Royal 5 #1 Публикувано 15 Февруари, 2011 Проблема е следния: При 900 - 1000 до 1100 оборота волана трепери ( На празен ход). В която и кола да се кача, когато запали (преди да съм вкарал първа ) волана е като отцепен от купето - никакви вибрации... при мене цялото купе трепери докато не вдигна 1300 оборота. според вас на какво се дължи?Обсъждали сме го но искам да чуя още мнения. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Sebulba 215 #2 Отговорено 15 Февруари, 2011 Тампоните на мотора виж! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
bleid 2 13 #3 Отговорено 15 Февруари, 2011 Не си сам. Тампони - мампони всичко е шест и при мен е така , само волана трепери. Ама не и обръщам внимание де. То в UK- Акорда освен двигател всичко друго е .......... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ADH-Honda 789 #4 Отговорено 16 Февруари, 2011 (Редактирано) Все пак говорим за 4 цилиндров редови двигател, неможе да не трепери и да не предава вибрациите по купето (въпреки, че при F/H сериите има сложен балансиращ вал на двигателя именно за да намали този тип дисбаланс на 4 цилиндровия двигател). Виж ако е бензинов редови шестак няма да има такива неща.Плюс това, ако треперенето го забелязваш на загряла кола на празен ход (докато чакаш на светофар примерно) с включени консуматори типични за този зимен сезон, като парно (особено ако е на по-високите степени вентилатора), фарове, реотани задно стъкло, музика, чистачки... нищо не трябва да те учудва. Говорим за нормално "треперене", не чак да тракат пластмаси и да имаш чувството, че нещо ще се разпадне. Дори и при перфектни тампони, без да има пуснати консуматори, на празен ход пак ще има вибрации, били те и малки. Просто си с 4 цилиндров двигател, това е. Редактирано 16 Февруари, 2011 от ADH-Honda Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
teror1sta 43 #5 Отговорено 16 Февруари, 2011 Мен пък ме навежда друга мисъл, защото това с тампоните малко неми са връзва. Аз имам само един здрав и пак не ми "трепери". Треперене (разбирайте значително) на 4 цил редови на хонда, на ниски обороти се усеща доста, особено когато само 3 от тези 4 цилиндъра работят Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Sebulba 215 #6 Отговорено 16 Февруари, 2011 Мислиш, че колегите не могат да усетят работата на 3 цилиндъра ли?ADH..., балансиращите валове са 2 бр. и дебаланс е правилно.Да трепере тоя волан при 4 цилиндров двигател на празен ход не е нормално...П.П. Имам два такива / от аватара / и мъркат като котараци, волана не мърда и инженерите от Хонда са се потрудили да балансират максимално моторите на марката. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Royal 5 #7 Отговорено 16 Февруари, 2011 Кво да проверя колеги? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pitbuls 21 #8 Отговорено 17 Февруари, 2011 ниски са ти оборотите.на комп ако си я закачал не ти ли показва по високи обороти от показанията на таблото? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
bleid 2 13 #9 Отговорено 17 Февруари, 2011 Все пак говорим за 4 цилиндров редови двигател, неможе да не трепери и да не предава вибрациите по купетоЕ тук вече изобщо не си прав. Една кирлива Вектра А 89г , е пред разпадане на купето, но при работа на мотора вътре нито се чува , нито пък има каквито и да е вибрации. Ясно е че има причина за това трептене , но на мен например не ми пречи. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
djigata 9 #10 Отговорено 17 Февруари, 2011 Все пак говорим за 4 цилиндров редови двигател, неможе да не трепери и да не предава вибрациите по купетоЕ тук вече изобщо не си прав. Една кирлива Вектра А 89г , е пред разпадане на купето, но при работа на мотора вътре нито се чува , нито пък има каквито и да е вибрации. Ясно е че има причина за това трептене , но на мен например не ми пречи.Незнам колеги но и при мен ги същите трептения обаче само на празен ход и това е при положение че не знам дали са ми скъсани тампоните на двигателя .Утре съм на реглаж на клапани и след това ще видя дали има някакво подобрение може пък от клапаните да се окаже.утре ще пиша за резултата Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Sebulba 215 #11 Отговорено 17 Февруари, 2011 Едва ли е от клапани! Ама, знае ли човек, разни хора, разни идеали... П.П. Леко съм подпийнал. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Royal 5 #12 Отговорено 20 Февруари, 2011 Все пак говорим за 4 цилиндров редови двигател, неможе да не трепери и да не предава вибрациите по купетоЕ тук вече изобщо не си прав. Една кирлива Вектра А 89г , е пред разпадане на купето, но при работа на мотора вътре нито се чува , нито пък има каквито и да е вибрации. Ясно е че има причина за това трептене , но на мен например не ми пречи.Незнам колеги но и при мен ги същите трептения обаче само на празен ход и това е при положение че не знам дали са ми скъсани тампоните на двигателя .Утре съм на реглаж на клапани и след това ще видя дали има някакво подобрение може пък от клапаните да се окаже.утре ще пиша за резултатаКво стана колега? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
djigata 9 #13 Отговорено 21 Февруари, 2011 До края на седмицата ще направя реглажа на клапаните, че то едно го мислиш друго става . Щом съм готов ще пиша за резултата ,а другото което днес забелязах в автосервиза е че задна дясна гума е отворила в долния край и леко е завила надясно .Представяте ли си какъв реглаж са ми направили майсторите а аз си мислех че гумите са ми смотани и заради това ми танцува гъза на колата над 100км. и е супер нестабилна а то какво било .......... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
DuMuTkO 1 #14 Отговорено 22 Февруари, 2011 Извинявам се за отклонението от темата, но ще кажеш ли къде си правиш реглажа на клапаните, че и на мен ми предстои. Отностно трептенето - и при мен го има, но не на волана а на скоростния лост, не знам дали е нормално. Тампоните са ми сменени, оборотите са добри - около 800 об/мин .. но и аз съм го игнорирал като колегата по-горе. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
djigata 9 #15 Отговорено 23 Февруари, 2011 По принцип колега 'DuMuTkO' утре трябва да си правя реглаж на клапаните и ако съм доволен от човека и как си е свършил работата ще ти пратя кординати на ЛС иначе сервиза се намира в Обеля Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
djigata 9 #16 Отговорено 25 Февруари, 2011 По принцип колега 'DuMuTkO' утре трябва да си правя реглаж на клапаните и ако съм доволен от човека и как си е свършил работата ще ти пратя кординати на ЛС иначе сервиза се намира в ОбеляОт майсторчето в Обеля съм много доволен към ходова част просто е супер но не искам да коментирам за клапаните . Вчера вечерта си взех колата която работеше като палцова-косачка и се чуваше от километри.Сутринта закарах жената на работа и на връщане стана непосомо шумна вече и наблизо се сетих за един доста затънтен сервиз в един гараж и там майсторчето ми направи реглаж на клапаните а силния шум идваше от това че на един от клапаните беше паднала контра-гайката представяте ли си какви можеха да бъдат поразийте Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Sebulba 215 #17 Отговорено 25 Февруари, 2011 Що взимаш кола, която работи като косачка???А майсторчето сигурно за първи път регулира двигател с повече от 8 клапана и е забравил един... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
djigata 9 #18 Отговорено 26 Февруари, 2011 Преди малко направих реглаж на колата и сега вече заспа на пътя.Но като цяло лекото трептене във волана все още се усеща особенно като съм на фарове, другото което забелязах е че един от тампоните на мотора и по точно този от към перките на радиаторите е тръгнал да се къса Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове