respawn 26 #1 Публикувано 7 Януари, 2011 Здравейте колеги. Та въпроса е дали е нормално или не това поведение на налягането?Направил съм клип на регулатора който изразява налягането на бензина и така днес забелязах че докато е студена колата манометъра играе доста в границите 1-1,5 до 1.8-9 бара, постояно докато не знагрее, това нормално ли е?Другото е след като загрее на място на ниски обороти (800-850) държи 2 бара точно. След подаването на газ моментно задържа 2.5-6 бара и след това пада на 2 и така малко под 2. Единствено държи 2.5-6 бара когато се помпи газта, ако се даде газ от ниски до 5к оборота и се държи постояно на такива, качва 2.5-6 за секунди и после пад под 2 бара. Ще го видите в клипа Въпроса ми е когато се задържи на високи обороти 5 или 6 к , трябва ли да си държи тези стойности 2,5-2,6 ?http://vbox7.com/play:e64d0517 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
lelemale13 47 #2 Отговорено 7 Януари, 2011 (Редактирано) Интересна информация какъв е двигателя и имаш ли някакви проблеми с обороти забиване при рязко подаване на газ, топла студена.Единствено мога да кажа по въпроса че при рязко подаване на газ силно намалява вакума в входящите колектори и сигурно е нормално да се дига налягането на горивото Редактирано 7 Януари, 2011 от Ioan Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
respawn 26 #3 Отговорено 7 Януари, 2011 Мотора е д16а8, еми осещам я че няма мощност забива все едно няма гориво това в високи обороти и гори доста ...Интересуваме хора който имат манометри на горивото и са с изрядни помпи, като подадът газ и задържат на високи обороти примертно около 5-6 хиляди , какви стойности им показва манометъра? Тези 2,5- 2,6 бара който ги дават по мануала пиково налягане ли е или трябва да се държи постояно при високи обороти Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
lelemale13 47 #4 Отговорено 7 Януари, 2011 Преди да "обвиняваш" бензиновия регулатор добре е да провериш ламбда сондата или поне подуши като загрее дали не мереше на бензин от аспуха Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
respawn 26 #5 Отговорено 7 Януари, 2011 Да понамерисва на бензин... но тя какво общо има с налягането на бензина ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
teror1sta 43 #6 Отговорено 7 Януари, 2011 (Редактирано) Какво общо има сондата с това какво налягане държи ?? На тоя клип реагира адекватно, ама трябваше да го оставиш за малко без да подаваш газ да го видим дали играе. Това че показва по-малко може да е от манометъра (да не е в час). Защото другия клип дето ми го прати (без вакума) не е въобще нормално поведението ... http://www.youtube.com/watch?v=psmjTk4hIz4 Редактирано 7 Януари, 2011 от teror1sta Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
respawn 26 #7 Отговорено 7 Януари, 2011 На първия клип по горе... когато е на ниски обороти стои точно на 2 бара. Взех един регулатор сега да ,утре ще го сложа да видим кво ще покаже. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
teror1sta 43 #8 Отговорено 7 Януари, 2011 Ето го и на празен ход с вакума .... Залагам на регулатора че е за в коша , ама може и помпата да е ... http://www.youtube.com/watch?v=SQQi98kXLj4 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
lelemale13 47 #9 Отговорено 7 Януари, 2011 Ами това Мотора е д16а8, еми осещам я че няма мощност забива все едно няма гориво това в високи обороти и гори доста ...В крайна сметка и да не работи регулатора добре ламбда сондата трябва да компенсира и още повече не би трябвало да дига разхода Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
teror1sta 43 #10 Отговорено 7 Януари, 2011 чак да се зачуди човек за какво въобще го слагат тоя регулатор, като тя сондата ще компенсира ... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
gunterche 0 #11 Отговорено 7 Януари, 2011 Можеш да разбереш дали е реголатора или помпата като извадиш вакума на реголатора трябва да държи 2.8 или 3 бара.Ако не помпата може би като е студена и има труден старт.Пробаи това от студена Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
respawn 26 #12 Отговорено 7 Януари, 2011 Като изкарам вакума, манометъра показва 2.5 бара което не се влияе от подаването на газ.Но реших да покарам без вакум уж на 2.5 бара да видя как върви. И като я изкарах направото ми заглъхна 2-3 все едно няма бензин, но си има, в оборотите около 5-6к. И след това като дигнах капака хептен се шашнах като видях стрелката какво прави и как хаотично се движи....и направих клиповете който Теро е постнал горе Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
lelemale13 47 #13 Отговорено 8 Януари, 2011 чак да се зачуди човек за какво въобще го слагат тоя регулатор, като тя сондата ще компенсира ...И Д15Б-зле забива от бензиновия регулатор но не дига разхода нали като забие и точно ламбда сондата оправя сместа за да тръгне след това. Не ям доматите с колците Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
respawn 26 #14 Отговорено 8 Януари, 2011 Днес сложих друг регулатор който работи със сигорност, и магарийте отново са на лице... но чудното е ,че не го прави постояно. Но няма какво да е друго освен помпата вече ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
lelemale13 47 #15 Отговорено 8 Януари, 2011 (Редактирано) Темата ми е интересна. Пробвал ли си да извадиш помпата и да изчистиш нея и цедката и. Може и бензиновия филтър да е по запушен но сигурно регулатора си е отишъл. Доста често проблемите са комплексни и виновника не е само един Редактирано 8 Януари, 2011 от Ioan Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
teror1sta 43 #16 Отговорено 8 Януари, 2011 (Редактирано) чак да се зачуди човек за какво въобще го слагат тоя регулатор, като тя сондата ще компенсира ...И Д15Б-зле забива от бензиновия регулатор но не дига разхода нали като забие и точно ламбда сондата оправя сместа за да тръгне след това. Не ям доматите с колците и един мърмот ... п.п. Те японците не са го мислили не аз. Глупав народ са .... за какво са им толкова датчици, регулатори и всичко това с точни стойности, като една ламбда сонда върши всичко. Тя ще оправя сместа .... Редактирано 8 Януари, 2011 от teror1sta Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
lelemale13 47 #17 Отговорено 8 Януари, 2011 (Редактирано) В PDF те е описано как се тества помпата. По спомен стиска се маркуча с клещи леко за да видиш дали може да прави налягане. Вади се маркуча(след регулатора) и за определено време се засича колко бензин изпомпва това е за дебита и. Трябва да четеш документации там си пише. В БГ тия дето разбират си мълчат обикновено и те чакат в сервиза да си платиш в крайна сметка и те са гладни трябва да ядът :rolleyes:teror1sta ама си заядлив а май и не мислиш много, важно е да се заяждаш е в крайна сметка за какво е тая ламбда сонда. Редактирано 8 Януари, 2011 от Ioan Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Martin Raynov 29 #18 Отговорено 8 Януари, 2011 (Редактирано) Ники,обади се в понеделник и ще ти закача манометъра да видим кво става.Ще я натоварим на 3-та и 4-та за да проверим за падове в налягането.Лошото при теб е,че ще се сваля резервоар и затова трябва да съм сигурен,че е помпа.ПС:Колегата с корекцията на ламбдата говори доста грешни нещарда не кажа пълни глупости.ПС2:Теро,можеш ли да ми кажеш дали ламбдата може да коригира 1 бар пад на помпата и ако не можеш,изобщо не се меси в темата ПС3:Ники,разходът е нормално да е по-голям и да не върви повече,защото след такова сгъстяване,колата иска настройки на запалване и смеси. Редактирано 8 Януари, 2011 от Martin Raynov Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
teror1sta 43 #19 Отговорено 8 Януари, 2011 Я ти ми отговори на студен двигател тая сонда как точно ще коригира каквото и да е било?? Ако не можеш да отговориш знаеш какво да направиш Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове