Jump to content
Basaev

Сивик 6

Recommended Posts

Преди пак бях писал за въпросната Хонда. Но да напиша пак - Сивик 97г, хечбег 1.4I - 75 коня.(Японка). Харчи много масло - та минахме през пълна синтетика, после полу - 10В40, сега е на 15В40 и пак щеката е суха на 4-5.000 км. Ходил моя приятел при майстори и му казали, че не е от сегменти, а гумички на клапаните. Искат му за смяна около 160лв. Даже имало масло по крайното гърне. Мисълта ми е как са разбрали и са категорични, че е от гумички а не от сегменти?. Благодаря предварително.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега при хондите почти е сигурно като почне да гори масло ,че е от сегментите.Гумичките реално погледнато се сменят по-лесно, не е нужно сваляне на глава и т.н. ,а и от там по малко труд. Но ако ще правиш нещо си ревизирай мотора и после да не му мислиш, смени си сегменти и гумички погледнете лагерите как са ако се наложи и тях, слагай добро масло и си гледай кефа и ще и се радваш дълго. Аз наскоро правих ремонт на моя мотор и сложих BGA гумички и съм доволен! И знай икономията е майка на мизерията, имам предвид ,че ако гледаш да икономисаш от части било то сегменти а да смениш гумички и обратно не си заслужава след като мотора е отворен :blink: Поздрави

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Без гумички да е събрана тая кратуна па няма да гори толко масло. Мноо поздрави на , ''майсторите'' .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...