тодор иванов 1 #1 Публикувано 1 Март, 2011 ----- колеги малко инфо за двигателя D16Y7 105 к.с;и дали може да се подобри по него нещо. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Ryuugan 251 #2 Отговорено 1 Март, 2011 Колко пари имаш? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
teror1sta 43 #3 Отговорено 1 Март, 2011 И още по-важния въпрос : колко ти се дават ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Tino 293 #4 Отговорено 1 Март, 2011 Като отговориш на горните - дай отговор и на тазои - А до къде искаш да стигнеш Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Dominiko 49 #5 Отговорено 1 Март, 2011 след това - защо искаш да стигнеш . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kick 46 #6 Отговорено 1 Март, 2011 и на края знаеш ли в какво се забъркваш Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
v1k7or 34 #7 Отговорено 1 Март, 2011 Подобрения винаги могат да се правят, но дали си струва се пита Аз карам сивик с такъв двигател и като цяло колата е приятна за каране, има и сила в нея не е някой спънат двигател като цяло.Може да се правят доста работи по двигателя, но колегите по-горе ти написаха зависи какво очакваш, какво искаш и най-важния въпрос колко пари ти се дават Ако искаш нещо мощно по-добре си купи хонда с по-добър двигател Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
4ushi 54 #8 Отговорено 1 Март, 2011 VTEC глава му е майката , но за по добра информация питай "teror1sta" , той ги разбира тея неща с Д-серията и особено с атмосферките. За турбо ..... май няма смисъл ,пак ще трябва VTEC глава първо , после по добри карантии по мотора ако искаш да стане като хората и т.н. с две думи много пари . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
тодор иванов 1 #9 Отговорено 1 Март, 2011 Подобрения винаги могат да се правят, но дали си струва се пита Аз карам сивик с такъв двигател и като цяло колата е приятна за каране, има и сила в нея не е някой спънат двигател като цяло.Може да се правят доста работи по двигателя, но колегите по-горе ти написаха зависи какво очакваш, какво искаш и най-важния въпрос колко пари ти се дават Ако искаш нещо мощно по-добре си купи хонда с по-добър двигател ------да благодаря на всички фенове ,питах за това че досега сам карал само ВТЕК . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
тодор иванов 1 #10 Отговорено 1 Март, 2011 и на края знаеш ли в какво се забъркваш по принцип и на практика ДА .едно е важно само да има кинти. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
4ushi 54 #11 Отговорено 2 Март, 2011 Колега казваш че досега си карал само VTEC .Направо ме учудваш как си се решил да караш двигател без VTEC. Така като гледам караш 6 генерация купе , а тях ги предлагат и със VTEC D16Y8 е мотора ако не се лъжа. Най лесно поне една VTEC глава от такъв двигател или друг едновалов можеш да сложиш . Аз карам D16Y3 и съм се замислял като тебе за подобрения, но май не си заслужава като цяло. Или карай така или събирай пари за Б-серия . Успех в начинанието и в размишленията ! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
teror1sta 43 #12 Отговорено 2 Март, 2011 То хубаво да събира ама поне да е за Б20 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Jordan Stoyanov 77 #13 Отговорено 4 Март, 2011 (Редактирано) Преди да сложа турбина на нашия D16Y7 свалих главата с 0.3мм, полирах входовете и изходите на клапаните,колектор 4-2-1,спортно гърне с 60мм тръба, до тука без пари сам си правех тези неща,после въздушен филтър K&N конусен,регулатор на бензина на 3 атмосфери,метален спортен катализатор.Разлика имаше ,преди километража стигаше до 200 след преработката отиде на 220 също и набираше по добре преди беше доста тромава.Доста работа и не малко пари но резултата не трогна много С една глава Vtec ще е доста по добре Редактирано 4 Март, 2011 от Yordan Stoyanov Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове