J's Racing BB8 49 #1 Публикувано 8 Февруари, 2011 Здравейте колеги.Искам да попитам как се сменят лампичките на таблото,тези който са от горе и светят на стрелките!Двете жълти лампички на горната част на таблото.И още един въпрос за лампичките който са зад циферблатите-Някой има ли снимка на тях да знам какво да купувам,или е по добре да го направя с диодна лента.Прегледах няколко теми но не ми стана много ясно.Когато вадя стрелките има ли опасност да се разцентроват?и ако да кажете няакви съвети как да избегна тоя проблем.Всякаква информация относно разглобяване и смяна ще ми е полезна.Ако може повече подробности при разглобяването защото ме е страх да не хвърчат счупени щипки и т.н.Благодаря предварително! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
bleid 2 13 #2 Отговорено 8 Февруари, 2011 (Редактирано) Виж тук http://www.mitsubishibg.com/forum/index.php?showtopic=8234 все ще ти е от полза нещо. Не е Хонда , ама разликата м/у двете не е голяма. На Акорда поне е едно към едно . Редактирано 8 Февруари, 2011 от bleid 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rEsPeCtiVe 148 #3 Отговорено 9 Февруари, 2011 Развърташ двата винт-а на рамката на километража! Отдолу е на щипки,подпораш с отверка и дърпаш към теб!Така стигаш до вътрешните четири винт-а! Развърташ,дърпаш към теб километража,откачаш буксите отзад (2 големи,2 малки) и излиза! След това ще видиш къде са въпросните крушки,сменят се елементарно и после по същия начин обратно и си готов! На мен цялата операция ми отнема около 5 мин Поздрави Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fly-boy 91 #4 Отговорено 9 Февруари, 2011 Днес го разглобявах моето зада сменя крушка жалко че не видях темата по рано щях да направя снимки .Таблото се разглобява страшно лесно не се страхувай по смело. Има 4 болта на маската преди да стигнеш до таблото два отгоре и два след като махнеш копчетата от страни на таблото.След това таблото се държи от 3 болта 1 горе в средата и 2 долу в страни.След това го издърпваш леко напред разкачаш трите букси отзад и си готов .Ако изкаш да барникаш по навътре трябва да отвиеш пластината която е на върха на таблото. След това го отваря като като леко стискаш зъбите които се намират по периферията на таблото. Съжалявам че нямам снимков материял защото е много по лесно от колкото звучи Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CrazyDriver 30 #5 Отговорено 9 Февруари, 2011 Здравей колега,По твоя въпрос с разглобяването на таблото виж ТОВАВзаимствах го от колегата manniakk, дано да не се сърди Текста е на английски, но мисля че снимките ще са ти достатъчни Все пак, ако имаш нужда от превод кажи Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
J's Racing BB8 49 #6 Отговорено 9 Февруари, 2011 Благодаря колеги.Тази седмица ако ми остане време ще го разглобя,и ще направя и подробен снимков материал.А другата седмица може и да сменям дразнещите оранжеви крушки,и там ще направя снмки с разглобяването . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
J's Racing BB8 49 #7 Отговорено 20 Февруари, 2011 Колеги разглобих таблото направих и снимки даже си сложих и диодна лента,но когато събрах таблото направих 1 кръгче колата загря оборотите си паднаха нормално а стрелката за температурата не мърда изобщо.Направих 1 грешка за която знам-отзаде на уредите (бензин/температура)металните капачета на бобинките,точно това на температурата го врътнах с 1-2 дупки,ако не разбрахте.Но това ми прилича като капаче.Не мисля че е от това проблема. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове