росенKN 29 #1 Публикувано 15 Февруари, 2011 Здравеите колеги , от една седмица имам странен проблем с моя акорд,течноста от радиатора преминава в разширителния съд но не се връща обратно,когато го исипя обратно в радиатора се оказва че не стига демек част от него липсва.Веднъж запалих колата студена спусна се около 600м. и спря рязко на един паркинг при което се чу шум като изливаща се вода,което се получи от инерцията при спирането,предполагам от радиатора на парното,оказа се че пак е намаляла водата в радиатора.При оглед за течове не се вижда нищо никаде нито при топъл нито при студен мотор.Предположих че е някои малак теч при горещ двигател при които изтеклата течност се изпарява без следа(самнявам се за водна помпа вапреки че е нова,или радиаторче на парно) и направих следното,блокирах вазвратния клапан на капачката на радиатора и сега системата е отворена-не е под налягане,и днес ми се струва че водата не намалява,и радиатора си е пален догоре,но още не сам сигурен от днеска сам така.Това което ме притеснява е че като е студена колата хварля капчици вода и пара през аспуха,което досега не се е случвало на тази кола,та вапросите ми са,вазможно ли е да е заминала гарнитурата и да дарпа водата през нея,при условие че колата пали и работи перфектно,няма балбукане в радиатора,няма маслени петна в антифриза(кристално бистър е) маслото си е ОК няма и конденз по капачката за маслото,вазможно ли е само да пропуска течност от водната риза към цилиндъра,при условие че няма налягане в нея,температурата си е ОК дори при високо натоварване не достига средата.И още нещо има ли ефект ако се окаже гарнитура(тя е оригиналната 260000км) да се притегне главата,и дали някои знае дали е метална оригиналната гарнитура на F20Z2.Благодаря предварително. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Sebulba 215 #2 Отговорено 15 Февруари, 2011 Колко течност не стига при връщането от съда в радиатора?Каква е концентрацията на антифриза, демек до колко градуса държи?Не е гарнитура, смени си скапаната капачка на радиатора! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Soichiroo 80 #3 Отговорено 15 Февруари, 2011 Здрасти колега.Според мен не е от гарнитурата ,а попринцип ако е от нея с претягане да се оправи е абсурдно,но по големите майсторчета ще кажат тук вече.Успех и дано минеш тънко. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
росенKN 29 #4 Отговорено 15 Февруари, 2011 (Редактирано) последно за 400км изванградско около 300мл антифриза е на -30............ Капачката е оргиналната уплатнениЯта и , са здрави и сЪм слагал сапунена пяна около нея в момент когато се включва вентилатора и не изпуска единствено не сЪм я тествал на какво налягане отваря . ........... И аз се надявам да не е тя но така като не знам сЪс сигурност какво е очаквам наи лошото,но няма да я отворя докато са наяве само тези признаци точка Редактирано 15 Февруари, 2011 от fenabg Има бутон редакциÑ� използвайте го! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fly-boy 91 #5 Отговорено 15 Февруари, 2011 Смени си капачката на радиатора Нормално е да се получава конденз в ауспуха това да не те притеснява !!! Ако гори антифриз ще се получава гъст бял дим много по различен от този при конденза. Ако е гарнитурата ще ти надува маркучите.Перката на радиатора включва ли нормално като загрее ?Незнам защо всички първо за гарнитурата се хващате а не търсите другаде проблема Като за начало си смени капачката струва 7 лева за твое успокоение Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
росенKN 29 #6 Отговорено 15 Февруари, 2011 Ще пробвам с капачката колега,мерси за съвета,но според теб какво и е на капачката,мислиш че пропуска навън ли? Или отваря при по виско налягане-просто сам любопитен и знаете ли да има препарати за локализиране на течове,чувал сам за такива но нищо конкретно. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
росенKN 29 #7 Отговорено 15 Февруари, 2011 Относно гарнитурата някои знае ли случаи в които тя пропуска САМО от водната риза към цилиндъра без да надува маркучите,защото на мен ми се струва малко вероятно да не кажа невъзможно да удържа налягането от цилиндъра а да пропуска наобратно. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
росенKN 29 #8 Отговорено 15 Февруари, 2011 Бял пушек(като пара)има само като е студена и ръката ми става мокра след около 20сек, като загрее малко ,не пуши,но утре ще проверя дали на топъл двигател ще мокри. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
росенKN 29 #9 Отговорено 15 Февруари, 2011 Колеги,всеки знае ,че наи дразнещи са неизяснените проблеми и в повечето случаи те се оказват по малки от колкото очакваме но не винаги е така,така че колкото по мистичен е проблема толкова по нестандартни са методите по откриването му.Има логика ако двигателя гори антифриз като кондензира върху ръката да е по различен от водата-би трябвало да лепне,цвета незнам дали ще се запази.Може би преувеличавам проблема но тази кола е на 260000км от които 105000км са при мен и по двигателя освен консумативи друго не е пипано,и такива нетипични явления правят впечетление . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fly-boy 91 #10 Отговорено 16 Февруари, 2011 Щом колата е втора ръка никой не може да бъде сигорен на колко км. е реално Ако гори антифриз ще пуши и след като загрее , пушекът от антифриза е много по различен / по плътен е /. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове