danni 0 #1 Публикувано 12 Януари, 2011 Здравайте приятели , от доста време разглеждам и всеки ден все повече и повече се навивам да си купя един РЕКС . Но се колебая между тези два мотора , а именно D16z5 и D16A9Гледах ги в нета двигателите не са кой знае колко различни .. имат почти еднакав вартящ момент и разлика между 6 конски сили .... и затова се обърнах към вас който се е зблъсквал с тези два двигателя нека си каже личното мнение . Кой е по издражливият мотор , кой е по бързият по икономичният...това ме интересува зада имам насока към какво да се орентирам при покупката ми за така мечтания РЕКС . Благодаря ви предварително Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
BLEIN MONO 148 #2 Отговорено 12 Януари, 2011 Колега, ако си тръгнал да купуваш Рекс с д-мотор, мисля няма голямо значение, а9 и з5 са почти идентични, с изключение на компютъра, липсата на ламбда сонда и по-добрия изпускателен колектор на а9-ката.Издръжливостта е на добро ниво, ако следиш редовно количеството на маслото, няма да имаш проблем.Относно икономичноста, би трябвало з5 да гори една идея по-малко с оглед ламбда сондата, която има. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
hondю 41 #3 Отговорено 12 Януари, 2011 Любимата ми тема Има доста писано и доста спорове по въпроса във форума, разрови се , ще ти е полезно.Моето мнение е да избираш Рекса не по вида двигателя , а по състоянието на купето.По-трудно е да намериш екземпляр със запазено купе на тези години. Двигателя какъвто и да е се сервизира лесно, а и се намират евтино.На практика това е един и същ двигател и основните разлики са наличието на катализатор и ламбда сонда прi Z5 и липсата им при А9.А9 е със изпискател 4-2-1, а Z5 e с 4-1. И двата изпускателя са кофти в стоковия им вид, така че ако сложиш афтърмаркет тази разлика изчезва.Компа е различен, но няма проблем да се чипне или да се сложи такъв от А9 на Z5 и съответно може да се махне катализатора и ламбдата и всички по-големи разлики да бъдат заличени .Според някои колеги има дребни конструктивни разлики вътре, но дори да е така са пренебрежимо малки по отношение на мощност и надеждност.И двата двигателя са достатъчно надеждни, ако се експлоатират и поддържат правилно. Все пак това е ХондаКаквото и да избереш ти пожелавам успех ! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
DohcVtec 2 #4 Отговорено 12 Януари, 2011 колега разгледай тези темиhttp://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=55638http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=53766...... големи машинки..... даже и z5 не гледай че са 124-5 коня..... доста пъргавички са.... също така а9 доста добра NON-VTEC Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
paRADOx 1011 #5 Отговорено 12 Януари, 2011 Трябва да питаме Венци какво им прави на Z5-ците та да троши VTEC-и и коли над 150к.с. ?!...Има нещо в Z5 моторите които ги отваря много, и не знам дали това важи и за A9?! Принципно са идентични мотори, ама... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
respawn 26 #6 Отговорено 12 Януари, 2011 Трябва да питаме Венци какво им прави на Z5-ците та да троши VTEC-и и коли над 150к.с. ?!...Има нещо в Z5 моторите които ги отваря много, и не знам дали това важи и за A9?! Принципно са идентични мотори, ама...И какво е точно това нещо ,че много се заинтересувах Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
hondю 41 #7 Отговорено 12 Януари, 2011 Трябва да питаме Венци какво им прави на Z5-ците та да троши VTEC-и и коли над 150к.с. ?!...Има нещо в Z5 моторите които ги отваря много, и не знам дали това важи и за A9?! Принципно са идентични мотори, ама...По принцип стокови а и леко пипани ВТИ-та и коли около 150-160 коня , не са особено предизвикателство за добре направена двувалка нон втек. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
paRADOx 1011 #8 Отговорено 13 Януари, 2011 (Редактирано) И какво е точно това нещо ,че много се заинтересувахНе знам?! На никой не казва. Аз го питам от години насам.. TOP SECRET! Ето за пример разликата между РЕКС D16Z5(червен) и РЕКСА на Венци (бял), при гонка със един и същ FIAT PUNTO GT:Хонда Сбирка - дръпките са в края на клипа Редактирано 13 Януари, 2011 от paRADOx Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Еди Ведър 135 #9 Отговорено 13 Януари, 2011 ...кво се чудите белите Рексове винаги са по бързи от другите цветове Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
BLEIN MONO 148 #10 Отговорено 13 Януари, 2011 Бяла, розова все тая, ако едната /червената/ е сток, а другата е модната като хората, съвсем нормална е разликата.Няма значение дали е д16а8/з5/а9, направената добре кола ще бие винаги стоковия си еквивалент. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
murdera 384 #11 Отговорено 13 Януари, 2011 H/E/I + ECU е достатъчно Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове