Лъчо 76 0 #1 Публикувано 18 Януари, 2011 Здравеите колеги имам хондата от около 3 месеца.Правих и реглаж на клапаните,но до колко е нормално да се чуват.До колкото разбирам от двигатели се чуват доста,не съм виждал друг колега със съштия мотор за да го чуя.Моят е 2.0 147коня.................Има ли вероятност да са изгорели ,регулирани са добре валовете са добре личи че маслото е сменяно редовно.......БЛАГОДАРЯ колеги Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Ivo Koynov 12 #2 Отговорено 19 Януари, 2011 Здравей и добре дошъл, Сега ще впрегна моите ясновидски способности, ще метна малко боб .........иииии етооо - имаш 1-ва генерация Honda CR-V, произведена някъде между 1999-а и 2001-а година? Познах, нали! ...Обаче колкото и да си давам зор не мога да отгатна - тази твоята кола АГУ има ли, няма ли, ако има какво е - обикновенно или инжекцион, как си регулирал клапаните - какви хлабини остави на всмукателни/изпускателни клапани - та така, ...с това искам да те подсетя да бъдеш малко по-точен и подробен в информацията, която даваш преди да зададеш въпрос Накратко - НЕ Е НОРМАЛНО да се чуват! Преди реглажа чуваха ли се? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
broker- 7 #3 Отговорено 19 Януари, 2011 (Редактирано) Не трябва да се чуват. Най вероятно си оставил големи хлабини. До колкото си спомням всмукателни 0.08 - 0.12мм, изпускателни 0,16 - 0,20мм. Отваряй пак и изпускателните ги остави на мах 0.2. Редактирано 19 Януари, 2011 от broker- Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Ivo Koynov 12 #4 Отговорено 19 Януари, 2011 (Редактирано) ....и реглажа го прави на добре изстинал мотор! ...Иначе стойностите показани от колегата по-горе са абсолюто верни за този двигател. Редактирано 19 Януари, 2011 от 100NX Golf Destroyer Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Лъчо 76 0 #5 Отговорено 20 Януари, 2011 Мерси колеги извинявам се за неточното обяснение за хондата.Да 147 коня на метан е не е на гас .Преди да ги регулирам съшто се чуваха за това ги регулирах 2 път с еднин приятел които има сервизче.Ами на студен мотор ги регулирахме почти си бяха в границите .............. Може ида не сме узспели да го направим.Но ме притеснява ако са пригорели както се казва по какво да разбера ............................ благодаря Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mar_tod 465 #6 Отговорено 20 Януари, 2011 Ако са прегоряли, ще ги усетиш по работата на мотора ..На тихи обороти има едно претрисане в мотора, отделно няма достатъчно мощност при движение ..Ти сигурен ли си, че тракат точно клапаните ? .. Уредбата обикновена ли е или инжекцион ? Ако е инжекция, самите дюзи издават едно тракане като на клапани .. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Лъчо 76 0 #7 Отговорено 20 Януари, 2011 Ами с метан съм но мисля че е пълен инжексион но си тракат клапаните,днеска чух съштия мотор на един колега и работи много по тихо.Не се чуват така да тракат.А иначе мотора работи добре не прекъсва но като че ли няма много мошност .На бензин съм го пробвал но като не съм карал такова чудо до сега и немога да направя съпоставка.А иначе върви добре гладко не прекъсва нито тропа ,само сутрин докато е студен понякога забива ,за да тръгне трябва повече гас да дадеш. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Лъчо 76 0 #8 Отговорено 20 Януари, 2011 Забравих да кажа когато регулирах клапаните свалих и свештите,работили са безупречно и са точно каквито ги дават за модела NGK дори и цифрите съвпадат ХОНДАТА МИ Е ЯПОНКА ако това има някакво значение Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове