Jump to content
Musicholic

Трудно пали :(

Recommended Posts

Привет, колеги! Проблема ми е от 2 дена и викам да се допитам до вас преди да е станало късно. Значи когато запаля колата (Сивик Д15Б7) вдига до 1500 оборота (смукач) и угасва на секундата като при угасването ми пресвятка 1 път чека (може би нормално) и това се повтаря 2-3 пъти. Като днес преди да заработи, буквално запали сама... угасна светна чека и тръгна :) Някак си ми се струва от смукача, защото на смукач работи доста колебливо. Иначе като запали си работи нормално (стои на 600 оборока като загрее). Другото което мога да кажа е че стъпковото моторче е нещо "прецакано" според 1 ... не знам до колко майстор :plane: Благодаря ви! :plane:

Редактирано от Musicholic

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега само 2 неща да се уточнят:

1.Двигателя ти няма смукач(какъв смукач на пълен инжекцион-стига се излагахте това да не е карбуратор)

2.Двигателя ти няма стъпково моторче. Има един клапан,който се казва IACV(EACV при Д13 и други).

Ето тук можеш да видиш къде се намира и как се почиства http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=56586

Според мен почни от елементарните неща -

свали акумулатора и почисти терминалите му и клемите на колата от окисите

свали си капачката на делкото и зачисти със шкурчица четирите електрода

хвърли едно око на свещите как са

огледай масите към купето как са

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз мисля, че смукача ти е автоматичен , но решение на проблема не знам. Провери посочените неща от колегата и пиши пак. :rolleyes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако на стоков b7 ми покажеш къде е смукача, имаш туба бензин от мен.

  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега Ламер ако може да обясниш каква е схемата тогава, че да ни стане ясно и може колегата да намери причината за паленето. :rolleyes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще ти разкрия една тайна. Въздушната клапа, още известна, с популярното "смукач", е елемент от устройството, на карбуратора. d15b7 е с инжекцион, а не с карбуратор. Могат ли да почистят, дълбокия оф топик, вече? Смятам, че операциите изброени във второто мнение, са първата стъпка, която трябва да се направи.

  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ей това е стъпковото моторче и смукача :rolleyes:

 

Публикувано изображение

 

Uploaded with ImageShack.us

 

п.п. LAMER , на ме карай заради една туба бензин да слагам някакъв вид смукач :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Извинявам се :rolleyes: прочетох темата за почистването по внимателно и ми се изясни. Поздрави

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ммм грешката е моя извинявам се ... аз си мислех че си има някакъв си автоматичен смукач, но не съм от най-компетентните :rolleyes: Както и да е а по темата ... всичко е сторено освен свещите ще гедам утре да ги проверя както и да почистя IACV капана че днес не ми остана време. Иначе за сега се същото положение. Благодаря за бързата реакция :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

п.п. LAMER , на ме карай заради една туба бензин да слагам някакъв вид смукач :lol:

 

Не знам, до колко тубата с бизин, ще оправдае усилията ти, по присаждане, на карб. Они нашите туби, нали ги знаеш колко са големи :rolleyes:

Публикувано изображение

  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе и моита зе да гасне чат пат и утре ще проверя IACV-то,двигателч ми е Ф20А4 и ако тои е от тия дет имат стъпков мотор просто няма да видя въпросното IACV защото незнам дали го имам и на мен един маистор ми каза ,че ми трябва нов стъпков мотор.

Редактирано от pikaso906

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Прати му много здраве на този майстор ;) Ако не е стъпковият мотор или смукача,ще е дебитомера :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ех тия майстори бе. Добре, че не са лекари!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Свалих го тва както беше показал колегата даже свалих и едно друго до него и двете ги почистих с контактен спреи излезнаха боклуци обаче промяна няма.Трябва сега да поработи малко за да се оправи или веднага се оправя?п.п.Обаче пак съм щастлив,щото може и да не съм го оправил,но поне не съм го счупил :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Изчакай да загрее колата, дръпни му буксата и ако угасне ... сваляй дросела и чисти и него(най-вече да изчистиш болта за празен ход!).

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А болта за празен ход къде се намира на точ двигател? :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аха,мерси много колега утре го чистя и него :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Почистих всичко както казаха колегите. Дросела,болта за празен ход и IACV-то и вече нямам проблем държи оборотите като заковани малко под 1000.Околко 850. :rolleyes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...