В16А2 41 #1 Публикувано 6 Февруари, 2011 (Редактирано) Ебаси филма, колеги честно Отивам един ден на бензиностанцията и чичката ми вика "Не ти свети единия фар". Хубаво.. Аз изобщо не бях разбрал, може би карам така поне 1-2 дни. Прибирам се, хапвам набързо и отивам да я свалям. Да, добре, ама не мога да бръкна изобщо. Тука колеги ме посъветваха да сваля казанчето на хидравликата, то колко да го сваля, откачих го и се измести 2см наляво (буквално). Не ще повече, както и да е. Бръкнах все пак и я извадих. Ето я крушката шибана, H4 6000K, нормален ксенон: Oт тука гледам как е що е, добре, обикалям магазини няколко дни, даже си я нося за мостра ако нещо - щото са по правило глупава нация жабарите и трудно разбират. Няма никъде.. На едно място намерих H4, обаче bi-xenon. А чичката ме убеждава, че H4 дето да не е bi-xenon, а обикновена, няма в наличност, не може да се поръча.. и после даже премина на "не съществува такава крушка". Абе дате*ба ето я в ръката ми е?! Както и да е, отварям ebay.it. Намерих тука крушки направо комплект и двете, H4 6000К (така или иначе е добре да се сменят и двете), гледам същите кабелаци всичко, до колкото може да се види по някви снимки от телефон (стар) - същите са, идеално. Поръчвам. Не приема paypal нещо тоя продавач. Хубаво, отивам на другия ден до банката, нареждам. Парите пристигат след 1 седмица (), след още 2 дни си получавам пратката - общо от деня, в който ми е изгоряла крушката, е минал да речем един месец. Радост, ама куриера дойде към 4-5 следобяд и е вече късно и тъмно, а нямам гараж и разчитам на слънчевата светлина, демек оставям за утре по светло. Това утре е днес. Първо ето ги крушките шибани: Така, гледам, гледам, нещо ме съмняват, няма да станат де*ба. Нищо, ще поиграем "открий разликите". Имат 1-2 излишни кабелчета, една планка, и някаква малка крушчица странна, дето в моя вариант липсва. Хубаво, не е проблем, махам ги. Получи се следното след леката намеса: Реално имам същите кабели, същата крушка. Даже слезнах долу до колата, закачих я, свети. До тук добре. Да, обаче. Едно много важно нещо не съвпада и то е закрепването на крушката в самия фар. И то не съвпада с много. Всъщност к'во не съвпада, ебаси, те нищо общо нямат. Ето тук се вижда и закрепването как ми е всъщност на фара: Та оставам си за момента с едноока бегачка и с две хубави нови крушки (едната малко разглобена), но които си работят супер, само че не и на моята кола. От тук? Да си сложа обикновени крушки ли? С какво закрепване е обикновена H4 крушка? Не съм голям специалист, всъщност честно казано нищо не вдявам, работата ми е съвсем друга, коли мога само да карам ебаси. Вече си мисля, че като са монтирали ксенона са изгаврили нещо фаровете, или че не са изобщо H4 вече. Не знам. Предавам се, и разчитам изцяло на вашата помощ.. Поздрави от слънчева Италия Редактирано 6 Февруари, 2011 от В16А2 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
bleid 2 13 #2 Отговорено 6 Февруари, 2011 (Редактирано) Чакай бе човек , не махай ксенона. Най лесно е да сложиш обик. крушки. Захващането трябва да нещо такова http://alfa.kachi-snimka.info/images/jdv1296996641w.jpg но при теб явно са махнати `телчетата` Няма такова нещо да не стане. Трябва ти подходяща крушка с преходник http://www.avto.bim.bg/t60/Xenon/Pristavki/ и си готов. Ама немога да разбера, защо не отидеш при някой сервиз ли там или гараж , дето се занимават със монтаж на ксенони , ами се мъчиш сам като `Грешен дявол` ,и поради незнанието ти си хвърляш парите на вятъра. Редактирано 6 Февруари, 2011 от bleid 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Fero 9 #3 Отговорено 6 Февруари, 2011 (Редактирано) Така като гледам новите,които си купил са Н4 колега,но твоите какви са направо мъгла Ето ти един сайт да си видиш какъв куплунг си.Аз се съмнявам,че това е твоя модел http://homadynamic.com/d2r-p-272.html Но според мен отиди някой магазин да ти видят точно какъв ти е куплунга.После или нови крушки или разни адаптери.Дано не си дал много пара за тия новите.Успех Редактирано 6 Февруари, 2011 от Fero Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
bleid 2 13 #4 Отговорено 6 Февруари, 2011 (Редактирано) Това е май твоята крушка Н4-С http://alfa.kachi-snimka.info/images/bfi1297003460w.jpgа ти си взел Н4-D http://alfa.kachi-snimka.info/images/cqs1297003583w.jpg и защо си я поръчал като изобщо не си приличат ? Редактирано 6 Февруари, 2011 от bleid 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
garfi 41 #5 Отговорено 6 Февруари, 2011 Според мен си за Н1 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
В16А2 41 #6 Отговорено 6 Февруари, 2011 Ама немога да разбера, защо не отидеш при някой сервиз ли там или гараж , дето се занимават със монтаж на ксенони , ами се мъчиш сам като `Грешен дявол` ,и поради незнанието ти си хвърляш парите на вятъра. Стига де Не мога примерно да си разглобя двигателя или да си чипна ECU-то, но едни накладки да речем съм сменял, или крушки в случая Ще ти кажа защо се заблудих, от скоро карам Del Sol и просто си мислех че както много други неща, и крушките ще са еднакви Del Sol = CRX. На CRX-а аз си монтирах H4 ксенона, сменял съм крушка 2 пъти и си спомням че отивам в магазина и казвам "Една крушка H4 6000K" и ми я дават без да ме питат H4-C ли е, H4-D ли е.. Дано не си дал много пара за тия новите. Взех ги евтино колега, в сравнение с цените по магазините. Ама.. Това е май твоята крушка Н4-С http://alfa.kachi-snimka.info/images/bfi1297003460w.jpg а ти си взел Н4-D http://alfa.kachi-snimka.info/images/cqs1297003583w.jpg и защо си я поръчал като изобщо не си приличат ? Да, абсолютно. Благодаря ти за информацията. Иначе ебаси аз знам, че ми трябва H4, не знаех че има различни модификации (H4-A, H4-B?) H4-C, H4-D и т.н. А за поръчването, поръчах ги защото пише H4.. И аз си мисля, че H4 си е H4, а то каква била работата. Освен това на снимките, които гледах в ebay, се виждат ясно кабелаците само, а самата крушка е с капаче и на заден план, пък и захващането не се вижда как е изобщо. Даги*ба.. Добре значи търся H4-C крушка? 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ReSPecT 121 #7 Отговорено 7 Февруари, 2011 Първата крушка която си показал е би ксенон.Втората която си показал е ксенон само на къси за това имаш халогенна крушка която в случая си изкормил а причината да не можеш да сложиш крушката е че си извадил само половината от би ксеноновата крушка другата половина стои в фара и за това не можеш да сложиш другата извади чашката от старата крушка и слагаи каквато си искаш но според мен си купи би ксенон крушка защото иначе ще светят различно и на единия фар няма да имаш дълги. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
В16А2 41 #8 Отговорено 7 Февруари, 2011 Първата крушка която си показал е би ксенон.Втората която си показал е ксенон само на къси за това имаш халогенна крушка която в случая си изкормил а причината да не можеш да сложиш крушката е че си извадил само половината от би ксеноновата крушка другата половина стои в фара и за това не можеш да сложиш другата извади чашката от старата крушка и слагаи каквато си искаш но според мен си купи би ксенон крушка защото иначе ще светят различно и на единия фар няма да имаш дълги. На Del Sol-а дългите са в малкия фар. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
broker- 7 #9 Отговорено 7 Февруари, 2011 Правилно крушката ти е биксенон. Натисни изгорялата по върха на балона - потъва и се връща нали. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
NesTea 96 #10 Отговорено 7 Февруари, 2011 (Редактирано) Щом си с двусекционни фарове, на късите е невъзможно да имаш H4, доколкото знам. H1, H3 или H7 - едно от тези трябва да ти е на късите и едно на дългите(при мен са H1 - къси, H3 - дълги, само че на енджъл айс на сивик). А H4 си е за фарове, с една секция(1 крушка на фар), като при сивиците, а и наистина не знам само на къси да има крушка H4Дано съм помогнал, поздрави и от България Редактирано 7 Февруари, 2011 от TuNiNG_MaNiA Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
В16А2 41 #11 Отговорено 7 Февруари, 2011 (Редактирано) Ебаси купона, добре. Значи всъщност трябва да разбера каква е моята крушка, не е H4, така ли? Възможно ли е да е D2R? Тука в ebay гледам някакви дето приличат на нея, но как да разбера със сигурност? Редактирано 7 Февруари, 2011 от В16А2 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
В16А2 41 #12 Отговорено 5 Март, 2011 Колеги, преди доста време си смених крушката, но забравих да пиша. Така, фаровете на Del Sol-a са си за H4 крушки, да го подчертая за да не се заблуди някой, който отвори темата. Просто в моя фар беше сложен един грозен преобразувател от H4 към не знам какво всъщност (D2R?), който не знам как не видях като се рових първия път. Не мога да го снимам защото (с голям кеф) го изхвърлих , но представлява една планка със H4 закрепване, на която пък се закрепва този другия вид крушка. Впоследствие просто го махнах, и крушката H4 си заспа вътре. Не знам защо е била тая гимнастика изобщо (някой предишен собственик експериментатор). Както и да е, фарът си е за H4 крушка, била тя обикновена, ксенон или би-ксенон. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове