Jump to content
kelar

help Honda Civic Shuttle 1.6i 4x4 1994 - дали да купя

Recommended Posts

ПредстоИ ми закупуване на автомобил..

на 26 съм и прекарвам по голяма част от времето си в планината...та трябва да е 4х4 (омръзна ми бутането, закъсването копането, леда) и да е за повечко багаж - все пътуваме по 100 човека.А пък бюджета не стига за джип камо ли за разходите му.

Приятелакта ми кара прелюд 4г и е направо невероятен..всичко много ме кефи в него дизаин детаили ...та гледам да е хонда или поне японска бъдещата ми кола.

Разглеждайки мобиле.бг попаднах на това:

http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11294412618495708&f1=details

За жалост не намирам никакви коментари и отзиви за нея а горе долу за същите пари мога да взема и субаро същите години...единствено при него ме притесниява разхода му..

Ще помоля ако някой може да ми помогне в избора с малко инфо за хондата.

 

Благодаря предварително!

:lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравеи колега.Бащами има шатъл и трябва да ти кажа че е доста добра кола(въпреки че не е джип).Кара го вече повече от 5год. и за това време единствените проблеми са му били комутатор(сложи 2-ра у-ба)иповече не е имал ядове накладки и съединител.Вторите две са си неща които рано или късно трябва да се сменят.Неговия няма климатик но има страхотен шибидах :lol: .И масло сменява естетвено :) .Като разход извънградско около 7-7.5л на 100 , а градско между 8 и 10л на 100.Удобна е за пътуване и на дълго и на късо има си и релси за багажник на тавана и си е добре като цяло за багаж.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, колата е внос от Австрия, а от там влизат най-големите гнилочи. Ако отиваш да я гледаш задължително я вкарай в сервиз и я вдигни на подемника за да я огледаш от доло. Ако си купиш Субару, няма да збъркаш, но от към разход няма да коментираме. Хондичката иначе изглежда страхотно запазена и смятам, че ще направиш един правилен избор ако е читав екземпляра.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това не е кола , а добиче - колкото повече го юркаш , толкова повече не му пука :D Здрава е до неузнаваемост - като купихме нашето беше май към 250 000+ км от човек , който на дали му е врътнал километража , продадохме я на 320 000+ хиляди и това , което сменихме беше ремък на хидравликата :D Двигателя беше зле , т.е. със тънко масло си похапваше в зависимост педала , но с 20-50 и добавка не ми се налагаше да доливам ;) Разхода е същия като на колегата горе , като на магистрала с включено 4х4 не можеше да вдигне повече от 160 км/ч ! Това , което трябва да знаеш - гният яко и най-лошото място е задния мост ( самия мост ) , тази която си постнал е по-нова - за тях се говори , че японците са се коригирали и няма гниене , но си провери ;) Колата е с постоянно включено 4х4 , но не и зацепено , т.е. задните колела се включват когато забоксуват предните , това може да ти окаже лоша шега понякога на мноого хлъзгави участъци ;) Лятото когато няма сняг можеш да си изключваш задното предаване с цел икономия на гориво и по-бавно износване . Като оглеждаш колата внимавай за странни удари/побутвания при по-рязко тръгване или включване на задните колела - в този случай трябва да се смеят едни неща(не се сещам кои точно) в задния мост , но не са болка за умирано , но пари - които можеш да свалиш от продавача ;) Нашия Шатъл си блъскаше , но така и не стигнахме до чупене или ремонт ;) Въпреки , че е 4х4 имай в предвид , че е ниска за истинска джипка , но се представя по-добре от очакваното в сравнение с други 4х4-та ;) На последно място обърни внимание дали ти работи парното , т.е. да духа студено или топло - врътката се чупи лесно и е много дефицитна стока , решението е ръчно превключване от двигателния отсег само на топло или само на студено да духа ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди години имахме такава. Страхотна кола! Наистина, като че ли ръждата е най-големия проблем, но както каза колегата трябва да се види на живо и от долу. Никакви проблеми не е създавала за годините си служба преди да я откраднат :D Дааа, откраднаха я! Колкото и странно да звучи.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е нашата също я откраднаха , но после я намериха непокътната :censored:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

много мерси за бързите отговори..все още чакам да ми се досъберат парите, но като гледам така се появяват и нови обяви..може би да изчакам още малко...;)инача за разхода ..имам притеснения да не дава над 10 градско :) но ми изглежда по лека от субару импреза а и не е боксер? при него дажат 10-12 че и + /л на градскокоето никак не ме устроива...но хайде дано да стане скоро почвам по огледи и току виж стана "колега"а и още един въпрос: виждам, че се появи още една обява на същия продавач за още една такава кола се регион враца....та ако се занеса до там на оглед, някакви препоръки за майстор в района?явно е, че ще трябва оглед отдолу..;)мерси пак

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

, А да тъй и тъй съм почнал да питам, въпросната хонда е на базата на сивик 2 г нали?По ходова част ако реша или се наложи да се подмения нещо (амортисиори пружини) мога ли да ползвам такива за сивик или трябва други тъй като е комби- по тежко?За джанти 4х100 ли са дупките и на колко ос дупка?:)евала на всички пак

Редактирано от kelar

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не , на базата на Сивик 4-та генерация и то не точно :D Не се притеснявай за части , има достатъчно такива по моргите , а и ти казах , че не се чупят :D или иначе амортисьори и пружини няма как да сложиш от обикновен Сивик :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Шатъла е корава машина,принципно модификацията BEAGLE,е последното производство на 4 генерация за Японския пазар и за Австрия,доколкото знам(ако бъркам,колегите да ме поправят),аз лично се придвижвам с такава "Австрийка",която има доста ръжда отдолу(заради лугата в Австрия),но пък всичко друго е много добре,двигателя е 6,не гори масло за сега(за 2 години ръчкане и офроуд)стабилна е и товари много!Гори около 7-7,5 на извънградско,при ръчкане със 150-160 отиде към 8!За лек офроуд е супер!

Редактирано от MartyHONDA

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...