Jump to content
Age

Въпроси за балансиращи валове Н22 и Н23

Recommended Posts

Здравейте, от скоро имам ново сърце за моят Прелюд (от Н23А2->Н22А5)и в момента си го ревизирам.Стигнах до момента с балансиращите валове и момента с тяхното елиминиране.Както може би повечето от вас са се натъкнали на специалният кит за премахване на балансиращи валове(вариант 1.) така и аз, но какво става ако направим тази модификация само с премахването на задвижващия ремък(вариант 2.) и последствията от това.Според всеобщото схващане налягането на маслото се увеличава(и в двата варианта).При 1ви вариант се запушват(затапват) и двата канала на валовете(валовете са извадени).При вторият само откачаме ремъка и валовете са на място и уплътнението е от семерингите.Въпросите са ми към всички колеги знимавали се с тази интервенция появяват ли се някакви протичания на масло(и в двата варианта),ако има от къде, и какво можем да променим за да се улесним и да не се цапаме излишно :).Поздрави.

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей.Аз карам на вариант 2 до момента,но точно ще минавам на вариант 3 който ти не си споменал:)Семерингите иначе не ти уплътняват нищо друго освен свободно течащото масло в двигателя.Разбирай разпръсканото вече в него.Това което ти държи налягането в мазилната уредба са хлабините в допуск на лагерите.Н22 и Н23 страдат от пад на налягането на маслото,вследствие от увеличаване точно на тези допуски и то при балансиращите валове.Причината е в износването на лагерните втулки, в които лагеруват валовете и именно които се смазват от мазилната уредба.Когато допуските в тези лагери се увеличи имаш пад на налягането.Имаш ли такъв пад и ако продължаваш да си даваш зор на двигателя той умира рано или късно.Вторият вариант не е лош,стига да си си проверил състоянието на въпросните лагери,както и на всички други лагери по мотора.Ако са ок,няма да имаш ядове.Аз карам така,единствен недостатък е излишните килограми дето влачиш май.Тези китове дето се продават за вариант 1 не стига че са скъпи,ами са и касапски.Мен поне не ме влекат,да не говорим че изглеждат като направи си сам.Вариант 3 е да извадиш баланс. валовете и да си избиеш лагерните втулки.След което да ги набиеш завъртяни на 90 градуса,така че да запушиш отворите идващи от блока към отворите на самите лагерни втулки.Така си решаваш проблема на 100% и е доста по-евтино от това да купуваш квито и да е смотани китове.Има и още един вариант,да прекъснеш маслените магистрали към баланс. валовете още от долу при петите на коляновия вал на двигателя.Аз се колебая още дали да е с избиване на втулките или с петите на мотора.....ще поразгледам като го извадя и ще реша на момента.Дано съм ти бил полезен.

  • Нагоре 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А защо Ви е да премахвате балансиращите валове? Защо се прави това?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като прочетеш поста на колегата над теб ще разбереш. Там е проблема на Н сериите при Хонда.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ясно, а при F20A4 няма ли го този проблем и защо?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ясно, а при F20A4 няма ли го този проблем и защо?

F20 също има балансиращи валове.Схемата е същата,но твоя мотор се е доказал като много издръжлив в сток варианта си.Н22 и Н23 правят проблеми понякога.Иначе аз съм махнал балансиращите валове,защото така се печелят точно 3 к.с. на колелата,а и защото карам колата си на писта.С една дума не ме бъркат повечето вибрации в купето.Не си закачай колата,аз в момента карам за дейли един Акорд купе 2.2-F22B5.Той също има балансиращи валове,но като сменях ангренажа си купих и ремък и ролката за там.Всичко съм си сложил както е излезнало от завода.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Иначе аз съм махнал балансиращите валове,защото така се печелят точно 3 к.с. на колелата...

Мерено ли е? !!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мерено е ама не от мен,а от един пич в нета.Мери на дино,после реже ремъка и прави втори рън веднага след това.Резултатът е точно 3 к.с. и ако не ме лъже паметта беше Мустанг дино,което ще рече валяци-т.е. на колелата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега prelude, какво стана кой от начините избра?Аз съм пред същата дилема и се чудя какво да правя.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз пуснах отделна тема,тази не съм я видял....и мен ме интересува,какво става само ако се махне ремъка на бал.валове,ще има ли спад в налягането на маслото.пс.най-вероятно ще слагам нови основни/биелни лагери...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз мисля да правя основен ребилд и искам на 100% да махам баланс валовете, за това ще ми е интересно да се каже как е най добрия начин.Чесно казано ако може да се извадят валовете и да се запушат магистралите ще е най добре :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги ,аз съм махнал балансиращите валове от доста време вече,Избрах последния начин ,които спомена Ивката.Затапих отворите към въпросните лагери с медни втулки ,които направи стругаря за 15-тина мин.и ми взе някакви стотинки(не помня вече но беше много малка сума)Проблема на H22 е точно при лагерите на балансиращите валове.Сменяваме основни ,биелни а за тях не мислим.Що се отнася до вибрациите в прелюда не усетих никаква разлика без тях,във сивика обаче има такива.Разликата във конете не е голяма ,но резпонса е доста по-добър.

  • Нагоре 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някакви тънкости има ли които е добре да се знаят?Каде точно и колко магистрали се запушват?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ето тук на 7-то мнение със червено е показано кои отвори да се затапят.То като проследиш отворите няма как да сбъркаш.От едната страна капачето със зъбното колело остава от валовете остава за да затапиш отвора ,а от другата стругаря ти прави тапа и затапваш и там.пс.не ми се занимаваше с отвора на лагера ,които е заедно с пръскалките и съм го оставил незатапен,но мисля,че налягането се вдига достатъчно ,за да представлява някакъв проблем. http://honda-tech.com/showthread.php?t=2547318

Редактирано от enigma

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако правилно съм разбрал,трябва да се запушат тези 5 дупки с медни втулки:

Публикувано изображение

 

Uploaded with ImageShack.us

 

+ тези 2 дупки:

Публикувано изображение

 

Uploaded with ImageShack.us

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...