Musicholic 12 #1 Публикувано 7 Февруари, 2011 (Редактирано) Привет, колеги! Проблема ми е от 2 дена и викам да се допитам до вас преди да е станало късно. Значи когато запаля колата (Сивик Д15Б7) вдига до 1500 оборота (смукач) и угасва на секундата като при угасването ми пресвятка 1 път чека (може би нормално) и това се повтаря 2-3 пъти. Като днес преди да заработи, буквално запали сама... угасна светна чека и тръгна Някак си ми се струва от смукача, защото на смукач работи доста колебливо. Иначе като запали си работи нормално (стои на 600 оборока като загрее). Другото което мога да кажа е че стъпковото моторче е нещо "прецакано" според 1 ... не знам до колко майстор Благодаря ви! Редактирано 7 Февруари, 2011 от Musicholic Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
blood+ 0 #2 Отговорено 7 Февруари, 2011 Колега само 2 неща да се уточнят: 1.Двигателя ти няма смукач(какъв смукач на пълен инжекцион-стига се излагахте това да не е карбуратор) 2.Двигателя ти няма стъпково моторче. Има един клапан,който се казва IACV(EACV при Д13 и други). Ето тук можеш да видиш къде се намира и как се почиства http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=56586 Според мен почни от елементарните неща - свали акумулатора и почисти терминалите му и клемите на колата от окисите свали си капачката на делкото и зачисти със шкурчица четирите електрода хвърли едно око на свещите как са огледай масите към купето как са Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Gaze.bg 146 #3 Отговорено 7 Февруари, 2011 Аз мисля, че смукача ти е автоматичен , но решение на проблема не знам. Провери посочените неща от колегата и пиши пак. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
LAMER 82 #4 Отговорено 7 Февруари, 2011 Ако на стоков b7 ми покажеш къде е смукача, имаш туба бензин от мен. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Gaze.bg 146 #5 Отговорено 7 Февруари, 2011 Колега Ламер ако може да обясниш каква е схемата тогава, че да ни стане ясно и може колегата да намери причината за паленето. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
LAMER 82 #6 Отговорено 7 Февруари, 2011 Ще ти разкрия една тайна. Въздушната клапа, още известна, с популярното "смукач", е елемент от устройството, на карбуратора. d15b7 е с инжекцион, а не с карбуратор. Могат ли да почистят, дълбокия оф топик, вече? Смятам, че операциите изброени във второто мнение, са първата стъпка, която трябва да се направи. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
teror1sta 43 #7 Отговорено 7 Февруари, 2011 Ей това е стъпковото моторче и смукача Uploaded with ImageShack.us п.п. LAMER , на ме карай заради една туба бензин да слагам някакъв вид смукач Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Gaze.bg 146 #8 Отговорено 7 Февруари, 2011 Извинявам се прочетох темата за почистването по внимателно и ми се изясни. Поздрави Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Musicholic 12 #9 Отговорено 7 Февруари, 2011 Ммм грешката е моя извинявам се ... аз си мислех че си има някакъв си автоматичен смукач, но не съм от най-компетентните Както и да е а по темата ... всичко е сторено освен свещите ще гедам утре да ги проверя както и да почистя IACV капана че днес не ми остана време. Иначе за сега се същото положение. Благодаря за бързата реакция Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
LAMER 82 #10 Отговорено 7 Февруари, 2011 п.п. LAMER , на ме карай заради една туба бензин да слагам някакъв вид смукач Не знам, до колко тубата с бизин, ще оправдае усилията ти, по присаждане, на карб. Они нашите туби, нали ги знаеш колко са големи 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pikaso906 168 #11 Отговорено 7 Февруари, 2011 (Редактирано) Абе и моита зе да гасне чат пат и утре ще проверя IACV-то,двигателч ми е Ф20А4 и ако тои е от тия дет имат стъпков мотор просто няма да видя въпросното IACV защото незнам дали го имам и на мен един маистор ми каза ,че ми трябва нов стъпков мотор. Редактирано 7 Февруари, 2011 от pikaso906 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
AMD 347 #12 Отговорено 8 Февруари, 2011 Прати му много здраве на този майстор Ако не е стъпковият мотор или смукача,ще е дебитомера Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
garfi 41 #13 Отговорено 8 Февруари, 2011 Ех тия майстори бе. Добре, че не са лекари! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pikaso906 168 #14 Отговорено 8 Февруари, 2011 Свалих го тва както беше показал колегата даже свалих и едно друго до него и двете ги почистих с контактен спреи излезнаха боклуци обаче промяна няма.Трябва сега да поработи малко за да се оправи или веднага се оправя?п.п.Обаче пак съм щастлив,щото може и да не съм го оправил,но поне не съм го счупил Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
teror1sta 43 #15 Отговорено 8 Февруари, 2011 Изчакай да загрее колата, дръпни му буксата и ако угасне ... сваляй дросела и чисти и него(най-вече да изчистиш болта за празен ход!). Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pikaso906 168 #16 Отговорено 8 Февруари, 2011 А болта за празен ход къде се намира на точ двигател? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
LAMER 82 #17 Отговорено 8 Февруари, 2011 Ето този Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pikaso906 168 #18 Отговорено 8 Февруари, 2011 Аха,мерси много колега утре го чистя и него Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pikaso906 168 #19 Отговорено 16 Февруари, 2011 Почистих всичко както казаха колегите. Дросела,болта за празен ход и IACV-то и вече нямам проблем държи оборотите като заковани малко под 1000.Околко 850. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове