Jump to content
росенKN

Гарнитура на глава

Recommended Posts

Здравеите колеги , от една седмица имам странен проблем с моя акорд,течноста от радиатора преминава в разширителния съд но не се връща обратно,когато го исипя обратно в радиатора се оказва че не стига демек част от него липсва.Веднъж запалих колата студена спусна се около 600м. и спря рязко на един паркинг при което се чу шум като изливаща се вода,което се получи от инерцията при спирането,предполагам от радиатора на парното,оказа се че пак е намаляла водата в радиатора.При оглед за течове не се вижда нищо никаде нито при топъл нито при студен мотор.Предположих че е някои малак теч при горещ двигател при които изтеклата течност се изпарява без следа(самнявам се за водна помпа вапреки че е нова,или радиаторче на парно) и направих следното,блокирах вазвратния клапан на капачката на радиатора и сега системата е отворена-не е под налягане,и днес ми се струва че водата не намалява,и радиатора си е пален догоре,но още не сам сигурен от днеска сам така.Това което ме притеснява е че като е студена колата хварля капчици вода и пара през аспуха,което досега не се е случвало на тази кола,та вапросите ми са,вазможно ли е да е заминала гарнитурата и да дарпа водата през нея,при условие че колата пали и работи перфектно,няма балбукане в радиатора,няма маслени петна в антифриза(кристално бистър е) маслото си е ОК няма и конденз по капачката за маслото,вазможно ли е само да пропуска течност от водната риза към цилиндъра,при условие че няма налягане в нея,температурата си е ОК дори при високо натоварване не достига средата.И още нещо има ли ефект ако се окаже гарнитура(тя е оригиналната 260000км) да се притегне главата,и дали някои знае дали е метална оригиналната гарнитура на F20Z2.Благодаря предварително.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колко течност не стига при връщането от съда в радиатора?Каква е концентрацията на антифриза, демек до колко градуса държи?Не е гарнитура, смени си скапаната капачка на радиатора!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здрасти колега.Според мен не е от гарнитурата ,а попринцип ако е от нея с претягане да се оправи е абсурдно,но по големите майсторчета ще кажат тук вече.Успех и дано минеш тънко.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

 

последно за 400км изванградско около 300мл антифриза е на -30

............

Капачката е оргиналната уплатнениЯта и , са здрави и сЪм слагал сапунена пяна около нея в момент когато се включва вентилатора и не изпуска единствено не сЪм я тествал на какво налягане отваря .

 

...........

 

И аз се надявам да не е тя но така като не знам сЪс сигурност какво е очаквам наи лошото,но няма да я отворя докато са наяве само тези признаци точка

Редактирано от fenabg
Има бутон редакци� използвайте го!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Смени си капачката на радиатора :) Нормално е да се получава конденз в ауспуха това да не те притеснява !!! Ако гори антифриз ще се получава гъст бял дим много по различен от този при конденза. Ако е гарнитурата ще ти надува маркучите.Перката на радиатора включва ли нормално като загрее ?Незнам защо всички първо за гарнитурата се хващате а не търсите другаде проблема :cool:;) Като за начало си смени капачката струва 7 лева за твое успокоение ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Ще пробвам с капачката колега,мерси за съвета,но според теб какво и е на капачката,мислиш че пропуска навън ли? Или отваря при по виско налягане-просто сам любопитен и знаете ли да има препарати за локализиране на течове,чувал сам за такива но нищо конкретно.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Относно гарнитурата някои знае ли случаи в които тя пропуска САМО от водната риза към цилиндъра без да надува маркучите,защото на мен ми се струва малко вероятно да не кажа невъзможно да удържа налягането от цилиндъра а да пропуска наобратно.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Бял пушек(като пара)има само като е студена и ръката ми става мокра след около 20сек, като загрее малко ,не пуши,но утре ще проверя дали на топъл двигател ще мокри.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Колеги,всеки знае ,че наи дразнещи са неизяснените проблеми и в повечето случаи те се оказват по малки от колкото очакваме но не винаги е така,така че колкото по мистичен е проблема толкова по нестандартни са методите по откриването му.Има логика ако двигателя гори антифриз като кондензира върху ръката да е по различен от водата-би трябвало да лепне,цвета незнам дали ще се запази.Може би преувеличавам проблема но тази кола е на 260000км от които 105000км са при мен и по двигателя освен консумативи друго не е пипано,и такива нетипични явления правят впечетление .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Щом колата е втора ръка никой не може да бъде сигорен на колко км. е реално :rolleyes: Ако гори антифриз ще пуши и след като загрее , пушекът от антифриза е много по различен / по плътен е /. :tease:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...