Jump to content
H22_turbo_Vtec

Н22А да се преброим+++

Recommended Posts

Поздрави на всички колеги с Н22!!!Идеята ми, като цяло е да се преброим за да си помагаме за напред.Направил съм го като въпростник за да е по прегледно.1.Н22А, а5,а7 ... имате под капака?2.Под кой капак стои Н серията?(сивик,акорд,прелюд, моделите са си ...)3.От кой град сте?4.Впечатления?5.Тунинг?6.Какви времена дава, ако има такива замерени?7.Интерестни снимки на колата и мотора.8.Ако съм забравил нещо интерестно.9.Проблеми до момента?10.Потходящи сервизи за ремонт?От 1 до 8 са за забавление и инфо кой от къде е, а 9 и 10 са главната идея на самата тема.Понеже си имам известни и все още не известни проблеми с моето Н22А.Реших, че трябва да има такава тема.Нядявам се да успеем да си помогнем взаимно, като споделим кой, какво е изпатил, препатил и всякакви производни.Няма да пиша 1ви.Оставям някой друг да почне.(Моля пазете темата чиста)

Редактирано от H22_turbo_Vtec
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1.H22A

2.Прелюд 5ген канадка.

3.Стара Загора

4.Майсторите за този мотор са много малко.

5.Клоня към Сток.Филтар и генерация 60-63мм.

6.Не съм замервал все още.Едно клипче на което от 0-100 май ги направих за 7сек. http://www.vbox7.com/play:6a936cf0

 

7.Публикувано изображение

9.Проблеми съм имал с Некадърни майстори.

10.В Стара Загора НЯМА.Не ходете в сервиза шоу рума на хонда.Касапи.

Редактирано от H22_turbo_Vtec

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1.H22A7 от Accord Type R, кутия M2B4

2.BKDM BB1 Prelude 95

3.Варна/ Добрич

4.Много добри, сравнявайки го с предния си двигател- H22A2: По-добра динамика в ниските и средните, по-добър response, за върховите стойности е ясно...

5. Тунингът е направен още в завода ;) Който е запознат с двигателя, ще ме разбере. Допълнително - ремапнато оригинално p13 еку от JDM модела с TCS, Prelude 97-01 Type S intake (все още не съм го поставил), K&N panel filter, нискоомни инжектори от H22А, H23A manual tensioner conversion, Rosko racing H22A IACV adapter plate и съответно H22A IACV, делко, динамо и хидравлична помпа, останалото си е сток от двигателя.

6.Времена не съм замервал, на диното на HEEd 91 даде Torque= 190.5N.M @ 102KPH Power= 172.1HP @ 134KPH

7.

Публикувано изображение

Публикувано изображение

Публикувано изображение

Публикувано изображение

Публикувано изображение

8.Пълен ребилд на двигателя с оригинални части, каквото се сетите, списъкът е няколко страници, стойността няма значение, щото "кефът цена няма" :)

9.Проблеми до момента няма, освен все по-високата цена на бензина...

10.Препоръчвам Дидо chikiriki от Варна, както и Емо 1net. За визията на коша е отговорен Жоро от подлеза на стадиона във Варна :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Казвам се Иво

 

1.Н22А

2.Prelude BA4 - 3 генерация 1990-та година.

3.София

4.Колата е маниашка и е било грешка,че не са й монтирали този двигател от завода.

5.Лек маховик - 3.5кг,шпер OBX,карам без ремък на балансиращите валове,P28 ЕCU ремапнато макар и грубо,нямам вторичните дросели в IM-то,карам с доста голям конусен К&Н сложен на cold air intake,но до момента имаше проблеми с горещ въздух под коша и сега ще му отстраня този проблем.Всичко по мотора е сменено с ОЕ такова от САЩ и не само по мотора де ама явно той ви вълнува,NGK иридиеви свещи,310cc инжектори от Супра ама щото ми ги нямаше оригиналните:)

Ще има ITB-та i валове с пружини и раздвижни ролки по-натам,ама за момента не щото съм на ръба на фалита.

6. 14.6 на ГТек във Варна с пасажер- Митака с турбо Прелюдката.

7. снимка 1

снимка 2

По някаква интересна причина не ми даде да кача директно снимката.....еби му майката,карай натам:wub:

8.........

9.Проблеми до момента?

Никакви

10.ПоДходящи сервизи за ремонт?

По купето си работех сам,двигателят ми го събра амбулантния търговец Darcosi :) Той също така оказа безценна помощ за настройки и кво ли още не по инсталацията и не само.Ще съм му задължен много време занапред.

За къстъм неща си имам хора в Асеновград,Пловдив и т.н.- зависи за какво става дума.

Редактирано от prelude

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Mене не ме бройте, аз съм с H23A JDM 200hp :lol: Му ха хаОбаче си е друга бира J35-J37. H22-H23 е супер флегматичен спрямо J :lol:Не в оборотите а във въртящия момент. J3x не мож го удържа.п.с. малко оспамих :lol:

Редактирано от sand0

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

H22A5 Civic EG 93ЯмболОще не е меренаТунинга и е в принудителното дишане с GT3582®

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Забравих да спомена , че мойта е мерена в Хеед-91 преди две години май - 157 к.с.Честно казано не помня дали имаше някакви съществени промени по мотора от тогава,така че е горе-долу това.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм с х23 ама съм нахален....:cool:1.Х23 с х22а JDM глава2.Набутан е в Прелюд 4г3.Бургас4.......Майкоооооооо5.Няма6.Няма време:rolleyes:7.http://img339.imageshack.us/gal.php?g=img5389v.jpg8....и аз забравям- не се притеснявай9.По мотора-никакви даже ме притеснява ниския разход.Малко тампони по задното окачване10.Чикирики-Варна .ама не се чупи пущината

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1.Н22А2.Прелюд 4ген.3.Варна4.Неповторимо усещане5.Чипнато еку + малко визуален тунинг6.Все още няма7.N/A.9.Нищо сериозно10.Обслужвана само в един сервизПожелавам на всеки да притежава такава красота :rolleyes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Ъ! Как съм я пропуснал тази тема?! Публикувано изображение

 

1.Н22А+М2B4

2.Прелюд 4-та генерация

3.Хасково/София

4.Впечатления? - Кефи ме как върви изпъва се стабилно като се включи Vtec-а яко е! Но имам чувството ,че нещо ми куца колата...имам да правя някои работи още докато всичко да е 6+ !

5.Тунинг? - Cold Air Intake C.D.A. и 2 гърнета на PowerFlow (silencer+muffler) ,Bilstein + Eibach окачване

6.Какви времена дава, ако има такива замерени? - След като я разработя и регулирам клапаните ще я пробвам!

7.Интерестни снимки на колата и мотора. - Тук

8.Ако съм забравил нещо интерестно.

 

9.Проблеми до момента? - Да ,пълен ребилд на двигателя! Всичко пристигна от Щатите с готините червени етикетчета (Made in Japan) :D

10.Подходящи сервизи за ремонт? - Още не съм намерил... търся си!

Редактирано от Aleksandyr

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И това имам вече.....1. Н22А1 2.Прелюд 94г.3.София4.Доволно върви за 185 к.с.5.Гърне "ремус", спйлер.6. Нямам7. Нямам8. 4WS9. Прецака се 4ws-a.10. За стандартни процедури, Сервиз "Хюндай" в Люлин.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Айде айде само толкова ли сме?Аз знам за още, не се крийте бе хора. :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Имам следните промени по точки:6. http://markantoniy.snimka.bg/automobiles/honda-prelude.590056.233162499. Оправих си 4WS-а, не се е прецакал, а проблема се казва "АЛАРМАДЖИЯ".

Редактирано от Mark Antoniy

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето и още идин:

 

1. H22A5

2. Prelude VTI V-Tec S ATTS 98

3. София

4. Като цяло съм доста доволен от колата. Единствения минус за момента който намирам е че в завой ме изпреварва задницата. По принцип съм със гуми с дот 2003 което си е под всякъква критика но пък моя приятел кара Accord cupe 94 също със стари гуми но определено задницата му в никакъв случай не може да го изпревари в завой. За сега една от разликите между мене и него е че при него разлика в тежината на предния мост и задния е почти 0 кг. докато при мен е от порядака на 150-ина кг. което за сега предполагам че това е причината за да ми трагва задницата на колата в завой.

5. Понеже колата я притежавам от скоро само знам че армотисиорите са сменени с 4 бр. Кони, но по принцип колата си е с оригинално спортно окачване, поне така предполагам.

6. За времена още не сам я пробвал, то с тези гуми ниама потегляне.

7. Снимки ще добавя после...

8. Интересна функция представлява ATTS системата която разпределя мощността на външните колелетата според зависи на коя страна е завоя правейки колата по лесно да завива в по високите скорости. Евентуално това заедно с скапаните ми гуме може да допринася и за поднасянето ми на задницата в завой но все още само предполагам. Друго интересно което ми казаха е че точно този модел е много рядък в БГ от гледна точка на окачване и интериор. Дип че отзад пиче "S" не мисля че е type S или SH но има нещо особено в нея...

9. До момента нямам проблем с тази кола освен че с частите е доста деликатно положението.

10. За сервизи ходя само при Омбре или както в момента няма намиране на части за този модел директно в Хонда сервис с поръчка.

 

 

Ето и първата ми снимка на колата:

 

Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...