Jump to content
lelemale13

Реголатор на горивото Д15Б2 на колко бара е?

Recommended Posts

Пробвах един дето беше на една Д15Б2 с характерния проблем(забиваше), с помпата за гуми и показа че отваря на около 3,2(,3) бара на колко трябва да е нормално. И коректно ли е така да се мери

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано изображение

 

Обърни внимание, на ограденото отляво!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мерси, защо дига налягането не трябва ли да пада с времето.Един приятел ми предлага един за въздух дали ще стане нещо в смисъл няма регулиране според вакума.

Редактирано от Ioan

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като за начало защо не вземе да го измериш както е по книга, после прави изводите работи ли не работи ли ... Тоя дето ти го дават щом е за въздух нали се сещаш че може да не е направен от бензино-устойчиви материали ...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знам, накара ме да се замисля. имали разлика в регулатора според годината моя е за след 91 за разлика от колата ми :D но cpu-то ми за след 91 и моното също.Като загрее колата не се усеща почти проблем но когато е студена се усеща. Ще взема да го отворя да видя как работи и без това не става за нищо.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проблема може да ти е на съвсем др място ... Като не си го мерил регулатора докато е бил на колата, как разбра че той ти прави проблеми ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тоя на колата не съм го мери. Тоя дето го мерих беше много зле с него, В други ден ще ходя да си взема о пръстенчета няколко за всеки случай и тогава ще видя какво показва тоя на колата. Искам да се опитам да го ремонтирам(втория скапания) но още не мога да измисля как че го затворя после или поне да видя какво се скапва вътре.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имам общо 3 регулатора на налягане и се държът в общи линии по един и същи начин сега сложих този от д15б1 който имам и ми се струва че държи съвсем малко по високо налягане и можеби е малко по добре. като почне да загрява почва да забива по едно време и оборотите доста играят но като загрее е добре вече. Преди като забиваше сериозно и топла се оправи като смених моното с друго(по стечение на обстоятелствата) и забиването изчезна и какъв е извода: че забиването ми не е свързано с бензиновия регулатор. Помня че тогава не беше настроен ТПС-а(беше на нещо от сорта на 0,68V) и не забиваше но като загрееше гаснеше след като го настройх не гаснеше но забиваше страшно много и от това си вадя извода че забиването може да е от ТПС-а. В Момента е добре горедолу особено като е загряла но ми е интересно ок какво забива д15б2.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...