pumata_dp 12 #1 Публикувано 20 Януари, 2011 Здр Колеги искам да попитам след монтажа на Coilover,КАК се регулира височината??? Само с вдигане на крик на колата ли? ...или...??? Благодаря педварително Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pumata_dp 12 #2 Отговорено 20 Януари, 2011 Никой ли не Знае Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pumata_dp 12 #3 Отговорено 20 Януари, 2011 ЗА ТРИЕНЕ Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Dominiko 49 #4 Отговорено 20 Януари, 2011 Добре и мене ме интересува как става, обясни поне като си разбрал.Много неколегиално е да питаш, после да разбереш и да не споделиш с нас, не е коректно това колега. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pumata_dp 12 #5 Отговорено 20 Януари, 2011 (Редактирано) Можеш да ги регулираш дори и без да ги вдигаш на Крикhttp://www.youtube.c...h?v=-1e85NOrZks явно сам като си търсиш информацията е по-добре иначе на думи всички са Разбирачи Редактирано 20 Януари, 2011 от pumata_dp Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
teror1sta 43 #6 Отговорено 20 Януари, 2011 (Редактирано) Що реши че пускаш темата в 12:00 и някой трябва да ти отговори в 12:01 ?? п.п. Мне, как ще я вдигаш на крик ? Я виж какво е хубаво да се мъчиш Редактирано 20 Януари, 2011 от teror1sta Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Izanagi 389 #7 Отговорено 20 Януари, 2011 На вдигната на крик кола ще е по-лесно май , а ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Mirchev 29 #8 Отговорено 20 Януари, 2011 (Редактирано) Вдигаш я на крик, махаш гумата, вземаш ключовете и въртиш, ако имаш късмет няма да се счупят /ключовете, както при мен/. За по-сигурно и удобно сваляш амортесьора, слагаш го на менгемето и може да пробваш с тръбен ключ, след като счупиш ключовете за койловърите, както направихме с мойте. Редактирано 20 Януари, 2011 от Mirchev Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
darius 922 #9 Отговорено 20 Януари, 2011 На вдигната на крик кола ще е по-лесно май , а ?И в канала става.Винаги ми е било интересно как се регулира на еднаква височина лявата и дясната пружина, ама отверката си каза думата! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Izanagi 389 #10 Отговорено 20 Януари, 2011 Идеята ми беше , че като е вдигната колата се е отпуснала пружината и по-лесно се въртят гайките.Така е по-малка вероятността да се счупят ключовете. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Mirchev 29 #11 Отговорено 20 Януари, 2011 Ако не си ги въртял, чупенето е задължително счупих ключ самоделка закален, алуминиевите, които дават с евтините койловъри нямат шанс .... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове