Jump to content
линда

за хонда CR-V

Recommended Posts

Здравейте става въпрос за хонда за хонда CR-V 2000 куб ст 147 кс 2000гкакво масло да сложа на скоростната кутия -автоматик марка количество ценаблагодаря

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само и единствено оригинално закупено от официално представителство! Цена в България цък. За количеството трябва да поясниш какво точно искаш да правиш.

Редактирано от sCoff

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е задължително да се слага оригинално.До сега съм карал в скоростите с FUCHS и Castrol и съм доволен и от двете.Сменя се на около 60 хил. км.

Редактирано от mercury
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колегата sCoff ти е дал цена на "Honda ATF-Z1". Ако не знаеш, кога е сменявано го смени цялото. Ще ти трябват 10 литра за пълна смяна на маслото в кутията. Отвиваш пробката - изтича 2,5 л., и спира да тече, наливаш нови 2,5л. Палиш и минаваш около 5км. Това се прави 3 пъти и на четвъртия само доливаш 2,5л. и всичко е ОК. Ако си купиш 12л. ще имаш да смениш и маслото в задния диференциал.Успех

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е задължително да се слага оригинално.До сега съм карал в скоростите с FUCHS и Castrol и съм доволен и от двете.Сменя се на около 60 хил. км.

На Ланд Круизъра или на Королата?На CR-V,доколкото знам се сменява цялото ( по горната процедура) на 45 000км, или сменяваш на всеки 10/12 000км ( т.е. със всяка смяна на маслото в двг) по 2.5л.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колегата sCoff ти е дал цена на "Honda ATF-Z1". Ако не знаеш, кога е сменявано го смени цялото. Ще ти трябват 10 литра за пълна смяна на маслото в кутията. Отвиваш пробката - изтича 2,5 л., и спира да тече, наливаш нови 2,5л. Палиш и минаваш около 5км. Това се прави 3 пъти и на четвъртия само доливаш 2,5л. и всичко е ОК. Ако си купиш 12л. ще имаш да смениш и маслото в задния диференциал.Успех

леле краси тиме разби иколко есената налитър от това масло ипо точно дай марката линк даго видя;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има едно подчертано "цък" в поста на sCoff. Натисни го и ще видиш.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има едно подчертано "цък" в поста на sCoff. Натисни го и ще видиш.

видях ама ще ми трябват 300лв за това масло ито без работата леле;) краси ти женен ли си като гледам как си гледаш колата жена да си при тебе а;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има едно подчертано "цък" в поста на sCoff. Натисни го и ще видиш.

а за задния деферициал колко масло е нужно същото като за скоростната кутия ли е и имали и там тънкости

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Жена ми финансира, аз ремонтирам.Диференциала събира около 1 литър. Задължително го смени, но си купи 2л., за да си сигурна, че ще ти остане.За скоростите, първо виж в какво състояние са. Нивото на маслото, чистотата му - трябва да е червено, а не черно(т.е.мръсно). Като включиш на D или R колата подскача ли? В движение не трябва да придърпва, когато сменява скорости. Ако подскача или придърпва, задължително смени цялото масло.моята правеше така, и затова го смених цялото. Между другото, това беше причината да открия форума и да се регистрирам.Успех

Редактирано от Krasi-mir

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето ти 2 темички по въпросаhttp://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=27045&view=&hl=&fromsearch=1http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=38440&view=&hl=&fromsearch=1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колегата sCoff ти е дал цена на "Honda ATF-Z1". Ако не знаеш, кога е сменявано го смени цялото. Ще ти трябват 10 литра за пълна смяна на маслото в кутията. Отвиваш пробката - изтича 2,5 л., и спира да тече, наливаш нови 2,5л. Палиш и минаваш около 5км. Това се прави 3 пъти и на четвъртия само доливаш 2,5л. и всичко е ОК. Ако си купиш 12л. ще имаш да смениш и маслото в задния диференциал.Успех

Това неможе да е вярно , пък ако ще още утре да настъпи :Ледниковият период. В никой оторизиран сервиз няма да сменят масло по този начин.Незнам и вярваш ли си за тези 10 литра? Изхождам от факта че скоро сменях маслото на автоматика на БМВ Е60 в Бова Кар /оторизиран сервиз на БМВ/ и никой не ме е карал да обикалям по 5 км по описаната от теб процедура.Или Хонда е от друга планета , и при нея е по специално ? Преди 2 год на Аудито -А6 - също нямам спомен от такова нещо. Другото което е че точно за това CR-V го дават с Аutomatic transmission fluid --Type:Dexron llАutomatic transmission fluid --drain & refill --2.9 litresА изказвания като : Слагай САМО оригинално: звучат някак фанатични и сектански Редактирано от bleid 2
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ТУК пише достатъчно.

 

П.П. Дам, а за някой пише, че маслото не се сменя никога. Явно са открили нещо вечно? Всеки сам решава на какво да вярва и по кой път да върви.

Редактирано от sCoff

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, това е един от двата линка в предишния ми пост. Обаче някой хора казват, че автоматикът на CRV JDM е същия, като стептроника на Е60 и мултитроника на А6. Може и така да е, все пак и трите са от една и съща планета.

Редактирано от Krasi-mir

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не съм казал че са еднакви. Казах че смяната на маслото на автоматичната кутия на Хондата , по нищо не се различава от който и да е автоматик. А това че някой някъде се притеснил , де не би случайно да остане в маслото му някоя прашинка , и го точил 6 пъти си е негова работа. Имал масло човека , точил го. Защо хората в Щатите могат да си го сменят пред къщи , и колите им да вървят, а тук вманиячените сектанти повтарят едно и също -Бултрако , Само оригинално, никога ГАЗ и още и още .....Ето тук например , не ползват извънземни технологии де. Нито пък го точат 4 пъти за по сигурно. Нито пък е кой знае каква философия самата смяна.http://www.youtube.com/watch?v=SOtO79Noif4

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нито пък го точат 4 пъти за по сигурно.

Бъди така любезен, да ми преведеш, какво казва хамериканеца 6:40 (след началото на клипа), че нещо ми куца ингилийският :rolleyes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

само не разбрах какво пръска,филтъра ли.и защо сипва 4литра при положение по каталог е 2,9литра

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи, изключително съм благодарен на колегата bleid 2, че потвърди неадекватното ми мнение с клип, и показа на Линда, как се сменява маслото.Хамериканеца използва ATF-Z1(не разбрах дали е Хонда), а не Дексрон 2 (да му се чудиш на акъла). Тубите са по четвърт галон - 0,946 литра, три туби са точно 2,839 литра, четвъртата - за да е сигурен, че нивото е ОК. Само не разбрах, защо трябва да обикаля цял ден(а не само 5км.) между , както каза 3-5 смени, за смяна на цялото масло.Това дето пръска са жилата на скоростите, но и аз не разбрах, с кой от двата спрея ги пръска - ВД40, или силиконовия.Още един път благодаря (и от името на Линда) за клипа.п.п.Ето тукhttp://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=56467&pid=1057183618&st=0entry1057183618колегата prelude е обяснил (пост N4), защо да използваме оригинални Хонда кабели за свещи. Предполагам, същото важи и за оригиналните Хонда масла.Успех

Редактирано от Krasi-mir

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...