Jump to content
Лъчо 76

CRV клапани

Recommended Posts

Здравеите колеги имам хондата от около 3 месеца.Правих и реглаж на клапаните,но до колко е нормално да се чуват.До колкото разбирам от двигатели се чуват доста,не съм виждал друг колега със съштия мотор за да го чуя.Моят е 2.0 147коня.................Има ли вероятност да са изгорели ,регулирани са добре валовете са добре личи че маслото е сменяно редовно.......БЛАГОДАРЯ колеги

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей и добре дошъл, :DСега ще впрегна моите ясновидски способности, ще метна малко боб .........иииии етооо - имаш 1-ва генерация Honda CR-V, произведена някъде между 1999-а и 2001-а година? Познах, нали! ;) ...Обаче колкото и да си давам зор не мога да отгатна - тази твоята кола АГУ има ли, няма ли, ако има какво е - обикновенно или инжекцион, как си регулирал клапаните - какви хлабини остави на всмукателни/изпускателни клапани - та така, ...с това искам да те подсетя да бъдеш малко по-точен и подробен в информацията, която даваш преди да зададеш въпрос ;) Накратко - НЕ Е НОРМАЛНО да се чуват! :huh: Преди реглажа чуваха ли се?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не трябва да се чуват. Най вероятно си оставил големи хлабини. До колкото си спомням всмукателни 0.08 - 0.12мм, изпускателни 0,16 - 0,20мм. Отваряй пак и изпускателните ги остави на мах 0.2.

Редактирано от broker-

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

....и реглажа го прави на добре изстинал мотор! :) ...Иначе стойностите показани от колегата по-горе са абсолюто верни за този двигател.

Редактирано от 100NX Golf Destroyer

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мерси колеги извинявам се за неточното обяснение за хондата.Да 147 коня на метан е не е на гас .Преди да ги регулирам съшто се чуваха за това ги регулирах 2 път с еднин приятел които има сервизче.Ами на студен мотор ги регулирахме почти си бяха в границите .............. Може ида не сме узспели да го направим.Но ме притеснява ако са пригорели както се казва по какво да разбера :) ............................ благодаря

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако са прегоряли, ще ги усетиш по работата на мотора ..На тихи обороти има едно претрисане в мотора, отделно няма достатъчно мощност при движение ..Ти сигурен ли си, че тракат точно клапаните ? .. Уредбата обикновена ли е или инжекцион ? Ако е инжекция, самите дюзи издават едно тракане като на клапани ..

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами с метан съм но мисля че е пълен инжексион но си тракат клапаните,днеска чух съштия мотор на един колега и работи много по тихо.Не се чуват така да тракат.А иначе мотора работи добре не прекъсва но като че ли няма много мошност .На бензин съм го пробвал но като не съм карал такова чудо до сега и немога да направя съпоставка.А иначе върви добре гладко не прекъсва нито тропа ,само сутрин докато е студен понякога забива ,за да тръгне трябва повече гас да дадеш.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Забравих да кажа:) когато регулирах клапаните свалих и свештите,работили са безупречно и са точно каквито ги дават за модела NGK дори и цифрите съвпадат ХОНДАТА МИ Е ЯПОНКА ако това има някакво значение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...