hondarev_accordov 0 #1 Публикувано 7 Март, 2011 Здравейте колеги,вчера един приятел ми каза за някакав препарат във флакон който бил уникален препарат за почистване на питата на климатика.Трябвало да пуснеш климатика на колата,да затвориш въздуха само в купето и да хвърлиш флакона вътре в купето.Ставало направо като димка в купето,питата ставала много чиста за целия летен сезон,и въздуха в купето е свеж.Интересува ме някой колега дали е срещал такъв тип препарат,каква е марката,цената и къде може да се намери.Благодарско предварително. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
djigata 9 #2 Отговорено 7 Март, 2011 (Редактирано) Спрейчето не е никак лошо като цена, за качество аз лично не съм доволен ама хич даже.миналата година имах проблем като пусна парното и в купето започваше да мирише на войнишка пъртенка . Ползвах доста препарати на различни фирми та спрейчето дето се слага зад предната седалка , та други флакони дето като пръскаш и то става на пяна и след 30-минути се втечнява и тн. но най доволен и се постигна оптимално качество постигнах с един спрей който е с една дълга тръбичка и на края на тръбичката има разпръсквач . Завираш тръбичката максимално дълбоко във всеки въздуховод стискаш и започваш плавно да издърпваш докато изтеглиш цялата тръбичка.Това движение го правя във всички въздуховоди където мога да бръкна и задължително отварям капака под жабката да изчистя питата и да я онапръскам и нея хубаво .не помня как се казваше флакона но ще погледна утре в колата ф как се казва и ще пиша отново.P.S. Мързи ме в момента да ходя до колата да видя как се казва флакона . Редактирано 7 Март, 2011 от войводата/cls Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
hondarev_accordov 0 #3 Отговорено 7 Март, 2011 Този флакон дето ми го казаха се пуска и хвърля като димка в колата.Така ми го обясниха,не е от тези дето се пръскат в тръбите на задните седалки. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
darius 929 #4 Отговорено 7 Март, 2011 И смяна на филтъра(питата) е от полза.Личен опит!Няма как да я изчистиш, само я дезинфекцираш със спрея или димката! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
hondarev_accordov 0 #5 Отговорено 7 Март, 2011 И смяна на филтъра(питата) е от полза.Личен опит!Няма как да я изчистиш, само я дезинфекцираш със спрея или димката!Въпросния акорд 2.0 97г няма филтър на купето.Това отпада като опция. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mom4i74 23 #6 Отговорено 7 Март, 2011 (Редактирано) Интересно и че при моя Прелюд 97-ма го няма филтьра. А на схемите излиза. Само кьдето го купих..... Редактирано 7 Март, 2011 от mom4i74 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
darius 929 #7 Отговорено 7 Март, 2011 И смяна на филтъра(питата) е от полза.Личен опит!Няма как да я изчистиш, само я дезинфекцираш със спрея или димката!Въпросния акорд 2.0 97г няма филтър на купето.Това отпада като опция.Явно на изпарителя му викаш пита!Пръскането с дезифектант в този случей е необходимо редовно!И със спирт вършиш работа. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Slade 21 #8 Отговорено 8 Март, 2011 Ползвах го тоя спрей с дългата тръбичка и горе долу става - поне дезодорира доста силно. За ефикасна дезинфекция е абсурд да се говори като дори не виждаш това, което чистиш ("дезинфекцираш"). Нито спорите на плесените, нито на бактериите ще убиеш с тия димки и спрейчета. Единственият шанс за добро почистване е демонтиране на изпарителя и идеално измиване с четка и обезмаслител на питата и кутията му, в която се оттича конденза (нея може и с Доместос). Тая процедура обаче е трудоемка и неоправдана (поне според мен) - така или иначе въздуховодите си остават пълни с прах и полепнали по него спори и др. гадости, а тях никой не би си играл да сваля.Филтъра трябва да се сменя, но в никакъв случай миризмите не идват само от него.Най-доброто, което може да се направи е климатика да се изключва 5-10 минути преди да се спре двигателя и вентилатора в купето, за да може поне малко да поизсъхнат въздуховодите и питата. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове