Jump to content
тодор иванов

D16Y7 105 k.c.

Recommended Posts

И още по-важния въпрос : колко ти се дават ? :plane:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като отговориш на горните - дай отговор и на тазои - А до къде искаш да стигнеш :plane:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

след това - защо искаш да стигнеш :plane::beer: .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

и на края знаеш ли в какво се забъркваш :plane:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Подобрения винаги могат да се правят, но дали си струва се пита :plane: Аз карам сивик с такъв двигател и като цяло колата е приятна за каране, има и сила в нея не е някой спънат двигател като цяло.Може да се правят доста работи по двигателя, но колегите по-горе ти написаха зависи какво очакваш, какво искаш и най-важния въпрос колко пари ти се дават :beer: Ако искаш нещо мощно по-добре си купи хонда с по-добър двигател :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

VTEC глава му е майката , но за по добра информация питай "teror1sta" , той ги разбира тея неща с Д-серията и особено с атмосферките. За турбо ..... май няма смисъл ,пак ще трябва VTEC глава първо , после по добри карантии по мотора ако искаш да стане като хората и т.н. с две думи много пари .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Подобрения винаги могат да се правят, но дали си струва се пита :) Аз карам сивик с такъв двигател и като цяло колата е приятна за каране, има и сила в нея не е някой спънат двигател като цяло.Може да се правят доста работи по двигателя, но колегите по-горе ти написаха зависи какво очакваш, какво искаш и най-важния въпрос колко пари ти се дават :D Ако искаш нещо мощно по-добре си купи хонда с по-добър двигател ;)

------да благодаря на всички фенове ,питах за това че досега сам карал само ВТЕК .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

и на края знаеш ли в какво се забъркваш :)

по принцип и на практика ДА .едно е важно само да има кинти.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега казваш че досега си карал само VTEC .Направо ме учудваш как си се решил да караш двигател без VTEC. Така като гледам караш 6 генерация купе , а тях ги предлагат и със VTEC D16Y8 е мотора ако не се лъжа. Най лесно поне една VTEC глава от такъв двигател или друг едновалов можеш да сложиш . Аз карам D16Y3 и съм се замислял като тебе за подобрения, но май не си заслужава като цяло. Или карай така или събирай пари за Б-серия :) . Успех в начинанието и в размишленията !

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То хубаво да събира ама поне да е за Б20 :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Преди да сложа турбина на нашия D16Y7 свалих главата с 0.3мм, полирах входовете и изходите на клапаните,колектор 4-2-1,спортно гърне с 60мм тръба, до тука без пари сам си правех тези неща,после въздушен филтър K&N конусен,регулатор на бензина на 3 атмосфери,метален спортен катализатор.Разлика имаше ,преди километража стигаше до 200 след преработката отиде на 220 също и набираше по добре преди беше доста тромава.Доста работа и не малко пари но резултата не трогна много :)С една глава Vtec ще е доста по добре

Редактирано от Yordan Stoyanov

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...