kg/m, 136 Nm) @ 4,800 rpm

Redline : 6500 rpm (USA)

Rev limited to : 7200 rpm

Valvetrain : SOHC (4 valves per cylinder)

 

D16Z5

 

(Basically the same engine as the D16A9, but now with a catalytic converter and lambda sensor)

Found in:

1988-1992 Honda CRX (European Market)

Displacement : 1,590 cc (97 cu in)

Bore and Stroke : 75 mm × 90 mm (3.0 in × 3.5 in)

Compression : 9.5:1

Power : 124 hp (92.5 kW, 126 ps) @ 6800 rpm

Torque : ? ft•lbf (? kg/m, 140 Nm) @ 5600 rpm

Valvetrain : DOHC (4 valves per cylinder)

Cam Gear : 34 tooth

Fuel Control : OBD-0 PGM-FI

Head Code : P7

Piston Code : PM7

ECU Code: PM7

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да колега в този случай трябва да сгъстявам, тогава може да се получи добра комбинация,но може и да не стане нищо.Някой ако може да даде някаква идея да пише или да запрятам ръкавите и да я почвам пък каквото стане.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...