UglyDucky 9 #1 Публикувано 18 Февруари, 2011 (Редактирано) Купето ми е CIVIC D13B2 ,а двигателя е CRX D16Z5 със скоростна кутия от CRX D16A9.Въпроса ми е как да си свържа обортомера тъй като не работи инямам идея и... как да накарам киломeтража ми да работи при положение че на д13ката е електронен ,а д16то е със жило... Моля да ми пишете колеги,направя ли и това,приключвам със суапа наапълно.Предварително ви благодаря Редактирано 18 Февруари, 2011 от UglyDucky Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
UglyDucky 9 #2 Отговорено 19 Февруари, 2011 ........ eeee Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ReSPecT 121 #3 Отговорено 19 Февруари, 2011 колега до колкото знам но не сам сигурен в това се слага датчика от скоростната кутия на д13ката на жилото или на неговото място и си прекарваш кабелите. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
UglyDucky 9 #4 Отговорено 19 Февруари, 2011 Трябва ми схема.... и на оборотомера и на километража..... ц-ц-ц-ц-ц-ц.... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kalmara 49 #5 Отговорено 19 Февруари, 2011 Оборотомера взима сигнал от синята жица на делкото, и на д13-ката, и на д16-ката. Имаш няколко случая:1. Не си го вързал както трябва2. Комутатора ти е тръгнал да си заминава3. Ако си раглабял делкото - има вероятност женската кабелна обувка да не си я наденал добре на комутатора, а да си я уцелил между мъжката и силиконовата изолация4. Оборотомера ти просто не работи. За скоростомера - ако електронния датчик от д13ковата кутия може да се сложи на механичната кутия (което си нямам никаква идея дали става) - ще трябва малко по-подробно да ми обясниш каква ти е инсталацията за да мога да ти дам насока. В смисъл такъв - с какво ецу си, как е преправяна инсталацията по мотора, има ли част от инсталацията на д13-ката останала по купето и т.н. Подробности, подробности и пак подробности. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
UglyDucky 9 #6 Отговорено 19 Февруари, 2011 мерси колега,ще пиша като постигна някакви резултати Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
UglyDucky 9 #7 Отговорено 20 Февруари, 2011 е как,директно да го вържа към оборотомера ли? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kalmara 49 #8 Отговорено 20 Февруари, 2011 Пътят на сигнала е следния (от зад на пред) :От оборотомера върви една писта по "фолиото" което е от зад на таблото с уредите до една от 2-те му букси, от там слиза по кабел към една друга букса зад таблото с бушоните в шофьорските крака, от там преминава през стената и отива на буксата с кабели за инсталацията на мотора при шофьорския ланжерон, и от там излиза на синята жица на буксата на делкото. А да видим дали ш'се опрайш. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
UglyDucky 9 #9 Отговорено 21 Февруари, 2011 А да видим дали ш'се опраa. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
UglyDucky 9 #10 Отговорено 21 Февруари, 2011 успях..... остана сегадалаверата с киломтража,с прехвърлянето на датчиците Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове